Przetargi.pl
„Budowa budynku wielofunkcyjnego w sołectwie Niewiesze” – etap I

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 000 704 , fax. 32 739 06 14
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    ul. Gliwicka 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 324 000 704, fax. 32 739 06 14
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku wielofunkcyjnego w sołectwie Niewiesze” – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą: „Budowa budynku wielofunkcyjnego w sołectwie Niewiesze” – etap I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 6 do SIWZ 2. Zakres prac, o którym mowa w pkt. 1, określony jest: 1). Specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i modyfikacjami/wyjaśnieniami 2). Dokumentacją projektową w skład, której wchodzą: a) projekty budowlano - wykonawcze (zagospodarowanie terenu, architektura, konstrukcja, część sanitarna: instalacje C.O., źródło ciepła, wod-kan, wentylacja mechaniczna, instalacje elektryczne i słaboprądowe, projektowana charakterystyka energetyczna). W/w dokumentacja obejmuje zakres budowy podzielony na etap I (budowa świetlicy) i II (budowa garażu Ochotniczej Straży Pożarnej). Zakres robót budowlanych będący przedmiotem niniejszej umowy obejmuje wykonanie etapu I tj. budowy świetlicy wraz z zagospodarowanie terenu (uwaga: przy realizacji tylko etapu I oprócz dokumentacji projektowej obowiązuje również suplement do dokumentacji projektowej zatwierdzony Decyzją 1069/19) . W związku z powyższym Wykonawca musi wykonać wszystkie niezbędne roboty budowlane, które są konieczne do uzyskania rezultatu w postaci uzyskania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji – pozwolenie na użytkowanie. b) projekt rozbiórki istniejącego budynku świetlicy, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. 3. Wykonawca w zakresie ma również wykonanie wszystkich prac, które nie są ujęte w ust. 2, a które są konieczne do uzyskania rezultatu w postaci prawomocnej decyzji – pozwolenie na użytkowanie oraz do zagwarantowania należytego wykonania przedmiotu umowy. 4. Zamawiający zastrzega, że termin płatności faktur nastąpi w następujących okresach rozliczeniowych: a) pierwszej faktury do 10.12.2019 r. przy czym faktura nie może przekroczyć kwoty 43 000, 00 zł brutto, b) drugiej, trzeciej i czwartej faktury po 01.04.2020 r., 5. Integralną część niniejszej umowy stanowi harmonogram rzeczowo-terminowy robót załącznik nr 4 do umowy, który Wykonawca musi dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Harmonogram zawiera: kolejność wykonania robót, podział na okresy rozliczeniowe, w których zostaną wyszczególnione: trzy części stanowiące podstawę odbiorów częściowych i jedna stanowiąca podstawę odbioru końcowego, zakres robót zleconych poszczególnym Podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do hramonogramu rzeczowo-terminowego. Uwagi: 1. Przedstawione w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Istniejący obiekt Ochotniczej Straży Pożarnej będzie użytkowany przez cały okres realizacji umowy. 3. Istniejący słup oświetleniowy kolidujący z budową etapu I Budynku wielofunkcyjnego zostanie zlikwidowany przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 22.10.2019 r. o godzinie 09:00. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 59 8454 1024 2008 0041 4588 0001 - z dopiskiem „Budowa budynku wielofunkcyjnego w sołectwie Niewiesze” – etap I Wyjaśnienie: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz należy jest złożyć w Urzędzie Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2 Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 4 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga nr 4: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w pkt 4.1. i 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach