Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego dla potrzeb nowej szkółki leśnej Łąkorz

Nadleśnictwo Jamy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-318 Rogóźno, Jamy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 689 732 , fax. 564 689 728
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jamy
    Jamy 5
    86-318 Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 689 732, fax. 564 689 728
    REGON: 87053001700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jamy.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego dla potrzeb nowej szkółki leśnej Łąkorz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku wielofunkcyjnego administracyjno-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowym w m. Łąkorz, gm. Biskupiec, działka ew. nr 3175. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: a) Roboty budowlane:  roboty ziemne  fundamenty  ściany przyziemia  ścianki działowe  elementy żelbetowe przyziemia  konstrukcja drewniana dachu  elewacja z ociepleniem  kominy  podłoża i posadzki  stolarka okienna i drzwiowa  tynki wewnętrzne  sufity podwieszane  malowanie wewnętrzne  przestropienie pomieszczenia technicznego  docieplenie ścian zewnętrznych  elementy zewnętrzne  roboty różne  dostawa i montaż kabin b) Droga wyjazdowa z budynku z kruszywa łamanego c) Wykonanie miejsca na śmietnik wraz z dostawą i posadowieniem kontenera na odpady stałe d) Wykonanie instalacji:  elektrycznej  SSWiN  sieci komputerowej  centralnego ogrzewania  wody wewnętrznej  kanalizacji sanitarnej wewnętrznej  kanalizacji sanitarnej zewnętrznej  wentylacji  układ pompy ciepła e) Wykonanie instalacji zewnętrznych elektrycznych:  zasilanie szkółki  kanalizacja kablowa  linie kablowe  oświetlenie terenu  instalacja CCTV (powyższe instalacje swoim zasięgiem obejmują także otoczenie przyszłego budynku technicznego nie będącego przedmiotem niniejszego postepowania, a są niezbędne do wykonania na poziomie pierwszego etapu prac celem docelowego zasilenia oby dwu obiektów i zagospodarowania terenu) Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i objęcie kierownictwa budowy przez kierownika budowy. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: dokumentację projektową, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem jedynie poglądowym i nie stanowi podstawy do sporządzenia przez Wykonawcę oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Miejsce realizacji: m. Łąkorz, gm. Biskupiec, działka ew. nr 3175. 3. Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, c) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp, d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. f) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. g) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. h) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. i) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. j) Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.7. SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. k) Zamówienie przewiduje rozliczenia z podwykonawcami, o których mowa w art. 143a ustawy Pzp. l) Zamawiający nie wskazuje procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia z podwykonawcami, o której mowa w art. 143a ust. 3 ustawy Pzp. m) Oprócz wymienionego w dokumentacji projektowej zakresu robót należy także przewidzieć: kierowanie budową, prace kontrolne i pomiarowe zgodnie z obowiązującymi normami, zabezpieczenie budowy w wodę i energię elektryczną, dostarczenia Zamawiającemu wymaganych protokołów, instrukcji, atestów, kart gwarancyjnych oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. n) Wybór miejsca wywozu gruzu i innych odpadów wraz z ich utylizacją jest obowiązkiem Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu. o) Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem jedynie poglądowym i nie stanowi podstawy do sporządzenia przez Wykonawcę oferty. p) Oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. q) W sprawie dokonania wizji terenowej należy kontaktować się bezpośrednio z osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami wg wyszczególnienia w SIWZ. r) Zamawiający wymaga aby okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia nie był krótszy od przyjętego przez Wykonawcę okresu rękojmi. s) Zamawiający wymaga aby termin płatności nie był krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez Podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BNP Paribas Bank Polska SA nr rachunku: 19 2030 0045 1110 0000 0193 7920, z adnotacją: „Przetarg nieograniczony – Wadium na budowę budynku wielofunkcyjnego dla potrzeb nowej szkółki leśnej Łąkorz”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, aby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej Specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania informacji o treści złożonych ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach