Przetargi.pl
„Budowa budynku wielofunkcyjnego administracyjno-edukacyjnego na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego”.

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 79 37 008 , fax. 32 79 05 376
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
    Aleja Różana 2
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 79 37 008, fax. 32 79 05 376
    REGON: 00015019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parkslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku wielofunkcyjnego administracyjno-edukacyjnego na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku wielofunkcyjnego administracyjno-edukacyjnego na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego”, Chorzów Promenada Gen. J. Ziętka 7 Dz. Nr 98/1, obręb 0001, Jednostka ewidencyjna 246301_1. 2. Przedmiotowe zamówienie należy wykonać w następującej kolejności: 2.1) organizacja zaplecza budowy; 2.2) wyburzenie wiat i budynków gospodarczych; 2.3) rozbiórka istniejących nawierzchni; 2.4) wycinka kolidujących z inwestycją drzew; 2.5) przygotowanie terenu, prace ziemne; 2.6) budowa budynku projektowanego wraz z instalacjami wewnętrznymi; 2.7) budowa instalacji zewnętrznych; 2.8) rozbiórka istniejącego budynku administracyjnego (po uzyskaniu wymaganych pozwoleń); 2.9) wykonanie zagospodarowania terenu. Projektowany budynek posiada powierzchnię zabudowy 896,20 m2, powierzchnię użytkową 1 754,46 m2. Obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych zawierający pomieszczenie dla ponad 50 osób, klasyfikowany jako ZL I. Budynek podpiwniczony. Wysokość budynku w części najwyższej budynku wynosi ok. 8,01 m, kubatura 6 318 m3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 3.1) dokumentacja projektowa, w tym: 3.1.1) architektura i zagospodarowanie terenu – tom I; 3.1.2) konstrukcja – tom II; 3.1.3) instalacje sanitarne wewnętrzne – tom III; 3.1.4) instalacje elektryczne – tom IV; 3.1.5) drogi – tom V; 3.2) przedmiary robót; 3.3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4) inwentaryzacja zieleni w rejonie budowy; 3.5) opinia geotechniczna dla posadowienia budynku, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wykona i umieści w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: 4.1) wymiary: 80 x 120 [cm]; 4.2) tablica z płyty PCV 3mm, nadruk full kolor – materiał musi być trwały, odporny na warunki atmosferyczne, odporny na działanie promieni UV; 4.3) konstrukcja (na dwóch nogach) umożliwiająca posadowienie w fundamencie betonowym – stalowa z profilu zamkniętego malowana proszkowo na kolor RAL 7040. Zamawiający prześle, po podpisaniu umowy, projekt informacji jakie powinny być zamieszczone na tablicy. 5. Gwarancja jakości i rękojmia za wady. 5.1. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji oraz rękojmi w odniesieniu do dokumentacji wygasają wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi w odniesieniu do robót budowlanych wykonanych na postawie tej dokumentacji. 5.2. Wykonawca udziela pełnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 84 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5.3. Niezależnie od uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji jakości, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. Bieg okresu rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym. 5.4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady szczegółowo określa wzór umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) i karta gwarancyjna (Załącznik nr 1 do umowy). 6. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody majątkowe i osobowe wyrządzone w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres ubezpieczenia regulują postanowienia wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Rozwiązania równoważne. 7.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) nie wskazano znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (art. 29 ust. 3 uPzp). 7.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót (Załącznik nr 8 do SIWZ), a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” (art. 30 ust. 4 uPzp). 7.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp). 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia (o których mowa w pkt. 2 ppkt 2.1)-2.9)), kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy, kierownik robót drogowych, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych), stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 30.07.2020 r. o godz. 10:00. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. 90 1050 1214 1000 0010 0000 0685. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.1. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je w formie pisemnej w postaci papierowej albo przy użyciu Platformy przetargowej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3.2. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w postaci elektronicznej poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Art. 10a ust. 1 uPzp stosuje się. 3.3. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 3.9 i 3.10. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres e-mail Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 3.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres e-mail Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 3.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres e-mail Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 3.7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 3.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1.1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikiem/ami dot. oferowanych rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy). 1.2. Kosztorys ofertowy. 1.3. Oświadczenia na podstawie art. 25a uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 3 do SIWZ lub Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Dokument, np. zobowiązanie (Załącznik nr 5 do SIWZ) innego/ych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innego/ych podmiotu/ów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 1.6. Dowód wniesienia wadium: – w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z rozdziałem XVIII SIWZ. 1.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 uPzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej, opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach