Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU WIEJSKIEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA DZIAŁCE NR 24/1 W MIEJSCOWOŚCI KLESZCZÓW, ETAP III

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Rynek 1
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
    REGON: 55195800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU WIEJSKIEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA DZIAŁCE NR 24/1 W MIEJSCOWOŚCI KLESZCZÓW, ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Kleszczowie wraz zagospodarowaniem terenu, Etap III. Dane ogólne obiektu: Powierzchnia zabudowy budynku 452,33 m2 Powierzchnia użytkowa 352,40 m2 Kubatura 1944 m3 3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekty budowlane, wykonawcze i STWIORB - Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) przedmiary robót - Załącznik nr 9 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji i uprzedniego wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody na taką zmianę. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 8.5. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 8.6. Do oferty należy dołączyć sposób obliczenia ceny – kosztorys ofertowy. 8.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach