Przetargi.pl
Budowa budynku użyteczności publicznej – Ośrodek Zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Gmina Gowarczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26225 Gowarczów, pl. XX-lecia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 48 6724037, 6724022 , fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2017-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gowarczów
    pl. XX-lecia 1
    26225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 48 6724037, 6724022, fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
    REGON: 67022368100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku użyteczności publicznej – Ośrodek Zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ośrodka zdrowia w Gowarczowie na działkach nr 1142, 1157/1,1157/2, 1158/1, 1158/2, 1159/2, 1162/5 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis przedmiotu zamówienia: budowę budynku użyteczności publicznej – ośrodek zdrowia, budowę wiaty śmietnikowej na odpady stałe przystosowanych do wywozu zorganizowanego na wysypisko śmieci zlokalizowanego na utwardzonym placu, budowę zjazdu publicznego, budowę parkingu na samochody osobowe – 40 szt. w tym 3 sztuki dla niepełnosprawnych z kostki betonowej, utwardzenie terenu kostką betonową na podbudowie pod potrzeby dróg i dojść wewnętrznych, placów, itp., budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego o napięciu znamionowym do 1 kV, budowę instalacji zewnętrznej zalicznikowej energetycznej, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej z istniejącej sieci gminnej wraz instalacją zewnętrzną, rozbudowę przyłącza wodociągowego z istniejącej sieci gminnej, budowę instalacji zewnętrznej zalicznikowej gazowej, montaż typowych ławek i koszy zewnętrznych, Budynek murowany, dwukondygnacyjny, poddasze częściowo użytkowane – pozostała część to strych nieużytkowy o wymiarach maks. 35,50m/25,45m. Strop Teriva 6.0 i Teriva 8.0, częściowo żelbetowy wylewany na budowie. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką na łatach drewnianych. Budynek niski, wysokość budynku do kalenicy 8,35m. W budynku znajdować się będzie pomieszczenie rezerwowe, które docelowo wykorzystane zostanie pod potrzeby apteki ogólnodostępnej, przychodnia dla dorosłych i dzieci z częścią rehabilitacyjną. Dostęp dla osób niepełnosprawnych do budynku za pośrednictwem podjazdów dla niepełnosprawnych. W przychodni dla dzieci znajdować się będzie gabinet lekarza, gabinet zabiegowy, poczekalnia dla pacjentów, WC oraz wiatrołap z miejscem dla wózków. W przychodni dla dorosłych znajdować się będzie 6 gabinetów (w tym gabinet stomatologa, ginekologa połączony bezpośrednio z toaletą, zabiegowy i pielęgniarki środowiskowej). Przewidziano także część rehabilitacyjną, pomieszczenia do kinezyterapii i fizykoterapii z zastosowaniem szatni połączonej pośrednio z pomieszczeniem WC z natryskiem dla pacjentów w tym niepełnosprawnych wspólnej dla kobiet i mężczyzn. Przy części rehabilitacyjnej wydzielono ponadto dyżurkę dla pracownika obsługującego tą część przychodni. Oprócz tego w budynku znajdować się pomieszczenie biurowe, gospodarcze oraz kotłownia gazowa (gaz ziemny) z niezależnymi wejściami, magazyn na sprzęt rezerwowy, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie na odpady medyczne z miejscem na brudną bieliznę. Miejsce na czystą bieliznę wydzielono w korytarzu (będzie ona przechowywana w szafie). Zestawienie powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy 778,2m2 - powierzchnia użytkowa 739,9m2 - kubatura 5534m3 Przedmiotowy budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - wodociągowa – zimna i ciepła woda użytkowa - kanalizacji sanitarnej - centralnego ogrzewania z kotłowni własnej zasilanej gazem ziemnym - elektryczne silnoprądowe - elektryczne niskoprądowe i teleinformatyczne tj. instalacja systemu dozoru wizyjnego CCTV, instalacja systemu kontroli dostępu, instalacja okablowania strukturalnego, instalacja systemu sygnalizacji pożaru - odgromowa Wiata śmietnikowa drewniana, jednokondygnacyjna o wymiarach maks. 4,0m/3,0m. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachą dachówkową na łatach drewnianych. Budynek niski, wysokość wiaty śmietnikowej do kalenicy 3,53m. Wiata śmietnikowa będzie przeznaczona do przechowywania pojemników na odpady stałe które będą wytwarzane w ośrodku zdrowia. Powierzchnia zabudowy 14,0m2, powierzchnia użytkowa 13,8m2, kubatura 46m3 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej Dz. U. 38 poz. 455); b) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót budowlanych realizowanych w ramach niniejszego zamówienia, tj. czynności o których mowa w pkt 2.1 (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy), było przez Wykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres wykonania niniejszego zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 (słownie: trydzieści tysięcy) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach