Przetargi.pl
Budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – kancelaria leśnictwa Rozalin

PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 15 8467452 , fax. +48 15 8467377
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
    Sikorskiego 2
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. +48 15 8467452, fax. +48 15 8467377
    REGON: 83001774200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowadeba.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – kancelaria leśnictwa Rozalin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku usługowego o funkcji administracyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – kancelaria leśnictwa Rozalin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiary robót, dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Inwestycja zlokalizowana została w miejscowości Rozalin, 39-460 Nowa Dęba, na działkach o nr ewid. 1342/3 i 1342/4 obręb Dęba, gmina Nowa Dęba powiat tarnobrzeski. Parametry techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 75,42 m2, kubatura-304,30 m3,wysokość w kalenicy-5,81 m. Przedmiotowy budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym z dachem dwuspadowym. W budynku będą się znajdować następujące pomieszczenia: wiatrołap, poczekalnia, łazienka, pomieszczenie kancelarii, pomieszczenie gospodarcze i aneks kuchenny. Stopy, ławy żelbetowe na podkładzie z chudego betonu, ściany fundamentowe wylewane z betonu, konstrukcja ścian drewniana szkieletowa z wypełnieniem z pianki PUR, konstrukcja dachu drewniana z poszyciem z blachodachówki. Wykończenie wewnętrzne ścian płyta g-k, malowanie ścian farbami lateksowymi, w łazience i aneksie kuchennym glazura, podłogi z płytek gresowych. Elewacja z deski elewacyjnej. Stolarka okienna drewniana, drzwi zewnętrzne antywłamaniowe. Do budynku zostaną wykonane przyłącza: elektryczne, gazowe, wodne, kanalizacyjne, teletechniczne. Budynek zostanie wyposażony w instalacje: elektryczną, alarmową, odgromową, teletechniczną, gazową, wodną, kanalizacyjną oraz CO zasilaną z pieca gazowego.Zagospodarowanie terenu wokół budynku będzie polegać na wykonaniu opaski budynku wraz z chodnikiem, wykonaniu parkingu, utwardzeniu kruszywem terenu po którym będą się poruszać się pojazdy, wykonaniu ogrodzenia oraz zjazdu z drogi publicznej oraz terenu zieleni wokół budynku. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (5 lat). Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. W przypadku gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu udzielonej gwarancji jakości Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, robót towarzyszących oraz tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do wykonania i uwzględnienia przez Wykonawcę to: organizacja i zabezpieczenie placu budowy; uporządkowanie terenu objętego placem budowy zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), uzyskanie wymaganych zezwoleń od zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi powiatowej 1117R (działka nr 1529 i 1534) w trybie i na warunkach określonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (Dz.U. 2016, poz. 1264 z późn. zm.), wykonanie branżowych prób, odbiorów technicznych i technologicznych, zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie wykonawcy, dokument poświadczający złożenie do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym, inwentaryzacji powykonawczej wraz z kopiami złożonych map Wykonawca przedłoży w terminie zakończenia zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu 2 egz. oryginalnych map z inwentaryzacją powykonawczą, po ich przyjęciu do zasobów przez właściwy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku. zwarcie na własny koszt umowy ubezpieczenia budowy od wszelkiego ryzyka budowlano – montażowego związanego z wykonywaniem robót budowlanych. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót przy budynku, czyli tzw. pracowników fizycznych a w szczególności wykonujących takie prace jak wykonywanie wykopów, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonywanie podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej, docieplania nadziemia. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na 2 etapy zgodnie z Harmonogramem robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Harmonogram ten Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 900,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset zł i 00/100). 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 31.08.2020 r. godz.10:00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z póź.zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek PKO BP nr rachunku: 89 1020 4391 0000 6702 0138 9667 z dopiskiem: „WADIUM na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr: S.270.2.8.2020”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 13 Zamawiającego - w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach