Przetargi.pl
Budowa budynku szatniowego na działce nr 1179 w Białośliwiu

Gmina Białośliwie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-340 Białośliwie, Księdza Kordeckiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białośliwie
    Księdza Kordeckiego 1
    89-340 Białośliwie, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialosliwie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku szatniowego na działce nr 1179 w Białośliwiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe oraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr 1179 w Białośliwiu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:1) Rozbiórkę istniejącego budynku szatniowego, wolnostojącego wraz przyległym zadaszeniem wiaty. Obiekt to budynek gospodarczy i magazyn klubu sportowego Stella wzabudowie wolnostojącej, jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia. Przed przystąpieniem do rozbiórki, należy wykonać odłączenia istniejących przyłączy energetycznych i wodociągowych oraz kanalizacyjnych od budynku do instalacji zewnętrznych. Rozbiórkę należy prowadzić metodą tradycyjną. Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych, należy wykonać wszelkie niezbędne zabezpieczenia terenu rozbiórki - wygrodzić przed dostępem osób postronnych i oznakować tablicami koloru żółtego informującymi o grożącym niebezpieczeństwie.2) Budowę nowego budynku szatniowego o powierzchni zabudowy 315,35 m2, z zapleczem sanitarnym, socjalnym i magazynowym oraz z pomieszczeniami siłowni, pełniącego funkcję obiektu infrastruktury sportowej - budynek w technologii tradycyjnej, parterowy, wolnostojący, dach dwuspadowy, w prostej zabudowie na planie prostokąta. Bryła budynku jest podzielona na dwie części: część sportowo – rekreacyjną, (sanitarno-socjalna, higieniczna) oraz część gospodarczą z pralnią oraz magazynem, które w bryle głównej tworzą jedną całość. Budynek szatni pod względem funkcjonalnym jest podzielony na dwie główne oddzielne części: Szatnia I – ,,Gości’’ wraz z natryskami, WC i fitnessem, Szatnia II – ,,Gospodarzy’’ wraz z natryskami, WC i fitnessem, uzupełnieniem obu części jest komunikacja, sala zebrań, węzeł WC dla niepełnosprawnych i WC / natryski, pomieszczenia ogólnodostępne.Zakres robót obejmuje:  wzmocnienie podłoża pod projektowaną płytę fundamentową oraz wykonanie płyty fundamentowej,  przegrody budynku tj. podłogi, ściany zewnętrzne i wewnętrzne, sufity,  dach o konstrukcji drewnianej z deskowaniem oraz pokryciem z blachodachówki, stolarkę okienną i drzwiową,  instalacje sanitarne wraz ze zbiornikiem bezodpływowym,  instalacje elektryczne wraz z instalacją fotowoltaiczną,  roboty wykończeniowe,  elewacje budynku,  utwardzenie terenu wokół budynku: dojścia i chodniki.3) Wyposażenie części sportowo-rekreacyjnej w niezbędne urządzenia wg wykazu wyposażenia stanowiącym załącznik Nr 10 do niniejszej SWZ.Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, opisie wyposażenia siłowni i szatni, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)z dopiskiem:Budowa budynku szatniowego na działce nr 1179 w Białośliwiu.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25.04.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank : Nadnotecki Bank Spółdzielczy w BiałośliwiuNr rachunku : 37 8937 0007 0000 1661 2000 0100Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Białośliwie,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) musi zawierać postanowienie o następującej treści :Beneficjent ma prawo zgłaszania roszczeń w terminie do 5 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertąLubTermin ważności dokumentu wadialnego będzie dłuższy o 5 dni od wymaganego.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.620.000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset dwadzieścia tysięcy złotych ), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.a) doświadczenie :posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowy budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi tj. elektryczną, sanitarną, wentylacyjną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto – każda budowa.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót.Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę;b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują : kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w kierowaniu budową budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi, o wartości budowy nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, kierownikiem robót sanitarnych – posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub robót (licząc od daty uzyskania uprawnień), kierownikiem robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień), w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach