Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi Wschodniej

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi Wschodniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi Wschodniej zlokalizowanej na działce geod. nr 353/3. 1.1. Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie: a) stan zero (roboty ziemne, fundamenty i ściany fundamentowe, izolacje fundamentów i posadzki na gruncie) b) stan surowy otwarty (ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne, działowe, nadproża, wieńce i strop, kominy i wentylacje, dach-konstrukcja, dach-pokrycie i obróbki blacharskie) c) stan surowy zamknięty (stropodach, izolacje cieplne i przeciwwilgociowe, stolarka okienna, stolarka drzwiowa zewnętrzna) d) roboty wykończeniowe wewnętrzne (tynki, malowanie, licowanie ścian, posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna), e) roboty wykończeniowe zewnętrzne (elewacje) f) zagospodarowanie terenu (parkingi, zieleń) g) przyłącze wodociągowe h) instalacja z.w, c.w.u. i) instalacje kanalizacyjne (wewnętrzna instalacja kanalizacyjna zewnętrzna instalacja kanalizacyjna) j) instalacja gazowa (podziemna instalacja gazowa, wewnętrzna instalacja gazowa) k) instalacja C.O l) budowa instalacji oświetleniowej m) budowa oświetlenia zewnętrznego n) budowa instalacji gniazd wtykowych o) budowa wlz p) budowa rozdzielnicy elektrycznej r) budowa instalacji odgromowej s) badania i pomiary t) budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu 3. Wykonawca będzie zobowiązany również do: a) zakup i montaż akcesoriów łazienkowych tj: dozownik do mydła 0,5 l, automatyczna suszarka do rąk, szczotka WC z pojemnikiem, uchwyt na papier toaletowy, kosz na śmieci 5 l - plastik, lustro nadtynkowe, oznaczenie toalet - wszystkie elementy przed montażem do uzgodnienia z Zamawiającym; b) uzgodnienie z Zamawiającym wszystkich elementów wykończeniowych takich jak kolor stolarki drzwiowo - okiennej, płytek ceramicznych, elewacji, kształtu i koloru kostki betonowej na ciągach pieszo - jezdnych oraz jak również elementów zagospodarowania terenu; c) pielęgnacja trawnika do drugiego koszenia; d) udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót; e) prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; f) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; g) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy do zatwierdzenia; h) wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; i) przedstawienia protokołów badań w zakresie szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia), badania jakości wody, skuteczności wentylacji mechanicznej itp. niezbednych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, j) poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; k) obsługa geodezyjna, l) wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; ł) dostarczenie przed rozpoczęciem robót budowlano - montażowych w celu akceptacji przez Zamawiającego kompletu atestów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, dokumentacji techniczno - rozruchowych na wbudowane materiały i urządzenia; m) przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; n) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty. o) poniesienia kosztów zajęcia pasów drogowych i opracowania projektu czasowej organizacji ruchu, p) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; r) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; s) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; t) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; w) ewentualne zastosowane nazwy producentów własne w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia oznaczają lub równoważny. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektu; z) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ż) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4.Zadania realizowane będą w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW). Uwaga: Ewentualny nadmiar urobku odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wiesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 35 8922 0009 0002 4673 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach