Gmina Rogowo ogłasza przetarg
- Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
ul. Kościelna 8
88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
REGON: 9235121600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Mięcierzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mięcierzyn, Gmina Rogowo. Budynek świetlicy wiejskiej jest budynkiem przystosowanym do osób niepełnosprawnych: wolnostojącym, parterowym, bez podpiwniczenia, z dachem dwuspadowym. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Budynek świetlicy o wymiarach: 14,99 x 6,02 m; a) mury z gazobetonu gr. 24 cm, b) dach dwuspadowy, konstrukcja drewniana, kryty blachodachówką, rynny ø 12 cm i rury spustowe ø 10 cm z blachy ocynkowanej, c) zasilanie budynku w energię z projektowanego przyłącza energetycznego – do wykonania od złącza kablowego do budynku, d) zasilanie w wodę z projektowanego przyłącza wodociągowego – do wykonania od istniejącej sieci wodociągowej do budynku świetlicy, e) zaopatrzenie w ciepło – grzejniki elektryczne - konwektorowe, f) odprowadzenie ścieków do projektowanej przydomowej oczyszczalni ścieków o pojemności V= 2,0 m3 i przepustowości 0,6 m3/d, z osadnikiem gnilnym z wbudowanym filtrem i drenażem rozsączającym (oczyszczająca ścieki zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014r. poz. 1800), g) posadzki z płytek posadzkowych pełnogresowych o wym. 30 x 30 cm, (Zamawiający zastrzega uzgodnienie przez Wykonawcę doboru koloru płytek i sposób ich ułożenia na posadzce), h) cokoliki z płytek posadzkowych, i) licowanie ścian glazurą do wysokości 2,0 m (Zamawiający zastrzega sobie uzgodnienie z Zamawiającym przez Wykonawcę dobór płytek), j) wykonanie podsufitki z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym, k) okna PCV rozwierana i uchylno-rozwierana, l) montaż rolet okiennych zewnętrznych, m) drzwi zewnętrzne z PCV, n) docieplenie ścian na elewacji budynku styropianem gr. 15 cm wraz z wykonaniem tynku strukturalnego, o) malowanie tynków zewnętrznych farbami emulsyjnymi zewnętrznymi, p) utwardzenie terenu – parking kamieniem twardym, r) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z montażem balustrady stalowej malowanej proszkowo+ montaż urządzeń w sanitariatach dla osób niepełnosprawnych, s) obsługa geodezyjna (wytyczenie obiektu + inwentaryzacja powykonawcza – 3 egz.). Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniżej wymienionych dokumentach: Załącznik nr 9 – projekt budowlany, Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 11 – przedmiar robót (służy jako element pomocniczy). 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorysy ofertowe sporządzone metodą szczegółową; b) oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; e) organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; f) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń; g) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; h) wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań, pomiarów, prób szczelności; i) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; j) po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; k) obsługa geodezyjna (wytyczenie obiektu + inwentaryzacja powykonawcza – 3 egz.); l) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3) Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji jakości 60 miesięcy, który to czas stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesięcy; b) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - protokoły z wymaganych; badań, pomiarów, prób szczelności, - atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne na wbudowane materiały, - kosztorysy powykonawcze sporządzone metodą szczegółową, - książkę obmiaru, - dziennik budowy, - inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. 4) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno – technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 5) Zamawiający posiada Pozwolenie na budowę Nr 547 znak: UA.6740.1.453.2016 z dnia 24 listopada 2016r., które stanowi Załącznik nr 12 do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. 6) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Zastosowane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót urządzenia, materiały, które oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy rozumieć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, który oznacza o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określonych ww. opracowaniach. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w ww. opracowaniach nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w ww. opracowaniach. Równoważne urządzenia i materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót (należy traktować jako pomocniczy) oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przy wykonywaniu zamówienia: tj. przez wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujący roboty budowlane. Stosownie do zapisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. 2) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osoby wykonującej funkcję kierownika budowy/robót. 3) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; b) oświadczenia wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-15 niniejszego rozdziału SIWZ: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową; b) Wykonawca załączy do oferty Pełnomocnictwo tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów np. odpisu z właściwego rejestru, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony podpis). Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ.(oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Mycielewie
Dodano: 2023-01-26 - Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury
Dodano: 2020-03-11 - Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury
Dodano: 2020-02-07 - Budowa Centrum Sportów Wodnych wraz zagospodarowaniem plaży nad Jeziorem Żnińskim Małym
Dodano: 2020-01-21 - Wymiana pokrycia dachu i termomodernizacja oraz roboty remontowe w budynku Leśnictwa Dobromierz z siedzibą w Będzitowie
Dodano: 2019-08-20 - Remont muru granicznego między posesjami przy ul. Kopernika 13 i Kopernika 15 w Toruniu - trzecie postępowanie
Dodano: 2018-08-17 - Remont muru granicznego między posesjami przy ul. Kopernika 13 i Kopernika 15 w Toruniu - drugie postępowanie
Dodano: 2018-08-03 - Remont muru granicznego między posesjami przy ul. Kopernika 13 i Kopernika 15 w Toruniu
Dodano: 2018-07-16 - Budowa Leśniczówki Leszyce (budynek mieszkalny, gospodarczy, zagospodarowanie terenu) oraz rozbiórka istniejących budynków na terenie Leśnictwa Leszyce w Nadleśnictwie Solec Kujawski
Dodano: 2018-05-18 - Budowa Leśniczówki Leszyce (budynek mieszkalny, gospodarczy, zagospodarowanie terenu) oraz rozbiórka istniejących budynków na terenie Leśnictwa Leszyce w Nadleśnictwie Solec Kujawski
Dodano: 2018-01-18