Przetargi.pl
Przebudowa i remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Mycielewie

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350872
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Mycielewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujący łazienki dla uczniów, nauczycieli oraz osób niepełnosprawnych, na które składają się m.in. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i wykończeniowe, a w szczególności:a) rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych, b) przekucia i rozbiórki ścian, c) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, d) demontaż istniejących grzejników, e) wykonanie ścianek działowych, f) wykonanie nadproży, g) zabudowa HPL kabin WC, h) sufit podwieszany, i) zabudowa stelaży podtynkowych WC oraz pionów instalacyjnych z płyt gkf, j) wykonanie izolacji wodoodpornej na ścianach i podłodze w miejscu montażu płytek,k) wykonanie okładzin podłogowych z płytek gresowych, l) wykonanie nowych podejść wodnych i kanalizacyjnych, m) wykonanie okładzin z płytek na ścianach do wys. min. 2,0 m, n) powyżej płytek wykonanie na ścianach gładzi gipsowych oraz malowanie z gruntowaniem, o) wymiana parapetów, p) montaż ościeżnic i drzwi do pomieszczenia, q) montaż umywalek, pisuarów (nie dot. łazienek damskich) i misek ustępowych, r) montaż luster, dozowników do mydła, dozowników papieru, suszarek elektrycznych do rąk, szczotek do toalet, koszy na śmieci, s) montaż grzejników, t) instalacja elektryczna (wymiana istniejących łączników i gniazd instalacji elektrycznej wraz z wymiana okablowania, demontaż i montaż nowych lamp oświetleniowych typu LED), u) wentylacja (montaż kanałów wentylacyjnych typu „SPIRO” wraz z kratkami wentylacyjnymi, montaż kratek wentylacyjnych),w następujących pomieszczeniach:- WC damskiego na parterze (pow.: 16,23 m2; wysokość istniejąca: 3,50 m; wysokość projektowana: 3,05 m),- WC damskiego na I piętrze (pow.: 16,10 m2; wys. istn.: 3,50 m; wys. proj.: 3,05 m),- WC męskiego na parterze (pow.: 14,71 m2; wys. istn.: 3,46 m; wys. proj.: 3,05 m),- WC męskiego na I piętrze (pow.: 14,73 m2; wys. istn.: 3,40 m; wys. proj.: 3,05 m),- WC dla niepełnosprawnych na parterze (pow.: 7,73 m2; wys. istn.: 3,46 m; wys. proj.: 3,05 m),- WC dla nauczycieli na I piętrze (pow.: 4,23 m2; wys. istn.: 3,41 m; wys. proj.: 3,05 m).2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!3. Wykonawca winien zrealizować zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:- zapisami pkt. 1 powyżej,- warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę,- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,- obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi,- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,a także z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników określonych w powszechnie obowiązujących w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególności: konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególności polegają na (jeżeli dotyczy):- pozbawieniu okolic wejścia do WC dla niepełnosprawnych na parterze przeszkód w rodzaju słupków, koszy na śmieci, donic, barierek, ławek (takie przeszkody ograniczają możliwość przejeżdżania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mogą stanowić zagrożenie),- oznaczeniu kontrastem i fakturą dojścia oraz wejścia do WC dla niepełnosprawnych na parterze,- likwidacji / niewstawianiu progu w drzwiach do WC dla niepełnosprawnych na parterze w celu umożliwienia wjazdu osobom na wózku / wejścia osobom poruszającym się przy pomocy przyrządów rehabilitacyjnych / ułatwiających poruszanie (balkoniki, chodziki, podpórki, ambonki, o kulach) / niewidomym (niedowidzącym), - likwidacji / niemontowaniu jakichkolwiek innych przeszkód utrudniających dostęp do WC dla niepełnosprawnych na parterze w celu ułatwienia dostępu do pomieszczenia osobom wskazanym w tiret trzecimoraz – w przypadku jakichkolwiek trudności / problemów w zrealizowaniu ww. wymagań, jakie stwierdzone zostaną na etapie realizacji zamówienia (w szczególności: rozbieżności dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu wspólnego wypracowania rozwiązania w tym zakresie (w szczególności z udziałem osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.713808.2023” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania:a) z powodu okoliczności określonych w art. 108 ustawy,b) z powodu okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł,d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:- wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z umową) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na remont / modernizację / przebudowę / budowę budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym), którego powierzchnia była zbliżona do określonej w przedmiotowym postępowaniu łącznej powierzchni pomieszczeń objętych zamówieniem, z zakresem prac obejmującym – dla każdej z ww. zawartych umów – co najmniej prace konstrukcyjno-budowlane, prace dot. instalacji wod.-kan. oraz instalacji elektrycznej – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna przebudowanie / wyremontowanie / zmodernizowanie budynku // pomieszczenia / lokalu spełniającego ww. wymagania, tj. o powierzchni wynoszącej ±10% wartości tych parametrów określonych w przedmiotowym postępowaniu lub większej;- dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki osoby funkcyjnej w każdej z branż związanych z realizacją inwestycji, tj.: Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży konstrukcyjno-budowlanej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym, Kierownik robót branży sanitarnej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży sanitarnej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym, Kierownik robót branży elektrycznej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży elektrycznej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym;- UWAGA: Ta sama osoba może posiadać wszystkie lub część z ww. uprawnień.3. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach