Przetargi.pl
Budowa Budynku Socjalno-Gospodarczego z Tarasem Widokowym i Dwoma Wybiegami dla Niedźwiedzi oraz Budynku Gospodarczego.

Centrum Edukacji Przyrodniczej w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Mikołaja Pruzi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 720 89 81 , fax. 76 720 89 81
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Przyrodniczej w Lubinie
    ul. Mikołaja Pruzi 9
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 720 89 81, fax. 76 720 89 81
    REGON: 2235906600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Budynku Socjalno-Gospodarczego z Tarasem Widokowym i Dwoma Wybiegami dla Niedźwiedzi oraz Budynku Gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalno - gospodarczego z tarasem widokowym i dwoma wybiegami dla niedźwiedzi oraz budynku gopodarczego. 2.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje następujące roboty branżowe: 1/BRANŻA BUDOWLANA - Roboty ziemne,Fundamenty Ściany i ścianki działowe Stropy, wieńce, podciągi, nadproża, wylewki,Konstrukcja dachu, pokrycie dachu,Posadzki,Stolarka okienna i drzwiowa,Roboty wykończeniowe wewnętrzne Elewacja,Utwardzenia jezdne i piesze,Ogrodzenie,Podczyszczalnia 2/ BRANŻA SANITARNA -instalacja wody zasilającej stawy,instalacja odprowadzająca wodę ze stawów,przyłącza wod-kan do budynku niedźwiedziarni instalacje sanitarnej w budynku niedźwiedziarni 3/ BRANŻA ELEKTRYCZNA - układanie kabli w ziemi,układanie rur ochronnych układanie kabli i przewodów,montaż puszek elektroinstalacyjnych montaż gniazd zasilających (230V) oraz siłowych (400V) montaż łączników oświetlenia, montaż nowych opraw oświetleniowych montaż przewodów i zasilanie urządzeń technologicznych montaż urządzeń wysokiego napięcia dla potrzeb „pastucha elektrycznego” wykonanie instalacji odgromowej, uziomowej i połączeń wyrównawczych wykonanie oświetlenia zewnętrznego 1. Roboty towarzyszące • przewóz oraz składowanie materiałów niezbędnych do wykonania prac • wykonanie odpowiednich bruzd w ścianach w celu ułożenia rur ochronnych • wywóz na odpowiednie składowisko wszelkich odpadów powstałych w trakcie prac • wykonywania rowów kablowych • roboty ziemne instalacji odgromowej 2. Roboty tymczasowe • zabezpieczenie terenu budowy • zapewnienie działań ochronnych zgodnie z zasadami BHP • bieżące utrzymanie terenu budowy 3.Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia określa dokumentacja projektowa (dokumentacje techniczne i przedmiary robót jako elementy pomocnicze) i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załączniki stanowiące Załączniki do SIWZ od Nr 7 do Nr 9 W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programów zapewnienia jakości, b) wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem robót (sporządzonym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). c) wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, d) wykonania wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych i wyburzeniowych, w tym w szczególności: ewentualnej wycinki drzew i krzewów, zdjęcia i wywozu warstwy ziemi z terenów zielonych. e) usuwania awarii zawiązanych z prowadzeniem budowy, wykonania odpowiednich zabezpieczeń w rejonie prowadzenia robót, a po zakończeniu robót - doprowadzenia do należytego stanu terenu budowy – doprowadzenia go do stanu poprzedniego; f) zabezpieczenia terenu budowy przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, a w przypadku powstania szkody, niezwłoczne dokonanie jej naprawy, g) koniecznych pomiarów, sprawdzeń i prób, przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego. h) uzyskania akceptacji inspektora nadzoru dla materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem na podstawie przedstawionych atestów i świadectw jakości. W przypadku nie dotrzymania tego warunku i niedopuszczenia materiału do zabudowania, Wykonawca dokona wymiany elementu lub materiału na własny koszt. i) organizowania narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektorów nadzoru oraz innych zaproszonych osób, w celu omówienia bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót, w szczególności dotyczących postępu prac, ewentualnych nieprawidłowości w wykonywaniu Przedmiotu umowy lub zagrożenia terminowego wykonania umowy, na wniosek Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Częstotliwość narad koordynacyjnych zostanie wskazana przez Zamawiającego. 2/ Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach powstałe na terenie budowy lub w związku z realizacją przedmiotu umowy, od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego Przedmiotu umowy. 3/ Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. 4/ Nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny oraz cienkie gałęzie stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. 5/ Od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do chwili odbioru końcowego robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe na tym terenie, w tym szkody wyrządzone osobom trzecim. 6/ Wykonawca zapewni trzyzmianowy system wykonywania robót, także w dniach wolnych od pracy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, iż zachodzi taka konieczność. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny zaangażowania zasobów ludzkich i sprzętowych na budowie. 7/ Wykonawca zapewni stałą obecność Kierownika budowy lub Kierownika robót branżowych w specjalności ogólnobudowlanej w czasie wykonywania robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli obecności kadry kierowniczej na budowie. 8/ Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i jego okolicy. 9/ Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany będzie uporządkować na swój koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót; 10/ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej (czynności) roboty budowlane w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): betoniarsko-zbrojeniowe, przygotowawcze, rozbiórkowe i konstrukcyjne, kamieniarskie, elektryczne, związane z montowaniem sieci cieplnych, gazowych, sieci i instalacji urządzeń sanitarnych, wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego. - zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sposób dokumentowania zatrudnienia zostały opisane w Załączniku Nr 6 Projekt umowy / ogólne warunki umowy. 11/ Z uwagi na fakt, iż SIWZ może zawierać wskazania nazwy konkretnych znaków towarowych, pochodzenia lub źródła które charakteryzują produkty i usługi, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający poprzez odniesienie do norm zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ,dopuszcza złożenie oferty zawierającej rozwiązania równoważne. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie produkt o parametrach techniczno-użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. Jako równorzędne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do projektowanych: Nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, Wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano-konstrukcyjnej obiektu, Nie niższą żywotność w użytkowaniu, Wymagane parametry techniczne i jakościowe, Nie gorszą gwarancję i rękojmię, Nie gorszy serwis istniejący w Polsce, w tym gwarancję dostaw części zużywających się i zamiennych; Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego produktu oraz przedstawienia dokumentów wykazujących i potwierdzających jego równoważność. 12/ Okres gwarancji wynosić będzie 36 miesięcy i liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, zaś okres rękojmi wynosić będzie 24 miesiące licząc od dnia upływu terminu gwarancji. Okres rękojmi na oznakowanie poziome grubowarstwowe kończy się wraz z upływem gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach