Przetargi.pl
Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Szkole Podstawowej w Maszkowicach

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2021-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Szkole Podstawowej w Maszkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Szkole Podstawowej w Maszkowicach. Zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych; b) fundamentów wraz z izolacjami, podłoży pod posadzki; c) elementów konstrukcyjnych; d) konstrukcji i pokrycia dachu; e) robót wykończeniowych tj. stolarki okiennej i drzwiowej, tynków wewnętrznych, podkłady i podłoża pod warstwy wykończeniowe podłóg, posadzka, okładziny ścian i podłóg, izolacje stropów, docieplenia ścian budynku, robót malarskich, dostawy i montażu podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych; f) zagospodarowanie terenu przy budynku; g) dostawy i montażu wyposażenia budynku; h) instalacji sanitarnych wewnętrznych: wod-kan, c.o.i c.t., p.poż., wentylacja; i) instalacji sanitarnych zewnętrznych: przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej; j) kotłowni olejowej; k) instalacji elektrycznej. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie (szkoła) w związku z czym - Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną ciągłość pracy szkoły, zabezpieczy wszystkie wejścia i dojścia zgodnie z obowiązującymi przepisami (zadaszenia, osłony, siatki) informację o środkach zabezpieczających umieści w planie BIOZ, który przed przystąpieniem do robót sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szkoły należy uzgadniać z Zamawiającym ( w szczególności wykonywanie prac głośnych oraz związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy dla uczniów i w porach uzgodnionych z Zamawiającym). 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ) oraz zapisy SIWZ. 3. Podczas prowadzonych prac należy ograniczyć do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. 6. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. g) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, h) w imieniu Zamawiającego uzyskać decyzję pozwolenia na użytkowanie wydaną przez właściwy organ nadzoru budowlanego tj. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Sączu. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie ( tj. wykonanie: robót przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych; fundamentów wraz z izolacjami, podłoży pod posadzki; elementów konstrukcyjnych; konstrukcji i pokrycia dachu; robót wykończeniowych tj. Stolarki okiennej i drzwiowej, tynków wewnętrznych, podkłady i podłoża pod warstwy wykończeniowe podłóg, posadzka, okładziny ścian i podłóg, izolacje stropów, docieplenia ścian budynku, robót malarskich, dostawy i montażu podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych; zagospodarowanie terenu przy budynku; dostawy i montażu wyposażenia budynku; instalacji sanitarnych wewnętrznych: wod-kan, c.o.i c.t., p.poż., wentylacja; instalacji sanitarnych zewnętrznych: przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej; kotłowni olejowej; instalacji elektrycznej). Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach