Przetargi.pl
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach – etapowanie

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach – etapowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach – etapowanie. Zakres robót realizowanego przedsięwzięcia obejmuje II etap budowy remizy dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Zakres zaprojektowanego przedsięwzięcia obejmuje budowę remizy dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach. Na parterze budynku wydzielono część garażowo – magazynową z wieżą do suszenia węży oraz część higieniczno – sanitarną z pokojem biurowym. Na poddaszu, nad częścią higieniczno – sanitarną wydzielono pomieszczenia do spotkań i szkoleń oraz zebrań w sytuacjach kryzysowych. Teren, na którym znajduje się budynek położony jest w Skoroszycach, przy ulicy Braterstwa Broni na działce nr 205/2, km 5, o powierzchni 0,41 ha. Etap I zadania obejmował budowę budynku remizy OSP w stanie surowym otwartym, w tym wykonanie robót ziemnych, robót fundamentowych, murowych, stropy i daszki oraz konstrukcję i pokrycie dachu. Etap II wykonanie pozostałych robót. Wykonanie robót etapu II odbywać się będzie zgodnie z sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finsowym z podziałem na miesięczne czasookresy. Harmonogram winien zawierać podział realizacji zadania w latach 2020-2021 według poniższych kryteriów przy uwzględnieniu wskazań zakresu i terminu robót w przedmiarze: 1) 2020 r. – realizacja do kwoty 450 000,00 zł brutto, 2) 2021 r. pozostała części wynagrodzenia ofertowego brutto Zakres prac przewidywany do wykonania w terminie do 30.10.2020 r. oznaczony jest w przedmiarach robót w kolumnie 2 („podstawa wyceny”) dopiskiem ETAP – II. Pozostałe pozycje oznaczone w przedmiarach robót w kolumnie 2 („podstawa wyceny”) należy wykonać do 31.08.2021 roku. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. Uzgodniony harmonogram stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerencji, do przedłożonego harmonogramu, w tym do wprowadzenia zmian w zakresie rzeczowo-finansowo-czasowym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym i wykonawczym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach