Przetargi.pl
Budowa budynku rekreacyjnego usytuowanego na boisku Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie wraz z wyposażeniem siłowni . Zadanie nr 1: Budowa budynku rekreacyjnego usytuowanego na boisku Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie. Zadanie nr 2: Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń do siłowni w budynku rekreacyjnym na stadionie miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, www.bip.wlodawa.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku rekreacyjnego usytuowanego na boisku Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie wraz z wyposażeniem siłowni . Zadanie nr 1: Budowa budynku rekreacyjnego usytuowanego na boisku Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie. Zadanie nr 2: Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń do siłowni w budynku rekreacyjnym na stadionie miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp zostało podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części. W dokumentacji przetargowej pojęcie „część nr ...” występuje zamiennie z pojęciem „zadanie nr …”. Zadanie nr 1: Budowa budynku rekreacyjnego usytuowanego na boisku Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie. Zadanie nr 2: Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń do siłowni w budynku rekreacyjnym na stadionie miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie. 3.1.1 Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1: Zamówienie obejmuje budowę budynku rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą z przeznaczeniem na działalność sportowo-rekreacyjną na stadionie miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie, na działce nr 811/2 we Włodawie. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii murowanej, dach budynku dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Parter obejmuje pomieszczenie siłowni- fitness, dwie szatnie wraz z zapleczem sanitarnym, pomieszczenie biurowe oraz pomieszczenie instruktorów, magazyn, magazyn techniczny oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne. Dane techniczne; powierzchnia zabudowy: 251,1 m2, powierzchnia użytkowa 214,5m2, Kubatura: 981 m2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Budowa budynku rekreacyjnego usytuowanego na boisku Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie” współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Roboty ziemne 2. Ławy, ściany fundamentowe, izolacje 3. Ściany nadziemia, elementy konstrukcji wylewane z betonu, kominy, murek oporowy 4. Konstrukcja drewniana dachu i stropu 5. Pokrycie dachu i obróbki blacharskie 6. Stolarka okienna i drzwiowa 7. Ścianki działowe 8. Tynki wewnętrzne, malowania, okładziny 9. Podłoża i posadzki 10. Elewacje i roboty zewnętrzne 11. Instalacja c.o.-zaopatrzenie budynku w energię cieplną z miejskiej sieci ciepłowniczej. Układ ogrzewania podłogowego. Przewody wykonane z wielowarstwowych rur polipropolynowych typu PE o połączeniach zaciskanych, które muszą być dostosowane do stosowania w ogrzewaniu podłogowym. 12. Węzeł ciepłowniczy-budowa technologii wymiennikowni ciepła wraz z aparaturą pomiarowo-regulacyjną, dla węzła ciepłowniczego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla budynku rekreacyjnego. Montaż węzła kompaktowego o mocy c.o 26,0 kW, ciepłej wody użytkowej o mocy 153,6 kW 13. Instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją- instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją. Rekuperator o wydajności 1000m3/h 14. Instalacje wod.-kan.- zaopatrzenie budynku w wodę odbywać się będzie z projektowanego przyłącza wodociągowego PE Dn50, zasilanego z miejskiej sieci wodociągowej. Wykonanie instalacji wody zimnej z rur polipropylenowych PP o klasie PN10. Kanalizacja sanitarna podposadzkowa z rur PVC, od poszczególnych przyborów do studzienek zewnętrznych. 15. Przyłącze ciepłownicze, wysokie parametry- w technologii podwójnych rur preizolowanych o srednicy 2 DN40/DN160 dla zasilania projektowanego węzła ciepłowniczego w budynku rekreacyjnym. 16. Instalacja elektryczna i odgromowa-dla potrzeb budynku przewiduje się następujące instalacje wewnętrzne w budynku: instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych, instalacja ochrony przeciwpożarowej, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, instalacja odgromowa budynku, instalacja połączeń wyrównawczych. Roboty rozbiórkowe oraz wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego dla projektowanego budynku zostaną wykonane przez Zamawiającego. Dojazd do działki – poprzez istniejący zjazd z drogi lokalnej (73L) ul. Szkolna, następnie drogą wewnętrzną nr ewid. działki 813 oraz od strony Al. J. Piłsudskiego istniejącym zjazdem z drogi wojewódzkiej. 3.1.2 Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do siłowni, która będzie funkcjonowała w planowanym do budowy budynku rekreacyjnym na stadionie Miejskim im. Edmunda Świtki we Włodawie. Zamówienie obejmuje wyposażenie siłowni- fitness w następujące sprzęt: 1. Szafa ubraniowa 2 drzwiowa z ławką 1700 x 600 x 490 - 20wymiary zewnętrzne szafy:długość: 600mm, szerokość 490 mm, wysokość: 1700 mm, wyposażona w półkę, wieszaki boczne oraz drążek na wieszaki ubraniowe, materiał wykonania; blacha o grubości 0,6 m-0,8 mm. Zamykana zamkiem krzywkowym. Siedzisko wykonane z profilu zamkniętego o przekroju 30x 30 z listew drewnianych. 2. Ławka z oparciem i haczykami 1650 x 1000 x 730 – 2 szt 1650mm x szer. 1000mm x gł. 730 mm. Siedzisko, listwy z wieszakami wykonane z drewna, lakierowane lakierem, stelaż o przekroju 30 x 30 mm, haczyki z tworzywa sztucznego 3. Bieżnia elektryczna – 1 szt napęd elektryczny, moc silnika od 2 do 3 KM, zakres prędkości- od 0,8 do 20 km/h, maksymalna waga użytkownika: do 135 kg, wymiary pasa biegowego: od 140/50 cm do 180/84 cm, wyświetlacz LCD, funkcje komputera: czas, dystans, kalorie, prędkość, gwarancja co najmniej 24 miesiące/ do użytku publicznego 4. Rower stacjonarny – 2 szt napęd: elektryczny, waga koła zamachowego do 12 kg, wysokość siedziska: max do 110 cm/ min. do 95 cm, maksymalna waga użytkownika: do 150 kg, komputer LCD dotykowy (pomiar czasu, prędkość, dystans, kalorie, tętno), programy treningowe- do 12 programów treningowych, gwarancja co najmniej - 24 miesiące/ do użytku publicznego 5. Ergometr wioślarski – 1 szt waga koła zamachowego do 4 kg, regulacja obciążenia- elektroniczna, ładowność do 150 kg, system hamowania magnetyczny, liczba poziomów obciążenia do 16, Funkcje komputera: czas, dystans, kalorie, powtórzenia, moc, tętno, temperaturę, datę i godzinę, gwarancja co najmniej24 miesiące/ do użytku publicznego. 6. Symulator wspinaczki- stepper – 1 szt waga koła zamachowego- do 8 kg, sterowanie elektroniczne, ilość stopni obciążenia max. do 20, nośność: 150 kg, komputer wyświetla: prędkość, dystans, czas, kalorie, waga, tętno itp. system hamulcowy magnetyczny,czujnik tętna w uchwytach, gwarancja co najmniej 24 miesiące/do użytku publicznego. 7. Atlas - 4 stanowiskowy - 1szt 4- stanowiskowy, maks. obciążenie 150 kg, ilość ćwiczeń do 13, ilość stosów 2, możliwości treningowe: wyciskanie leżąc,, motylek, wyciąg górny, wiosłowanie, modlitewnik do bicepsów, prostowanie nóg, uginanie kolan, gwarancja co najmniej 24 miesiące/ do użytku publicznego 8. Trenażer eliptyczny - 1szt system hamowania- magnetyczny, zasilanie sieciowe, regulacja obciążenia elektroniczna, max. masa ćwiczącego 130 kg, regulacja obciążeń od 1 do 16, wymiary po rozłożeniu (dł/szer/wys)143 x 64 x 168 cm, funkcje komputera:pomiar czasu, odległości, odległości w km, częstotliwość pedałowania, zużycie energii, pomiar tętna, programy treningowe- do 8, 9. Ławka do ćwiczeń/ pod sztangę - 1szt regulowane oparcie, zabezpieczenie sztangi przed zrzuceniem, możliwość składania,max. obciążenie: do 100 kg osoba ćwicząca +100kg obciążenie, do 35 kg przyrząd do treningu nóg, wymiary:(dł.szer.wys.) do158x100x102, gwarancja co najmniej 24 miesiące/do użytku publicznego. 10. Zestaw hantli-żeliwnych gumowanych 5-17,5 kg (2x 6) ze stojakiem – 1 kpl wymiary max. (dł.szer.wys.) 78x110x93, waga: stojak:do 56kg, hantle do 135 kg hantle: 2x 5g, 2 x 7,5 kg 2x10 kg, 2x12,5 kg, 2x15kg, 2x 17,5 kg, powłoka: guma, wypełnienie: żeliwo, gwarancja co najmniej 24 miesiące/ 11. Sztangi- zestaw obciążeń żeliwnych 102,5 kg + 4 gryfy – 1 kpl Zestaw obejmuje: 2 x obciążenie żeliwne 1,25 kg, 4 x obciążenie żeliwne 2,5 kg, 6 x obciążenie żeliwne 5 kg, 2 x obciążenie żeliwne 10 kg, 2 x obciążenie żeliwne 20 kg, gryf prosty 180 cm 12. Mata do ćwiczeń 180 x 60 o wymiarach (dł./szer./wys. - 180/60/0,6cm) wykonana z tworzywa sztucznego EVA, zwijana w rulon, posiadająca uchwyt do przenoszenia Zakupiony sprzęt będzie stosowany do użytku publicznego w budynku rekreacyjnym na stadionie miejskim im. E. Świtki we Włodawie. Warunki gwarancji ( zgodnie z § 3 wzoru umowy). Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie przedłużając okres minimalny do 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ) i zostanie wprowadzone do umowy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następującym po dniu dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie usterki będące następstwem wadliwości materiałów, wadliwości montażu lub technologii wykonania. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad i usterek, a w przypadku wad nie nadających się do usunięcia, wymiany wadliwego urządzenia na nowe wolne od wad o parametrach jakie posiadało urządzenie montowane pierwotnie. W okresie gwarancji Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu usuwania wad przedmiotu umowy. Strony ustalają, że egzekwowanie usuwania wad, usterek i awarii może wykonywać w imieniu Zamawiającego podmiot przejmujący obiekt do eksploatacji – użytkownik. Wykonawca zapewnia maksymalny czas reakcji na zgłoszone usterki lub awarie wynoszący 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego lub użytkownika i ich usunięcie w okresie 7 dni roboczych. O usunięciu awarii lub usterki Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, który potwierdzi usunięcie uszkodzeń w obecności Wykonawcy. W przypadku napraw wymagających wymontowania urządzenia termin usunięcia usterki zostanie ustalony indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca dokona nieodpłatnej wymiany urządzenia na nowe, gdy po trzech kolejnych naprawach tego samego elementu, części lub zespołu wykaże wady w działaniu lub użytkowaniu. Wykonawca będzie stosował w okresie gwarancji jedynie materiały eksploatacyjne i części zamienne zalecane przez producenta. Koszty konserwacji i serwisu i wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem zobowiązań gwarancyjnych, w tym koszty dojazdów i transportu w okresie gwarancji ponosi w całości Wykonawca. Okres gwarancji przedłuża się o czas wykonania naprawy gwarancyjnej. Wykonawca gwarantuje udzielanie bezpłatnych konsultacji w trakcie użytkowania przedmiotu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część / Zadanie I - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Część / Zadanie II – zmawiający odstępuje od żądania wadium 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – Budowa budynku rekreacyjnego na Boisku Miejskim im. Edmunda Świtki”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP): 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia powinien złożyć dokument/dokumenty wg załącznika Nr 3 do SIWZ, z którego/których będzie wynikała przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) w zakresie każdej części. 3. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Dla zadania 2 formularz cenowy (wg załącznika nr 1A). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Spółkę cywilną traktuje się jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotów trzecich. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot a nie wykonawcę składającego ofertę (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach