Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanego przy ul. Chopina w Boguszowie - Gorcach.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Świerczewskiego 46
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449411 w. 33 , fax. 074 8449469
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
    ul. Świerczewskiego 46 46
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449411 w. 33, fax. 074 8449469
    REGON: 88626535200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanego przy ul. Chopina w Boguszowie - Gorcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1)roboty ogólnobudowlane m. in.: - roboty ziemne, - roboty w zakresie konstrukcji żelbetowych, - roboty murowe, - betonowanie, - montaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z montażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, akustycznej, - roboty dekarskie - obróbki blacharskie - roboty tynkarskie, - roboty ślusarskie, - roboty wykończeniowe, - pozostałe roboty ogólnobudowlane; 2) roboty instalacyjne m. in.: - instalacja c.o. z zastosowaniem indywidualnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych (c.o. +c.w.u) z zamkniętą komorą spalania - instalacja wod. - kan. zewnętrzna oraz wewnętrzna, - instalacja gazowa - przyłącza wodociągowe, - przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - instalację drenażu opaskowego wokół budynku - pozostałe roboty instalacyjne; 3) roboty elektryczne: - oświetlenie zewnętrzne, - instalacja odbiorczych gniazd i oświetlenia, - instalacje niskonapięciowe, - ochrona odgromowa, instalacja uziemiająca, - instalacje elektryczne (w tym dzwonkowa i domofonowa), - instalacja telefoniczna, - sieć TV, naziemna i kablowa, - pozostałe roboty elektryczne; 4) zagospodarowanie terenu: - drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, dojścia do budynków, w tym schody terenowe oraz podjazdy dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie zieleni, - wykonanie zabudowy dla usytuowania śmietników, - wykonanie zjazdów na drogę publiczną - wykonanie przepustów - pozostałe roboty związane z zagospodarowaniem terenu; 5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie robót i wszystkie inne zawarte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, SIWZ i umowy Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez: KONSTRUKCJON pracownia projektowa Jacek Stasiak, ul. M.C. Skłodowskiej 18B, 58-160 Świebodzice, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z: - dokumentacją projektową wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami poszczególnych gestorów sieci, uzgodnieniami branżowymi oraz uzgodnieniem z rzeczoznawcą p.poż. - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, - warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, UWAGA: Zakres przedmiotowego zamówienia nie obejmuje wykonania niżej wymienionych prac: - dostawy, montażu ceramiki łazienkowej (biały montaż) wraz z armaturą wypływową - dostawy oraz montażu warstw wykończeniowych na posadzkach w obrębie mieszkań tj. panel, terakota, wykładzina itp. - dostawy, montażu kuchenek gazowych, zlewów kuchennych wraz z armaturą wypływową - dostawy montażu drzwi wewnątrz lokalowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN). Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.09.2014r. o godz. 8.30 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach: PKO BP S.A. oWałbrzych na rach. 30 1020 5095 0000 5202 0007 5564 zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanego przy ul. Chopina w Boguszowie - Gorcach (dz. nr 144/3; 144/4; 144/5; 144/7; 144/8; 86 obręb nr 2 Gorce) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansowo-Księgowym pok. Nr 12 Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) wskazanie, że gwarancja jest nieodwołalna, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, nie odpowiedział na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie odpowiedział na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, g) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano h) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, j) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, k) Ww. postanowienia stosuje się również do poręczeń. 6. Nie wniesienie wadium w terminie i w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 pkt 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.boguszow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach