Gmina Władysławowo ogłasza przetarg
- Adres: 84120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
- Data zamieszczenia: 2017-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
ul. gen. J. Hallera 19
84120 Władysławowo, woj. pomorskie
tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
REGON: 19167541600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego we Władysławowie przy ul. Krasickiego 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego we Władysławowie przy ul. Krasickiego 11. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Budowę budynku socjalnego wielofunkcyjnego: - budynek trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony, o kubaturze 4 455,64 m3; - ilość lokali mieszkalnych - 33 lokale, - powierzchnia lokali - od ok. 19,30 m2 do 33 m2, - kotłownia gazowa o mocy 70kV - zlokalizowana na II piętrze budynku, - przyłącza - wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, - instalacje wewnętrzne, tj. elektryczna, oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, telefoniczna, tv, oddymiania, domofonowa, ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych, ochrony przeciw-przepięciowej, odgromowa, wodnokanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania; wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego: - oświetlenie zewnętrzne, - wjazd i wejścia piesze, - droga wewnętrzna, - chodniki i ciągi piesze, - miejsca postojowe, - miejsce gromadzenia odpadów, - zieleń - trawniki, nasadzenia, - trzepak. 2.2 Realizację robót budowlano-montażowych przewidzianych dokumentacją projektową stanowiącą Załączniki A - E do niniejszej specyfikacji. 2.3 Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 60 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8 ustawy PZP, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do formularza ofertowego. 1.2 wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 dotyczące tych podmiotów. 1.3 wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 dotyczącego tych podmiotów. 1.4 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.5 Zestawienie cenowe sporzadzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a. do SIWZ. 1.6 Opis materiałów i produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w pkt 3 ppkt 11 SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. 1.7 Wykonawca, który przewiduje powierzenie części zamówienia do wykonania przez podwykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie (wykaz podwykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 1.8 Potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-07-22 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 3 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 4 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach
Dodano: 2024-06-13 - Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
Dodano: 2024-06-03 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-05-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07