Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Konopiskach przy ulicy Przemysłowej 16B

Gmina Konopiska ogłasza przetarg

  • Adres: 42-274 Konopiska, ul. Lipowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 282 057 , fax. 343 282 035
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopiska
    ul. Lipowa 5
    42-274 Konopiska, woj. śląskie
    tel. 343 282 057, fax. 343 282 035
    REGON: 15139801400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konopiska.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Konopiskach przy ulicy Przemysłowej 16B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budownictwo socjalne wraz z instalacjami wewnętrznymi wraz z zagospodarowaniem terenu. Na przedmiotowe zamówienie udzielono finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat na podstawie umowy zawartej pomiędzy Bankiem Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie a Gminą Konopiska. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty ziemne, 2) wykonanie stóp fundamentowych oraz fundamentów żelbetonowych, 3) wykonanie ścian fundamentowych, 4) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych przyziemia oraz pierwszego piętra, 5) wykonanie stropów żelbetowych, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) wykonanie ścianek działowych, 8) wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, 9) wykonanie posadzek wraz z podłożami, 10) wykonanie tynków ścian i sufitów, 11) wykonanie posadzek, 12) wykonanie okładzin z płytek glazurowanych, 13) wykonanie nowych nadproży i osadzenie ościeżnic drzwiowych, 14) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 15) montaż izolacji poziomych oraz podłóg, 16) malowanie ścian i sufitów, 17) montaż instalacji sanitarnej – wodno-kanalizacyjnej ( wg. projektów branżowych), 18) montaż instalacji elektrycznej wraz z montażem grzejników elektrycznych ( wg. projektów branżowych), 19) wykonanie docieplenia budynku wraz z ułożeniem faktury, 20) montaż schodów metalowych wg. rysunku, 21) wykonanie dróg dojazdowych oraz parkingów, 22) nasadzenie zieleni, 23) montaż lamp oświetleniowych, 24) montaż ławek parkowych oraz obiektów małej architektury, 25) montaż instalacji fotowoltaicznej. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekty budowlane, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR), które stanowią załączniki do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 6) W zbiorczym zestawieniu kosztów prosimy o przyjęcie stawki VAT dla poszczególnych pozycji zestawienia. Brak możliwości przyjęcia innej stawki podatku VAT w złożonej ofercie. Przyjęte inne stawki podatku VAT będą poprawiane jako oczywiste omyłki rachunkowe w trybie art. 87 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów, z zastrzeżeniem, że płatność za wykonane roboty budowlane będzie po każdym zakończonym kwartale, z tym że na koniec roku 2020 zakres wykonanych robót ma wynosić co najmniej 30% całkowitych kosztów inwestycji. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowo zmiany harmonogramu w w/w terminie (załącznik nr 10 SIWZ) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2.Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Konopiska nr: 56 8273 0006 2001 0000 0172 0004. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. GR.271.2.2020 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć na kancelarii Urzędu Gminy Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska (parter) w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Urząd Gminy Konopiska ul. Lipowa 5 42-274 Konopiska WADIUM „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Konopiskach przy ulicy Przemysłowej 16B „ Nie otwierać przed dniem: 26.03.2020 r., godz. 09:15 Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 1) Oświadczenia składają: a) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. W zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu we właściwym sobie zakresie; c) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w załączniku nr 2 należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wobec tych Podwykonawców; d) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takim zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, składa również Oświadczenia w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 3.Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - według załącznika nr 4 do SIWZ- oryginał. 4.Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - według załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Szczegółowe kosztorysy ofertowe zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do SIWZ (każda pozycja kosztorysu ma zawierać narzuty i wskazywać cenę netto pozycji). Uwaga! Do kosztorysów ofertowych (dla każdej branży odrębny kosztorys) należy dołączyć załącznik przedstawiający dane przyjęte w kalkulacji ofertowej: wysokość stawki roboczogodziny kosztorysowej, wysokość wskaźnika kosztów ogólnych, wysokość wskaźnika kosztów zakupu materiałów, wysokość stawki zysku, wykaz kosztorysowych cen najmu sprzętu budowlanego, wykaz kosztorysowych cen materiałów budowlanych. 6. Dowód wniesienia wadium - (kopia lub oryginał potwierdzenia przelewu lub dowodu wpłaty, w przypadku wniesienia wadium w formie przelewu na konto (pieniężnej). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiający dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 7. Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”. 8. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w pkt 6.3 rozdziału 6 niniejszej SIWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (oryginał). 9. Inne dokumenty składane w postępowaniu: 1) Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póź. zm.) (http://www.bip.konopiska.akcessnet.net),przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ . 10.Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę ze wskazaniem wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji każdego pracownika - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Podwykonawca dostarczy Zamawiającemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z kopią umowy o podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywanych czynności przez te osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach