Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-8), wraz z budową urządzeń i instalacji, przyłączy, parkingu, chodników oraz zagospodarowaniem terenów zielonych na działce nr 10/60 AM-34 w Jelczu-Laskowicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej -TBS sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-221 Jelcz-Laskowice, ul. Techników 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3188147, 510057030 , fax. 71 3188147
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej -TBS sp. z o.o.
    ul. Techników 29 29
    55-221 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3188147, 510057030, fax. 71 3188147
    REGON: 93281564000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-8), wraz z budową urządzeń i instalacji, przyłączy, parkingu, chodników oraz zagospodarowaniem terenów zielonych na działce nr 10/60 AM-34 w Jelczu-Laskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-8) wraz z budową urządzeń i instalacji, przyłączy, parkingu, chodników oraz zagospodarowaniem terenów zielonych na działce nr 10/60 AM-34 w Jelczu-Laskowicach. Zakres robót do wykonania m. in.: - Prace ziemne, związane z fundamentowaniem (w tym wcześniejsze wykarczowanie i wywiezienie 15 szt. pni z korzeniami pozostałych po wycięciu drzew a także usunięcie nieczynnego słupa sieci elektrycznej nn), - Prace murarskie, związane ze wznoszeniem ścian budynków i stropów, - Wykonanie stropodachów, - Zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej (stolarka okienna powinna posiadać profile okienne min. 5-komorowe klasy A; w lokalach mieszkalnych wszystkie okna powinny być wyposażone w mechaniczne nawiewniki, okna szklone szkłem termoizolacyjnym o wsp. U=1,1 W/m2K), - Prace instalacyjne (w tym wykonanie zbiorczej instalacji RTV naziemnej cyfrowej i satelitarnej oraz instalacji internetowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6.11.2012r.; Dz. U. z 2012 roku; poz.1289), - Elewacje wraz z ociepleniem ścian styropianem, - Prace wykończeniowe (tynkowanie, glazura, posadzki, okładziny itp.), - Montaż urządzeń sanitarnych, - Montaż dźwigu naschodowego dla osoby niepełnosprawnej, - Wykonanie przyłączy, - Zagospodarowanie terenu (w tym oświetlenie i osłona śmietnikowa z trzepakiem). UWAGA! Na działce 10/60 AM-34 był zlokalizowany budynek mieszkalny jednokondygnacyjny (barak), który został wyburzony. W zakresie robót do wykonania należy uwzględnić również wywiezienie mogących występować miejscowych fragmentów fundamentów (zalecana wizja lokalna). Zakres robót wymieniony w niniejszej uwadze nie może być przedmiotem robót dodatkowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4) wykonanie projektu oznakowania zastępczego i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. 4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, - nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, - ustalania i utrzymywania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia . 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w następującej dokumentacji: 1. Projekcie budowlanym: architektura + konstrukcja + zagospodarowania terenu + instalacje (w zakresie wynikającym z par. 4 ust 1 pkt. 1 Rozp. Min. Infrastruktury z 2.09.2004r. ws. szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej... - na stronie internetowej www.um.jelcz-laskowice.finn.pl oraz na płycie CD a także do wglądu dla Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego), 2. Projekcie budowlanym - przyłączy wod-kan i wód opadowych (uwaga jak wyżej), 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (uwaga jak wyżej), 4. Przedmiarach robót - roboty ogólnobudowlane + zagospodarowanie terenu, instalacje elektryczne, przyłącza wod.-kan. i deszczowe, instalacje wewnętrzne wod.-kan., c.o. (uwaga jak wyżej). Zamawiający załącza przedmiary robót, wyłącznie jako materiał poglądowy. Przedmiary nie mogą stanowić dla wykonawcy podstawy do wyceny ryczałtowej robót. Cenę ryczałtową należy określić na podstawie dokumentacji projektowej STW i OR, SIWZ i wizji w terenie. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w ww. dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe materiałów, urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego minimalne standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie materiałów, urządzeń i armatury innych producentów, o nie gorszych parametrach, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym 6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5, stanowią integralne załączniki do SIWZ. 7. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada udzielone przez Starostwo Powiatowe w Oławie pozwolenie na budowę (decyzja nr 803/2013) oraz zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nr rejestru AB.6743-543.2013 (przyłącze wod-kan i wód opadowych). 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 3 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, bez usterek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiającego BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 04 9585 0007 0020 0200 4545 0005 lub w jednej albo kilku z poniżej podanych form: - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Sposób przekazania: oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię załączyć do oferty (dopuszcza się załączenie oryginału do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach