Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO NR 10 PRZY UL. ŻYWIECKIEJ W ZABRZU WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTUKTURĄ

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO NR 10 PRZY UL. ŻYWIECKIEJ W ZABRZU WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTUKTURĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia – zamówienie podstawowe (gwarantowane): Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa jednego wielorodzinnego budynku mieszkalnego nr 10 przy ul. Żywieckiej w Zabrzu wraz z niezbędną infrastrukturą. Inwestycja jest kontynuacją przedsięwzięcia obejmującego budowę zespołu 12 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Żywieckiej w Zabrzu. Teren projektowanej inwestycji zlokalizowany jest po zachodniej stronie ul. Żywieckiej i ograniczony jest od północy działkami zabudowy jednorodzinnej, a od południa istniejącym ciekiem wodnym. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w północno-centralnej części terenu całego przedsięwzięcia. Charakterystyka budynku Budynek mieszkalny wielorodzinny, niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny. Na parterze przewidziano lokale mieszkalne, pomieszczenia techniczne i gospodarcze (komórki lokatorskie, wózki i rowery, suszarnie) oraz kotłownię opalaną gazem, wyposażoną w dwa kotły wodne kondensacyjne. Kotłownia pokrywać będzie potrzeby cieplne instalacji C.O. oraz zapotrzebowanie na ciepłą wodę. Budynek nr 10 o powierzchni całkowitej netto 826,37 m2, składa się w sumie z 11 mieszkań, w tym czterech 3-pokojowych, sześciu 2-pokojowych oraz jednego 1-pokojowego, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 660,91 m2. Kubatura budynku brutto to 3.425,00 m3. Architektura budynku prosta, określona między innymi eksponowanymi płaszczyznami prostych ryzalitów i wykuszy oraz dachu płaskiego. Obsługa komunikacyjna projektowanego budynku odbywać się będzie przez projektowaną kontynuację drogi wewnętrznej z wykonanym zjazdem na ul. Żywiecką. Projektowany układ drogowy zapewnia dojazd do wejść do budynków, parkingów z kostki brukowej. Roboty ogólnobudowlane • roboty ziemne, • ławy żelbetowe, • ściany podziemia żelbetowe, • izolację poziomą parteru stanowić będzie folia hydroizolacyjna (2x) gr. 1mm zgrzewana lub klejona systemowo; izolację pionową ścian fundamentowych wykonać należy z masy asfaltowo-kauczukowej bezrozpuszczalnikowej, wzmocnionej welonem szklanym z osłoną z płyt polistyrenowych XPS gr. 8 cm; izolację pionowa należy połączyć z poziomą na zakład min. 50 cm, • pozioma izolacja ścian parteru i posadzki wykonana z folii gr 1mm - w technologii zgrzewanej lub klejonej, • ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne z pustaków poryzowanych ceramicznych oraz ceramicznych akustycznych, • dach wg technologii: - paroizolacja - grunt + papa - styropian EPS 100 gr 30cm - kliny styropianowe laminowane papą o śr. gr 12cm - papa nawierzchniowa termozgrzewalna, - wyłaz dachowy ocieplany. • izolacja termiczna podłogi na gruncie – styropian EPS 200 – 037 DACH/PODŁOGA gr. 12 cm, • stropy żelbetowe monolityczne gr. 18 cm, • schody żelbetowe, • kominy wentylacyjne wykonane z pustaków z betonu lekkiego – systemowe wyposażone w nasady kominowe, • komin stalowy wywiewny jednościankowy z blachy nierdzewnej kwasoodpornej, prostokątny 200 x 250 – kotłownia gazowa, • konstrukcja balkonu dostawiana do budynku (na słupach stalowych płyty żelbetowe prefabrykowane gr. 8-10 cm), • opaska wokół budynku, • należy wykonać drogę dojazdową w celu zapewnienia dojazdu do placu budowy, po zakończonych robotach drogę dojazdową należy zostawić, • montaż stolarki okiennej (współczynnik Umax<= 1,1) i drzwiowej, na parterze szyby bezpieczne, stolarka okienna wyposażona w nawiewniki higrosterowalne, • W mieszkaniach kratki wywiewne higrosterowalne, • Drzwi wejściowe do mieszkań klasy C, wraz z wizjerem oraz 2 kpl zamków, • Drzwi wejściowe do budynku aluminiowe, wyposażone w elektrozamek, • stolarka okienna na klatce schodowej wyposażona w system otwierania dostępny z poziomu podestu między piętrowego, • kluczyki do drzwiczek rewizyjnych w całym budynku o nr 9081, • docieplenie styropianem gr 15cm o współczynnik λ =0,033 ?, tynk silikatowy barwiony w masie, • konstrukcja balkonowa ocynkowana malowana proszkowo, • balustrady (balkonowe oraz na murkach przy wejściach) zewnętrzne stalowe, ocynkowane oraz malowane proszkowo, • sprzątanie po robotach budowlanych, Sieci wod.-kan. • przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE – rurociągi o śr. 50mm – dł. 10m, 2 studnie wodomierzowe SW2 z wyposażeniem, • przyłącza do kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. zewn. 160 mm – SDR-34, • przyłącza do kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. zewn. 160 mm – dł. 15,00 m; z rur PVC o śr. 200 mm– 11,00 m, studzienka ściekowa uliczna 1szt. Instalacja wod.–kan. Instalacja wodna: • rurociągi z tworzyw sztucznych (PP) PN16, PP-R d: 50x6, 9mm, • zawory kulowe instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. 25mm, • zawór antyskażeniowy o śr. 20mm typ HA216, • Zawory czerpalne o śr. 15mm ze złączka do węża 3/4”, Instalacja kanalizacji sanitarnej: • rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 110mm, • czyszczaki z PCV, instalacja deszczowa: • rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 160mm, • wpusty dachowe systemowe podgrzewane do pokryć papowych. Kotłownia i instalacja gazu • wg projektu kotłowni, Roboty wykończeniowe części wspólnych • Posadzki: płytki gresowe wraz z cokolikami i brudnikiem (wzdłuż schodów przy duszy), • Tynki: komórki lokatorskie oraz pomieszczenia techniczne tynki cementowe, pozostałe jako gipsowe, • Balustrady: stalowe, zabezpieczone antykorozyjnie i malowane proszkowo, • Farba na klatkach schodowych i korytarzach zmywalna, tynk mozaikowy żywiczny, Roboty wykończeniowe mieszkań • montaż posadzek z płytek gresowych w przedpokoju, kuchni, łazience oraz podłóg panelowych w pokojach, (płytki i panele do wyboru z trzech wzorów kolorystycznych), • montaż wyposażenia łazienek: miski ustępowe, umywalki, wanny, kabiny prysznicowe, baterie itp. • Tynki: w łazience na ścianach tynki cementowe, pozostałe jako gipsowe, • Ściany i sufity malowane na biało, • grzejniki • drzwi wewnętrzne zgodne z zestawieniem stolarki drzwiowej, ościeżnice regulowane, (do wyboru z trzech wzorów kolorystycznych), • dostawa wraz z montażem kuchenki elektrycznej, Roboty drogowe • wykonanie dróg, parkingów i chodników z kostki typy podwójne H. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA KOD CPV Przygotowanie terenu pod budowę 45100000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy domów 45211300-2 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232400-6 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45332000-3 Izolacja cieplna 45321000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45310000-3 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233253-7 »Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiORB oraz we wzorze umowy. »Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy. Wzór umowy określa zasady ewentualnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Uwaga! Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP - wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W stosunku do wszelkich występujących w dokumentacji przetargowej elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza zaoferowanie elementów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączonej dokumentacji do niniejszej SIWZ. Zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. 1a. Zamówienie objęte prawem opcji: Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia w zakresie wykonania parkingu wraz z podłączeniem wpustów ulicznych. Szczegółowy zakres robót objętych prawem opcji opisuje przedmiar robót – „Budowa Budynku nr 10 – drogi i kanalizacja – roboty opcja”. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zamawiający przewiduje korzystać z prawa opcji w terminie nie później niż 5 miesięcy przed planowanym terminem zakończenia inwestycji. Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Ze względu na fakt, iż realizacja prawa opcji zależy wyłącznie od posiadania przez zamawiającego stosownych środków finansowych, do oceny ofert w kryterium „cena” zostanie przyjęta wyłącznie cena za zamówienie gwarantowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Na podstawie art. 45 ust.2 i 5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060, z dopiskiem „Wadium – 2/2019/MTBS - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO NR 10 PRZY UL. ŻYWIECKIEJ W ZABRZU WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, stosowny dokument należy złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust.5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w siedzibie Zamawiającego, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 pzp w zakresie ustalonym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówienia oraz niniejszej SIWZ, tj. w zakresie niepodlegania wykluczeniu. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 pkt 1 pzp stanowi załącznik do SIWZ; 2) zobowiązanie innego podmiotu/ów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolności zawodowej bądź sytuacji ekonomicznej lub finansowej innego podmiotu/ów – patrz pkt V pkt 4 SIWZ); 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów wspólnie ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) kosztorys ofertowy (osobno dla zamówienia podstawowego oraz dla zamówienia objętego prawem opcji), sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty); 5) Podsumowanie w formie wykazu poszczególnych działów kosztorysów ofertowych z uwzględnieniem kwoty netto, kwoty brutto i zastosowanej stawki podatku VAT przy każdym dziale; 6) Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego) Wzór harmonogramu stanowi załącznik do SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.mtbstg.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Oświadczenie winno zostać złożone w formie pisemnej. Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach