Przetargi.pl
Budowa budynku leśniczówki z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu

Nadleśnictwo Jagiełek ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, Ul. Park
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 5191161, 5193915 , fax. 0-89 5191111
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jagiełek
    Ul. Park 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 5191161, 5193915, fax. 0-89 5191111
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku leśniczówki z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach i ma na celu dokończenie budowy budynku leśniczówki (pow. zabudowy - 127m2, pow. użytkowa - 133,9m2, kubatura – 635m3, 2 kondygnacje naziemne, niepodpiwniczony) wraz z budynkiem gospodarczym (pow. zabudowy – 93,22m2, pow. użytkowa – 89,18m2, kubatura – 400m3, 1 kondygnacja naziemna + poddasze nieużytkowe, niepodpiwniczony) oraz wiatą (pow. zabudowy – 38,23m2), przyłączami, kanalizacją deszczową i zagospodarowaniem terenu (ogrodzenia i zieleń, chodniki z kostki granitowej, podjazd i miejsca postojowe z płyt ażurowych, utwardzenie istniejących dróg tłuczniem). STAN OBECNY: - budynek mieszkalny – wykonano roboty przygotowawcze i ziemne oraz fundamenty, ściany konstrukcyjne parteru, schody żelbetowe, strop między kondygnacjami, część kanałów wentylacyjnych oraz podkłady pod posadzki, zamontowane zostały uziomy poziome instalacji odgromowej a także odcinek instalacji kanalizacji sanitarnej na parterze; - budynek gospodarczy – wykonano roboty przygotowawcze i ziemne oraz fundamenty, ściany konstrukcyjne parteru, strop między kondygnacjami oraz podkłady pod posadzki, zamontowane zostały uziomy poziome instalacji odgromowej; - wiata – częściowo wykonano roboty przygotowawcze i ziemne oraz fundamenty; - przyłącze wodociągowe – wykonano studnie wodomierzową, odcinek od hydrantu do studni wodomierzowej (odebrany przez Zakład Obsługi Komunalnej w Ostródzie) oraz od studni do budynku gospodarczego – częściowo niezasypany. ETAP 1: polega na budowie kanalizacji deszczowej, wykonaniu przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego wraz z szambem, elektrycznego i centralnego ogrzewania (od budynku gospodarczego do mieszkalnego), zakończeniu budowy wiaty i wybudowaniu budynku mieszkalnego i gospodarczego w stanie surowym otwartym, to jest na wykonaniu: - w budynku mieszkalnym: dokończenie konstrukcji nadziemnej (słupy, ściany, podciągi, nadproża wieńce), dachu i konstrukcji drewnianej tarasu, ścianek działowych, podłoży i posadzek (izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki), instalacji odgromowej oraz montaż pozostałych rurociągów instalacji kanalizacyjnej; - w budynku gospodarczym: dokończenie konstrukcji nadziemnej (ściany, podciągi, nadproża wieńce), wykonanie dachu i ścianek działowych, instalacji odgromowej. ETAP 2: polega na zagospodarowaniu terenu oraz dokończeniu budowy budynku mieszkalnego i gospodarczego tj.: - w budynku mieszkalnym: wykonaniu stolarki okiennej (okna z pełnymi szprosami konstrukcyjnymi) z okiennicami i drzwiowej (drzwi dębowe), podłóg, posadzek i ich izolacji niewykonanych w etapie 1, wykonaniu tynków, okładzin wewnętrznych i elementów zewnętrznych (elewacja – cegła kraśnicka ręcznie robiona, cokół – kamień polny łupany), budowie pochylni, wejścia głównego, instalacji elektrycznej, wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania oraz pozostałej części instalacji kanalizacyjnej; - w budynku gospodarczym: wykonaniu stolarki okiennej i drzwiowej, podłoży i posadzek, wykonaniu tynków, okładzin wewnętrznych i elementów zewnętrznych oraz instalacji elektrycznej, wody zimnej i ciepłej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, solarnej (4 płyty) oraz montaż kotła z podajnikiem i prace instalacyjne w kotłowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: a) Projekt wielobranżowy (m.in. projekt budowlany), b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PODSTAWOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO WOBEC WYKONAWCÓW: - Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa zobowiązany jest zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. - Wykonawca zapewnia doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. - W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. - Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.). - Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, w związku z czym Zamawiający wymaga kompleksowego zrealizowania niniejszego zamówienia. - Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: jagielek@olsztyn.lasy.gov.pl 3. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ: Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące następujące czynności, tj.: prace w zakresie wykonania izolacji termicznych; prace w zakresie robót murarskich, betoniarskich i żelbetowych; prace w zakresie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; prace w zakresie robót elewacyjnych i okładzinowych. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. PODWYKONAWSTWO: 4.1 Podwykonawstwo: - Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga w przedmiotowym postępowaniu od Wykonawców wniesienia wadium. Wysokość wymaganego wadium ustala się na kwotę 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 37 2030 0045 1110 0000 0045 1750 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa budynku leśniczówki z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu”. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach