Przetargi.pl
Budowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie na działce nr 8/15 – II etap

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-330 Małdyty, Dobrocin
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 581 793 , fax. 897 581 793
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie
    Dobrocin 3
    14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 581 793, fax. 897 581 793
    REGON: 28026296400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsckr.net/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna - państwowa jednostka budżetowa prowadzona i nadzorowana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie na działce nr 8/15 – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest II etap budowy budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie na działce nr 8/15. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I – INTERNAT 1.STOLARKA - poz. przedmiaru 2.5 1.1 Stolarka parteru- poz. przedmiaru 2.5.1 a) drzwi wejściowe zewnętrzne→ poz. zakresu robót → 219 b) parapety okienne wewnętrzne z konglomeratu o szerokości 14cm (w przedmiarach błędnie wpisano, że z płyty wiórowej laminowanej) → poz. zakresu robót → 221 [zaktualizowana względem załączonego przedmiaru ilość: 2,83m2] c) fasady o konstrukcji aluminiowej przeszklone→ poz. zakresu robót → 222 d) ościeżnice+ drzwi przeciwpożarowe → poz. zakresu robót → 223 e) ścianki przeszklenia wewnętrznego → poz. zakresu robót → 224 f) ścianki systemowe WC z drzwiami - z płyt HPL na profilach aluminiowych→ poz. zakresu robót → 227 1.2 Stolarka I piętra - poz. przedmiaru 2.5.2 a) parapety okienne wewnętrzne z konglomeratu o szerokości 14cm (w przedmiarach błędnie wpisano, że z płyty wiórowej laminowanej) → poz. zakresu robót → 229 [zaktualizowana względem załączonego przedmiaru ilość: 4,69m2] b) fasady o konstrukcji aluminiowej przeszklone→ poz. zakresu robót → 230 c) ścianki przeszklenia wewnętrznego→ poz. zakresu robót → 231 1.3 Stolarka II piętra - poz. przedmiaru 2.5.3 a) parapety okienne wewnętrzne z konglomeratu o szerokości 14cm (w przedmiarach błędnie wpisano, że z płyty wiórowej laminowanej) → poz. zakresu robót → 235 [zaktualizowana względem załączonego przedmiaru ilość: 4,84m2] b) fasady o konstrukcji aluminiowej przeszklone → poz. zakresu robót → 236 c) ścianki przeszklenia wewnętrznego → poz. zakresu robót → 237 2. Roboty wykończeniowe –parter – poz. przedmiaru 2.1.7 – tynki ścian i sufitów / bez okładzin ścian glazurą , bez stropu podwieszonego stołówki ,bez robót malarskich i gładzi gipsowych / poz. zakresu robót→ 125 i 129 3. Roboty wykończeniowe – parter- zaplecze kuchenne – poz. przedmiaru 2.11.8 – tynki ścian /bez okładzin ścian glazurą , bez stropu podwieszonego zaplecza kuchennego , bez robót malarskich i gładzi gipsowych / poz. zakresu robót → 315 4. Roboty wykończeniowe - I piętro – poz. przedmiaru 2.2.5 - tynki ścian i sufitów / bez okładzin ścian glazurą , bez robót malarskich i gładzi gipsowych /poz. zakresu robót → 163 i 167 5. Roboty wykończeniowe - II piętro – poz. przedmiaru 2.3.4 – tynki + okładziny ścian i sufitów / bez okładzin ścian glazurą , bez robót malarskich i gładzi gipsowych / poz. zakresu robót → 203 i 207 6. Komunikacja – poz. przedmiaru 2.11.10 – tynki biegów ,spoczników ,policzków schodowych / bez robót malarskich/ poz. zakresu robót→ 331 i 336 [poz. 336. Schody strychowe systemowe ognioodporne + bieg metalowy z klapą] II – ŁĄCZNIK 1. Stolarka łącznika – poz. przedmiaru 1.6 – ścianki przeszklenia zewnętrzne- poz. zakresu robót→ 53 2. Roboty wykończeniowe –ściany sufity podciąg – poz. przedmiaru 1.7 - tynki wewnętrzne zwykłe kat III na ścianach – poz. zakresu robót→ 56 3. Roboty wykończeniowe –ściany sufity podciąg – poz. przedmiaru 1.7 - tynki wewnętrzne zwykłe kat III na ścianach – poz. zakresu robót→ 59 III - ELEWACJE - budynek Internatu + Łącznik 1. Elewacje - cokół - poz. przedmiaru 2.7 - poz. zakresu robót → 243 ÷ 248 2. Elewacje - ściany - poz. przedmiaru 2.8 - poz. zakresu robót → 249 ÷258 i 259÷260 [poz. 258. balustrady okienne ze stali nierdzewnej- ilość: 70,30mb] 3. Elewacje - opaska budynku - poz.2.9 - poz. zakresu robót → 261 ÷ 265 4. Wykonanie opaski drenarskiej wokół budynku internatu i łącznika – zgodnie z dokumentacją nr VII z poniższego wykazu dokumentacji W przypadku zmniejszenia ilości wykonania tego zakresu prac wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu a zatem w razie niewykonania przez wykonawcę wszystkich robót, za które w umowie określone zostało wynagrodzenie ryczałtowe, podlegać ono będzie proporcjonalnemu obniżeniu, stosownie do zakresu niewykonanej części. 5. Wykonanie żelbet. prefabrykowanych parapetów zewn. wraz z ich obróbkami blacharskimi – zgodnie z dokumentacją nr VII z poniższego wykazu dokumentacji. W przypadku zmniejszenia ilości wykonania tego zakresu prac wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu a zatem w razie niewykonania przez wykonawcę wszystkich robót, za które w umowie określone zostało wynagrodzenie ryczałtowe, podlegać będzie ono proporcjonalnemu obniżeniu, stosownie do zakresu niewykonanej części. IV - UTWARDZENIE TERENU - budynek Internatu + Łącznik 1. Utwardzenie terenu - taras na gruncie -poz. 2.10-poz. zakresu robót 266÷272 2. Utwardzenie terenu- nawierzchnia dojazdowa -poz.2.10-poz. zakresu robót 273÷279 3. Utwardzenie terenu - nawierzchnia chodników - poz.2.10-poz. zakresu robót 280÷286 UWAGA: Typ kostki w uzgodnieniu z Zamawiającym. V – INSTALACJE ELEKTRYCZNE - budynek Internatu + Łącznik 1. Rozdzielnice elektryczne ,wyłączniki p.poż , szafa teletechniczna , złącze kablowe - poz. przedmiaru - 1 → poz. zakresu robót → 1÷37 2. Wewnętrzne instalacje elektryczne – poz. przedmiaru – 2 → poz. zakresu robót → 38 ÷ 103 3. Instalacja odgromowa wyrównawcza – poz. przedmiaru – 3 → poz. zakresu robót → 119 4. Pomiary odbiorcze – poz. przedmiaru - 4 → poz. zakresu robót →120 ÷ 127 Zakres rzeczowy określony w działach Nr I ; II ; III ; IV ; V jest określony w dokumentacji projektowej oraz w załączonym przedmiarze robót 3. W ramach przedmiotu postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń (jeżeli dotyczy). 4. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. Uwaga !!!: 1. Do postępowania przetargowego została załączona cała dokumentacja techniczna gdyż prace budowlane są wykonywane etapami. Wykaz dokumentacji: I. PROJEKT BUDOWLANY wielobranżowy – BUDOWA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE NA DZ. NR 8/15, OBRĘB 0011 STARE KIEŁKUTY,GMINA MAŁDYTY, POW. OSTRÓDZKI opracowany przez: Concept studio Biuro projektowe Rafał Rutkowski, 14-300 Morąg, ul. Malinowa 10 – czerwiec 2017 r. II. PROJEKT BUDOWLANY branża elektryczna – BUDOWA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE NA DZ. NR 8/15, OBRĘB 0011 STARE KIEŁKUTY,GMINA MAŁDYTY, POW. OSTRÓDZKI opracowany przez: Concept studio Biuro projektowe Rafał Rutkowski, 14-300 Morąg, ul. Malinowa 10 – czerwiec 2017 r. III. PROJEKT BUDOWLANY branża elektryczna (zasilanie kablowe) – BUDOWA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE NA DZ. NR 8/15, OBRĘB 0011 STARE KIEŁKUTY,GMINA MAŁDYTY, POW. OSTRÓDZKI opracowany przez: Concept studio Biuro projektowe Rafał Rutkowski, 14-300 Morąg, ul. Malinowa 10 – czerwiec 2017 r. IV. PROJEKT BUDOWLANY branża sanitarna – DLA BUDYNKU INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE, GMINA MAŁDYTY,DZ.EW. 8/15 opracowany przez: MapSerwic.com, 11-135 Lubomino, Świękitki 1a – czerwiec 2017 r. (zamieszczony poglądowo, gdyż prac sanitarnych nie ma w zakresie postępowania) V. PROJEKT BUDOWLANY przyłączy wody, kanalizacji i zbiornikowej instalacji gazowej – DLA BUDYNKU INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE, GMINA MAŁDYTY,DZ.EW. 8/15 opracowany przez: MapSerwic.com, 11-135 Lubomino, Świękitki 1a – czerwiec 2017 r. (zamieszczony poglądowo, gdyż prac sanitarnych nie ma w zakresie postępowania) VI. PROJEKT BUDOWLANY konstrukcja – BUDOWA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE NA DZ. NR 8/15, OBRĘB 0011 STARE KIEŁKUTY,GMINA MAŁDYTY, POW. OSTRÓDZKI opracowany przez: Concept studio Biuro projektowe Rafał Rutkowski, 14-300 Morąg, ul. Malinowa 10 – czerwiec 2017 r. VII. PROJEKT WYKONAWCZY Architektura i konstrukcja - BUDOWA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W DOBROCINIE NA DZ. NR 8/15, OBRĘB 0011 STARE KIEŁKUTY,GMINA MAŁDYTY, POW. OSTRÓDZKI opracowany przez: Concept studio Biuro projektowe Rafał Rutkowski, 14-300 Morąg, ul. Malinowa 10 – maj 2019 r. Dokumentacja techniczna oraz podany w opisie przedmiotu zamówienia zakres prac stanowi podstawę do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. W przypadku wątpliwości co do zakresu robót stanowiących podstawę wyceny ryczałtowej zadania przy jej dokonywaniu należy posiłkować się ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego na pytania do SIWZ. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. (Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał dopiero przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą a także ma prawo żądania takiego kosztorysu od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę). UWAGA: I. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. Wynagrodzenie za zakres robót określony w pkt 2 a dotyczący wyceny ppkt 4 i 5 (III- Elewacje- budynek Internatu + łącznik) w razie niewykonania przez wykonawcę całego ich zakresu, za które w umowie określone zostało wynagrodzenie ryczałtowe, podlegać będzie proporcjonalnemu obniżeniu, stosownie do zakresu niewykonanych prac. Informacja dotycząca harmonogramu: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiary stanowią materiał pomocniczy. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45000000-7 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 8. W przypadku wskazania dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentację projektową, STWiORB, przedmiarach, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na podstawie przedłożonych dokumentów, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej i inspektora nadzoru. Wraz z proponowaną zmianą rozwiązania zawartego w dokumentacji technicznej jako rozwiązanie równoważne Wykonawca dostarczy szczegółowy kosztorys wyceniający rozwiązanie równoważne. 9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 10. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zwiększenia ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. 11. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 12. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 35.000,00 zł. w terminie do dnia 19.06.2020 r. do godz. 14.00 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie, Narodowy Bank Polski Nr konta 18 1010 1397 0016 1613 9120 0000, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.10. W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie reprezentowanego przez Andrzeja Dzielińskiego, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 11. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku, gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7) Dowód wpłaty wadium. 8) Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu następujące dokumenty pod rygorem nie zawarcia umowy z winy wykonawcy w przypadku ich niedostarczenia: 1) Kopie uprawnień budowlanych, zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r. oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, o których mowa w specyfikacji i które będą pełnić funkcję kierowników robót (w przypadku podmiotów krajowych, dla podmiotów zagranicznych dokumenty równoważne, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389.) Wraz z kosztorysem wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, tj.: a) stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, b) wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, c) wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, d) wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/. 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy - zestawienie sporządzone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego: a) układ chronologiczny wykonania robót w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy oraz b) zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem poszczególnych etapów robót, przygotowany w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót oraz poszczególnych ich etapów, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy może podlegać aktualizacji w toku wykonywania Umowy. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców (umowę konsorcjum). 5) Pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do dnia podpisania umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach