Przetargi.pl
Budowa budynku gospodarczo-integracyjnego w Pierwoszowie, gmina Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku gospodarczo-integracyjnego w Pierwoszowie, gmina Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn: „Budowa budynku gospodarczo-integracyjnego w Pierwoszowie, gmina Wisznia Mała” w ramach zadań: Zadanie nr 1 – Budowa budynku gospodarczo-integracyjnego w Pierwoszowie, gmina Wisznia Mała Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu działki nr 108/3 w miejscowości Pierwoszów 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności następujący zakres: Zadanie nr 1 – Budowa budynku gospodarczo-integracyjnego w Pierwoszowie, gmina Wisznia Mała 1) Wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę: a. budynku wolno stojącego – gospodarczo – integracyjnego, wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną. Budynek parterowy, niepodpiwniczony o zwartej bryle przykryty dachem dwuspadowym o powierzchni użytkowej ok. 147,21 m2. Budynek wykonany w technologii murowanej z bloczków z betonu komórkowego. Dach o kącie nachylenia 40 stopni, pokryty blachodachówką w kolorze grafitowym, matowym. Konstrukcja więźby dachowej: prefabrykowana w formie dźwigarów kratowych, drewnianych. b. schodów zewnętrznych i pochylni dla osób poruszających się na wózkach; 2) Wykonanie robót sanitarnych w tym: a. wykonanie przyłącza wodociągowego; wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji c.o. oraz instalacji wentylacyjnej; b. wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacyjną; 3) Wykonanie robót elektrycznych w tym: a. wykonanie WLZ, instalacji elektrycznej zasilającej, oświetleniowej i gniazd wtykowych, instalacji odgromowej; b. wykonanie instalacji monitoringu i alarmu, instalacji teletechnicznych; c. wykonanie instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej na elewacji południowej. Przewidziano zainstalowanie paneli fotowoltaicznych przylegających do powierzchni pokrycia dachowego o łącznej mocy 7,5 kWp; d. wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu. Zadanie nr 1 realizowane w ramach projektu pn: „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odbudowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, tytuł operacji „Budowa świetlic wiejskich w Gminie Wisznia Mała. Zadanie nr 2 – Zagospodarowanie terenu działki nr 108/3 w miejscowości Pierwoszów poprzez wykonanie: 1) dojazdów, dojść i miejsc postojowych wykonanych z kostki betonowej w kolorze szarym, o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 2) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem miejsc postojowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: 1) projekcie budowlanym pn.: „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego, budowa bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowe”, na dz. nr 108/3, obręb sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 63-900 Rawicz, ul. Wojska Polskiego 26;Pierwoszów, 2) projekcie wykonawczym pn. „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego” – branża sanitarna, sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 3) projekcie wykonawczym pn. „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego” – branża instalacje elektryczne, sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 4) projekcie wykonawczym pn. „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego” – branża architektura – konstrukcje budowlane, sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 5) projekcie wykonawczym pn. „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego” – branża architektura – konstrukcje budowlane, sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 6) projekcie wykonawczym pn. „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego” – branża drogowa, sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 7) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB): „Budowa budynku gospodarczo- integracyjnego w Pierwoszowie” sporządzonych przez Biuro Projektowe Kowalewski, 8) przedmiarze robót pn.: „Budowa budynku gospodarczo - integracyjnego w Pierwoszowie”, sporządzonym przez Biuro Projektowe Kowalewski, 9) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 5 000zł (pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019, poz. 310 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 55 9591 0004 2001 0020 0514 0890 z adnotacją: „Wadium –„Budowa budynku gospodarczo-integracyjnego w Pierwoszowie, gmina Wisznia Mała”. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji lub poświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy ostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Dowód wniesienia wadium 3). Oświadczenia : a. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy – załącznik nr 3, b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 UWAGA !: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA!! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 i 3 do SIWZ UWAGA !!! Jeżeli, Wykonawca w ofercie wskazuje elementy/części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, to w takim przypadku wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 i 3 do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 5) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach