Przetargi.pl
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie

Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-530 Zarszyn, Szkolna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4671198 , fax. 13 4617198
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna
    Szkolna 1
    38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4671198, fax. 13 4617198
    REGON: 001033562
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbpzarszyn.naszabiblioteka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania polegającego na budowie oraz wyposażeniu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie na działkach nr ewid. 1078, 1077, 1073/5, 1076/3, w zakresie: Zadanie częściowe nr 1. Nazwa: Roboty budowlane Branża budowlana w zakresie : 1) roboty ziemne i fundamentowe 2) roboty budowlane a) ściany b) posadzki i sufity c) stolarka okienna i drzwiowa d) elementy konstrukcyjne 3) elewacja 4) konstrukcja i pokrycie dachu a) więźba dachowa b) pokrycie dachu c) podbitki 5) trzony kominowe 6) wyprowadzenie wentylacji typu „Z” w ścianie zewnętrznej 7) przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych 8) roboty zewnętrzne a) podest wejściowy, chodnik b) droga c) obrzeża, krawężniki d) taras e) ściany tarasu f) zadaszenie tarasu – więźba g) niwelacja terenu Branża sanitarna w zakresie : 1) instalacja wodna 2) instalacja kanalizacyjna 3) instalacja centralnego ogrzewania 4) kotłownia z gazowym kotłem kondensacyjnym 5) instalacja gazowa Branża elektryczna w zakresie: 1) oprawy oświetleniowe 2) rozdzielnice wyłącznik p.poż. złącze kablowe 3) instalacja odgromowa 4) montaż przewodów instalacji 230/400 V 5) montaż instalacji telekomunikacyjnej 6) instalacja przyzywowa 7) roboty monterskie 8) osprzęt Zadanie częściowe nr 2. Nazwa: Dostawy 1) Zakup dostawa i montaż księgozbioru młodzieży i dorosłych, zbiorów multimedialnych -regał na książki dwustronny szt.3 - regał na książki dwustronny szt. 28 - regal ekspozycyjny szt. 4 - regał na książki jednostronny szt. 1 - regał na książki jednostronny szt. 5 2) Zakup dostawa i montaż wyposażenia części dla dzieci - regał na zabawki szt. 3 - skrzynia na zabawki szt.3 - pufa szt. 5 - kolorowy dywan szt. 1 - krzesło drewniane szt. 6 - stolik sześciokątny szt.1 - sofa szt.1 3) Zakup dostawa i montaż wyposażenia czytelni, księgozbioru podręcznego - regał na książki dwustronny szt. 2 - regał na książki dwustronny szt. 3 - regał ekspozycyjny na czasopisma szt. 1 - stolik do pracy indywidualnej szt. 2 - krzesła szt.2 - stolik okrągły szt.2 - fotele szt.- 8 4) Zakup dostawa i montaż katalogów - szafka katalogowa szt.1 5) Zakup dostawa i montaż wyposażenia stanowiska bibliotekarza - lada biblioteczna prosta szt. 6 - nadstawka nad ladę biblioteczną prostą szt.4 - lada biblioteczna narożna- szt.1 - nadstawka nad ladę biblioteczną narożną szt.1 - fotel biurowy szt.2 - szafka wolnostojąca na sprzęt biurowy szt. 1 - wózek na książki szt.1 - rozdzielacze do książek alfabetyczne szt.1 - rozdzielacze do książek tematyczne szt. 20 - tabliczki informacyjne na księgozbiór szt.20 - drukarka szt. 1 6) Zakup dostawa i montaż wyposażenia stanowisk komputerowych - szafka wolnostojąca na sprzęt biurowy szt.1 - krzesła szt.4 - stolik pod komputer szt.4 - zestaw komputerowy szt. 4 7) Zakup dostawa i montaż - szafki wolnostojącej na sprzęt biurowy szt.1 - drukarki szt. 1 - wieszaka na ubrania szt. 1 - bramki antykradzieżowej szt.2 8) Zakup dostawa i montaż wyposażenia Sali konferencyjnej - fotel biurowy szt. 1 - krzesła konferencyjne szt. 30 - stolik konferencyjny szt. 16 - flipchart mobilny szt.1 - tablica sucho-ścieralna szt. 2 - ekran projekcyjny szt. 1 - zestaw nagłaśniający szt. 1 - wieszak ścienny na ubrania szt. 2 - laptop szt. 1 -rzutnik multimedialny szt. 1 9) Zakup dostawa i montaż wyposażenia biura i pracowni - fotele biurowe szt.2 - szafka wolnostojąca na sprzęt biurowy szt. 2 - biurka szt. 2 - sejf biurwy szt. 1 - stół z krzesłami szt. 1 - szafa biurowa żaluzjowa szt. 2 - szafa na dokumenty szt. 2 - szafa na ubrania szt. 1 - stolik dwuosobowy szt. 1 - lodówka szt. 1 - szafki kuchenne góra dół szt. 1 - zlew + bateria szt. 1 - kuchenka elektryczna szt. 1 10) Zakup dostawa i montaż wyposażenia zaplecza - kuchenka elektryczna szt. 1 - zlewozmywak dwukomorowy szt. 1 - zestaw mebli kuchennych szt. 1 11) Zakup dostawa i montaż wyposażenia holu - stojak na broszury szt. 1 12) Zakup dostawa i montaż - witryn stojących przeszklonych szt. 3 - gablot szklanych ekspozycyjnych szt. 3 13) Zakup dostawa i montaż wyposażenia magazynu książek - fotel biurowy szt. 1 - regał magazynowy szt. 4 - stół szt. 1 - zgrzewarka do folii do książek szt. 1 - krzesło składane szt. 20 - wózek na krzesła składane szt. 1 Parametry budynku: • obiekt parterowy, bez podpiwniczenia, kryty dachem dwuspadowym, • w całości przeznaczony na pomieszczenia biblioteki (księgozbiór, czytelnia, katalogi, sala do spotkań , pomieszczenia biurowe, pomocnicze i magazynowe oraz pomieszczenia sanitarne i kotłownia opalana gazem oraz zlokalizowany od południa taras) • składa się z dwu segmentów oddzielonych od siebie dylatacją, • dostępny jest dla osób niepełnosprawnych • konstrukcja tradycyjna murowana - ściany zewnętrzne jednowarstwowe z ciepłych pustaków z autoklawizowanego betonu komórkowego, ściany wewnętrzne konstrukcyjne z akustycznych pustaków wapienno piaskowych, ścianki działowe z pustaków z betonu komórkowego. • dach konstrukcji drewnianej, kryty blacho dachówka, • zadaszenie tarasu – dach konstrukcji drewnianej, płaski kryty papą. Budynek Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie wyposażony będzie w następujące instalacje: wodną, kanalizację sanitarną, elektryczną, instalację niskoprądową, co i c.w.u z kotłowni opalanej gazem. Powierzchnia zabudowy – 604,77 m2 Powierzchnia użytkowa- 527,90 m2 Powierzchnia całkowita- 604,77 m2 Kubatura- 2 800,00 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; • dla zadania częściowego nr 1 : 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) • dla zadania częściowego nr 2 : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Zarszynie nr rachunku 70 8642 1038 2004 3808 7939 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na budowę budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 4)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach