Przetargi.pl
Budowa budynku garażu OSP w Babicy

Gmina Czudec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-120 Czudec, ul. Starowiejska 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177172100
  • Data zamieszczenia: 2023-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czudec
    ul. Starowiejska 6
    38-120 Czudec, woj. podkarpackie
    tel. 177172100
    REGON: 690582170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku garażu OSP w Babicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa jednokondygnacyjnego wolnostojącego budynku garażu dla potrzeb OSP Babica o konstrukcji tradycyjnej. W ramach zamówienia wykonawca wykona następujący zakres robót:- roboty ziemne; - fundamenty; - ściany parteru i strop nad parterem.; - ściany poddasza; - konstrukcja drewniana dachu; - pokrycie dachu; - posadzki; - tynki i okładziny wewnętrzne.; - stolarka; - elewacja; - schody zewnętrzne;- instalacje wewnętrzne.Zadanie nie obejmuje robót związanych z zagospodarowaniem i utwardzeniem terenu wokół budynku oraz przebudową istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, budową sieci wodociągowej oraz przyłączy wodnokanalizacyjnych do budynku.Pozostałe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ. Przedmiary robót załączone do SWZ służą tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach