Przetargi.pl
Budowa budynku do obsługi szkoleń żeglarskich wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w miejscu dawnego hangaru żeglarskiego w Mikołajkach

Gmina Mikołajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 219 050 , fax. 874 219 099
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
    ul. Kolejowa 7
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 219 050, fax. 874 219 099
    REGON: 52789400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku do obsługi szkoleń żeglarskich wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w miejscu dawnego hangaru żeglarskiego w Mikołajkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku do obsługi szkoleń żeglarskich wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w miejscu dawnego hangaru żeglarskiego w Mikołajkach. Zakres prac do wykonania obejmuje: - wyburzenie istniejącego budynku gospodarczego parterowego, - budowę budynku magazynowo-szkoleniowego w parterze, - wykonanie schodów terenowych i nowej posadzki wokół projektowanego obiektu, - usunięcie kolizji istniejącego słupa energetycznego z budynkiem poprzez przeniesienie linii do gruntu i ominięciu budynku, - wprowadzenie odbioru ścieków olejowych w pobliże ulicy Kajki w celu ułatwienia ich odbioru odpowiednim służbom. Pozostałe elementy zagospodarowania jak zieleń, budynek administracyjny, wiaty, droga dojazdowa nie ulegną zmianie. Zakres prac obejmuje wykonanie etapu 1 – parteru, bez 4 budynków (części noclegowej na piętrze). Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółowym zakresem prac, który zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez KAPS ARCHITEKCI KORNELUK PARYSEK SŁOWIK Sp. z o.o., 01-503 Warszawa Al. Wojska Polskiego 41 lok 47 (dokumentacja stanowi załącznik D specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 17.12.2020r. do godz. 12ºº w wysokości – 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: „Budowa budynku do obsługi szkoleń żeglarskich wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w miejscu dawnego hangaru żeglarskiego w Mikołajkach”. Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 3. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą do dnia 17.12.2020r. do godz. 12ºº. Na kopercie należy umieścić napis: „Wadium w postępowaniu pn.: „Budowa budynku do obsługi szkoleń żeglarskich wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w miejscu dawnego hangaru żeglarskiego w Mikołajkach” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 5.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach