Przetargi.pl
Budowa budynku centrum rekreacyjno - sportowego na działce nr 153/1 w Gorzycy gmina Międzyrzecz

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7412846 , fax. 095 7420228
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7412846, fax. 095 7420228
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku centrum rekreacyjno - sportowego na działce nr 153/1 w Gorzycy gmina Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku centrum rekreacyjno - sportowego na działce nr 153/1 w Gorzycy gmina Międzyrzecz. 3.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 3.2.1.dokumentację budowlano-wykonawczą stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ 3.2.2.Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 3.2.3.przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; 3.3.Zamówienie obejmuje wykonanie: 3.3.1.budowę budynku centrum rekreacyjno - sportowego: powierzchnia zabudowy 264.92 m2, powierzchnia użytkowa - 225,81 m2 , kubatura 1274,73 m2 Fundamenty - żelbetowe z betonu zwykłego klasy B-20, zbrojone stalą klasy A-1. Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej M12 Ściany nadziemia - murowane na zaprawie cementowo- wapiennej Kominy - murowane z cegły pełnej klasy 15 , powyżej połaci stropodachu z cegły klinkierowej klasy 25. Nadproża z żelbetowych belek prefabrykowanych L - 19 Ścianki działowe murowane z cegły Strop - żelbetowy prefabrykowany z płyt kanałowych Stropodach - konstrukcja drewniana z drewna sosnowego klasy K27 fabrycznie impregnowanego Izolacje przeciwwilgociowe: 2 x papa na lepiku Izolacje termiczne : ścian zewnętrznych - płyty styropian 040 o gr. 12 cm. Cokół ścian zewnętrznych: płyty styropianowe EPS 70036 o gr.. 10 cm Profile na ścianach zewnętrznych: płyty styropianowe o gr. 14 cm Izolacja termiczna stropodachu: maty z wełny mineralnej o gr. 20 cm Posadzki: - z płytek ceramicznych - 58.37 m2 - z PCV - 97.12 m2 - posadzka cementowa - 70.37 m2 Stolarka okienna: z PCV szt - 11 Stolarka drzwiowa : wg wykazu w projekcie Tynki wewnętrzne: tynk kat IV z zaprawy cementowo- wapiennej Pokrycie dachu : 2 x papa termozgrzewalna polimerowo - asfaltowa na podkładzie płyty z OSB, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy cynkowej gr. 0.55 mm Elewacje: wyprawa elewacyjna mineralna malowana 3.3.2.budowę ciągów komunikacyjnych i parkingu na samochody osobowe: nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. 110.00 m2, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm o pow. 120 m2, nawierzchnia żwirowa o pow. 168.00 m2. - budowę przyłączy : wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej i gazowej, - budowę zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 4000 l - prefabrykowany z żywic poliestrowych. - budowę osłony śmietnika: ściany murowane z cegły klinkierowej na płycie betonowej z betonu klasy B-20 ułożonej na podsypce grubości 20 cm z gruboziarnistego piasku lub żwiru. Wymiary zewnętrzne osłony 200 x 150 cm. - instalacje : wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazowa i centralnego ogrzewania, elektryczna i alarmowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 2)wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19.10.2009 r., do godz. 09:00. Uwaga: 3)w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a.nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c.kwotę gwarancji lub poręczenia; d.termin ważności gwarancji lub poręczenia; e.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, albo -Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo -Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4)wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego; 5)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem Budowa budynku centrum rekreacyjno - sportowego na działce nr 153/1 w Gorzycy gmina Międzyrzecz; 6)wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 7)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a.upłynął termin zawiązania ofertą; b.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c.zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8)z zastrzeżeniem pkt 21.11) SIWZ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b.który został wykluczony z postępowania; c.którego oferta została odrzucona. 9)Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. W przypadku tym Wykonawcy winni będą wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10)jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: 11)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 4.1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 4.1.1.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące roboty budowlane: wykonanie z należytą starannością co najmniej jedno zadanie inwestycyjne obejmujące zakresem wykonanie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 1500 m3 z udokumentowaniem, że ww. roboty zostały wykonane należycie; 4.1.2.dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w następujących specjalnościach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm: Kierownik budowy - branża konstrukcyjno-budowlana Wymagana liczba osób 1 Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do kierowania robotami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia upoważniające do kierowania robotami w zakresie jak wyżej. Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót sanitarnych Wymagana liczba osób 1 Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej: instalacji wodociągowych i kanalizacyjnej oraz gazowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia upoważniające do kierowania robotami w zakresie jak wyżej. Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót - elektrycznych Wymagana liczba osób 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia upoważniające do kierowania robotami w zakresie jak wyżej. Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4.1.3.posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN; 4.1.4.uzyskali w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. 4.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1)wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4)wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.1. SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie z należytą starannością co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego zakresem wykonanie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 1500 m3; 10)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ; 11)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.10) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ; 12)dokumenty stwierdzające, e osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 4.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ; 13)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wymagana minimalna kwota 500.000 PLN); 14)sprawozdanie finansowe lub jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN); 15)dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe wraz z tabelą elementów scalonych (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wykonawcy zabrania się modyfikacji przedmiaru robót zawartego w załączniku Nr 7 do SIWZ poprzez zmianę kolejności pozycji lub dopisywanie nie ujętych prac. Należy dołączyć również wypełnioną tabelę elementów scalonych; 16)zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 17)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 18)dowód wniesienia wadium. 5.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.2.1. - pkt 5.1.5) i 5.1.8) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.2.2.- pkt 5.1.6) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2.3.- pkt 5.1.7) SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.4.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach