Przetargi.pl
Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3543273 , fax. 041 3543273
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościelny 5 5
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3543273, fax. 041 3543273
    REGON: 29100974500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu. Miejsce prowadzenia robót: Chmielnik, działki o nr ewidencyjnym 1123 i 1124/1, położone pomiędzy ul. Szydłowską a ul. Wspólną. Obiekt nr 1 - budynek biblioteczno-administracyjny - powierzchnia zabudowy budynku - 908 m2 - powierzchnia użytkowa - 2193 m2 - kubatura budynku - 11 340 m2 - budynek piętrowy, z pełnym podpiwniczeniem (PODPIWNICZENIE WYKONANE/POZA PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA), z częściowym poddaszem użytkowym - średnia wysokość od poziomu terenu do góry gzymsu budynku od Placu Kościuszki - 8,92 m, od ul. Wspólnej - 7,26 m - maksymalna wysokość od poziomu terenu do kalenicy budynku - 12,88 m - budynek planowany do budowy w kształcie litery C, o maksymalnych wymiarach: szerokości 23,57m i długości 51,01m Budynek murowany z cegły, ściany nadziemia jednowarstwowe i wielowarstwowe z cegły ceramicznej pełnej, ściany zewnętrzne warstwowe gr. 48cm (cegła 12cm+styropian 11cm + warstwa nośna 25cm), ścianki działowe gr. 12 cm z cegły dziurawki lub kratówki, gr. 6,5cm z dziurawki. Słupy żelbetowe. Podciągi i żebra żelbetowe wylewane na mokro. Część podciągów na parterze stalowe z profili dwuteowych. Stropy z płyt FILIGRAN PSJ gr. 24cm, w szybie windowym żelbetowe płyty wylewane na mokro, nad pomieszczeniami poddasza stropy gęsto żebrowe typu TERIVA gr. 24. Część nadproży żelbetowe wylewane, pozostałe z prefabrykowanych belek żelbetowych L19. Schody wewnętrzne trójbiegowe żelbetowe wylewane na mokro, płytowe. Kominy z przewodami wentylacji grawitacyjnej z cegły pełnej, ponad połaciami dachowymi z klinkierowej cegły ceramicznej. Konstrukcja dachu nad wszystkimi częściami budynku drewniana. Pokrycie dachowe - stalowa blacha powlekana płaska (kolor matowy grafit) z przegięciami typu CLASIC na łatach i kontrłatach oraz folii paroprzepuszczalnej. Wszystkie obróbki, rynny i rury spustowe systemu CLASIC z blachy powlekanej matowej. Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach cementowo-wapienne kat. IV. Na skosach dachowych poddasza z płyt gipsowo-kartonowych. Na ścianach sanitariatów ich przedsionków, pomieszczeń porządkowych, pomieszczeń socjalnych, aneksów kuchennych do wysokości min. 200 cm nad posadzką okładzina z płytek glazurowych. W niektórych pomieszczeniach na wysokości 260 cm od posadzki sufit podwieszany maskujący przebieg instalacji z elementów gipsowych. Stolarka okienna drewniana, jednoramowa, z okuciami obwiedniowymi, szklona podwójnie termoizolacyjnymi pakietami ze szkła przezroczystego. Stolarka drzwiowa typowa, w kolorze naturalnej dębiny leśnej. Ślusarka aluminiowa (zastępująca często ścianki działowe) - atestowane dymoszczelne przegrody o wymaganej przeciwpożarowej odporności ogniowej EI30 i EI60. Balustrady w budynku ze stali nierdzewnej wys. min. 110cm. Do malowania pomieszczeń ekologiczne farby emulsyjne, emulsyjno-akrylowe. Na ścianach budynku tynk cem.-wap. kat. III a na nim strukturalny tynk akrylowy śr. do 2mm. Wszystkie schody zewnętrzne betonowe, wylewane na mokro z płytą gr. 12cm zbrojoną siatką stalową. Stopnice przeciwpoślizgowe granitowe z płomieniowanych płyt gr. 5cm, posadzka na pochylni oraz na spoczniku schodów wejścia głównego również z płyt granitowych gr. 3cm. Dla osób niepełnosprawnych winda hydrauliczna, posiadająca samonośny, aluminiowy i przeszklony szyb o maksymalnych wymiarach zewnętrznych 157x157cm oraz platforma dla niepełnosprawnych. Instalacje wewnętrzne w budynku: instalacja wody zimnej, instalacja wewnętrznych hydrantów przeciwpożarowych, instalacja ciepłej wody, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja c.o., instalacja gazowa, instalacja elektryczna siłowa, instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, instalacje sygnalizacyjne, instalacje komputerowe, instalacje zerowania i przeciwprzepięciowe. Obiekt nr 2 - zadaszenie pojemników na śmieci - powierzchnia zabudowy - 9,4 m2 - powierzchnia użytkowa - 7,1 m2 - kubatura - 26 m3 Ogrodzenie działki Ogrodzenie od ul. Wspólnej z prętów stalowych, z cokołami i filarkami murowanymi z cegły, tynkowanymi tynkiem żywicznym (w tym brama i furtka) o dł. 14,26mb. Ogrodzenie od strony działki Pana Lewickiego i od strony wschodniej mur ogrodzeniowy (dł. 40mb). Murki oporowe zjazdu do garażu oraz murki terenowe Łączna długość projektowanych na działkach murków oporowych oraz terenowych wynosi 36 mb. Średnia wysokość murków zróżnicowana w zależności od usytuowania od 40 cm do prawie 300 cm. Murki oporowe żelbetowe oraz murki terenowe betonowe. Tynkowane tynkiem żywicznym. Uzbrojenie terenu Podłączenie budynku do sieci wodociągowej w ul. Wspólnej. Kanalizacja sanitarna z przepompownią na działce i podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wspólnej. Drogi i chodniki Zjazd do garażu z kostki granitowej 10x10 cm - 51 m2 Drogi i parkingi z kostki brukowej betonowej na podbudowie tłuczniowo-piaskowej w kolorze szarym gr. 8cm - 211 m2 Chodniki i opaska z betonowej kostki brukowej z antypoślizgową posypką żwirową, gr. 8cm - 103m2 Krawężniki drogowe granitowe, obrzeża chodnikowe z betonowych obrzeży chodnikowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w tym projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych, jakości i materiałów, - wyspecyfikowania minimalnego zakresu robót, - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przy zachowaniu minimalnych parametrów technicznych i norm określonych w dokumentacji projektowej. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, wraz z dokonaniem stosownych pomiarów i oględzin miejsca prowadzenia robót a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wymagany okres gwarancji jakości - minimum 36 miesięcy, liczony od daty zakończenia czynności odbioru końcowego robót. UWAGA Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: - Ustawie - prawo budowlane /Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118/ - Ustawie z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004r nr 92 poz.881/ - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE. W ofercie należy przewidzieć ceny osprzętu i materiałów wykończeniowych, instalacyjno budowlanych wysokiej jakości, które umożliwią Zamawiającemu szeroki ich wybór przed zakupem materiałów. Dobór kolorystyczny osprzętu i materiałów wykończeniowych wymaga wyprzedzających uzgodnień z nadzorem autorskim i Zamawiającym. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZASTOSOWANIE MATERIAŁÓW, PRODUKTÓW I WYROBÓW RÓWNOWAŻNYCH/PORÓWNOWALNYCH/O NIE GORSZYCH PARAMETRACH Z TYMI, KTÓRYCH ZASTOSOWANIE PROJEKTANT PRZEWIDZIAŁ W PROJEKCIE BUDOWLANYM PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU Z INWESTOREM Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia: a) przed rozpoczęciem robót do uzgodnienia harmonogramu robót z Zamawiającym; b) uzyskać zgodę na czasowe zajęcie pasów drogowych; koszty zajęcia pasa drogowego i wbudowania urządzeń w pas drogowy należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. c) zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem; d) zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w terenie oraz ochronę mienia; e) prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku; f) zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania robót; g) przeprowadzić rozruchy technologiczne z udziałem przedstawicieli posiadających odpowiednie autoryzacje producentów, rozruchy technologiczne muszą być potwierdzone protokółami; h) przekazać dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach; i) przekazać na dzień odbioru końcowego instrukcję bezpiecznej eksploatacji obiektu; j) przekazać na dzień odbioru końcowego instrukcję obsługi systemów instalacyjnych np.: elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, przeciwpożarowej itp. k) przeszkolić pracowników użytkowników w zakresie obsługi w/w systemów instalacyjnych; l) zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną niezbędną przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym; na odbiór końcowy Wykonawca przygotuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w 2 kompletach zbiorczych; powyższe mapy Wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego; m) zanieczyszczoną ziemię, odpady budowlane, gruz i śmieci należy wywieźć na legalne wysypisko. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu; n) Wykonawca we własnym zakresie: - zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania - zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych od gestorów sieci; o) złożenia, w imieniu Zamawiającego, prawidłowego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie (wymagane w art. 56 i art. 57 Prawa Budowlanego) wraz z niezbędnymi dokumentami; p) po stronie Wykonawcy leży zorganizowanie odbiorów technicznych przez odpowiednie instytucje (straż, P.I.P, sanepid) oraz poniesienie kosztów tych odbiorów. 45215000-7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy 00/100). Wadium Wykonawca składa w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. Wadium składane w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w BS Chmielnik nr 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. lub złożyć w pok. Nr 17 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty lub złożyć w pok. Nr 17 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w tym - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć roboty budowlane polegające na wybudowaniu budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2000m2 i wartości nie mniejszej niż 6 mln (brutto) każdy; - dysponują (lub będą dysponować) osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz pełnili obowiązki kierownika budowy przy zamówieniu polegającym na wybudowaniu (co najmniej jednej budowy) budynku użyteczności publicznej o pow. użytkowej nie mniejszej niż 2000m2; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej ceny za wykonanie zamówienia (brutto); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podst. art. 24 ust. 1) wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - PZP. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (na podst. art. 24 ust. 2) wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; - nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy); 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy polecające, itp.); 5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej na kierownika budowy; (ewentualnie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 6. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8. dowód wniesienia wadium. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach