Przetargi.pl
budowa budynku administracyjno-wystawienniczego II etap- prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu oraz remont i przebudowa Dworku Laszczyków w ramach zadania pn. Rozbudowa infrastruktury Parku Etnograficznego w Tokarni i Dworku Laszczyków w Kielcach

Muzeum Wsi Kieleckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 25-025 Kielce, ul. Jana Pawła II 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3449297 , fax. 041 3445008
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Kieleckiej
    ul. Jana Pawła II 6 6
    25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3449297, fax. 041 3445008
    REGON: 00065978500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa budynku administracyjno-wystawienniczego II etap- prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu oraz remont i przebudowa Dworku Laszczyków w ramach zadania pn. Rozbudowa infrastruktury Parku Etnograficznego w Tokarni i Dworku Laszczyków w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowa budynku administracyjno-wystawienniczego II etap- prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu oraz remont i przebudowa Dworku Laszczyków w ramach zadania pn. Rozbudowa infrastruktury Parku Etnograficznego w Tokarni i Dworku Laszczyków w Kielcach na posesji w Kielcach przy ul. Jana Pawła II6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 54 000,00 złotych należy wnieść na rachunek .51 1050 1416 1000 0023 1568 1052 Wraz z ofertą Wykonawca złoży dowód wniesienia wadium. Jeżeli wadium nie znajdzie się na koncie Zamawiającego w dniu składania oferty Zamawiający potraktuje to ,jako brak zabezpieczenia oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2). spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3). spełniają następujące warunki szczegółowe: a). Wykonawcy składający ofertę w/w prac winni posiadać doświadczenie w pracach budowlanych przy obiektach zabytkowych i lub w ich otoczeniu będącym w zarządzaniu właściciela obiektu zabytkowego. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1).zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2).oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego 3).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4).oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 5). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej z okoliczności), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6).pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 7).potwierdzone przez ZUS oświadczenie , że Wykonawca zatrudnia conajmniej 20 osób 8).oświadczenie , że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i sprzętem pozwalającym na wykonanie w/w zadania 9).sprawozdanie finansowe lub jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności wykazujące m, że obroty w okresie ostatnich dwóch lat były nie mniejsze niż 15 000 000, 00 zł 10).wykaz prac budowlanych wykonanych przy przy obiektach zabytkowych - w tym krytych gontem - lub w ich otoczeniu będącym w zarządzaniu właściciela obiektu zabytkowego w ciągu ostatnich dwóch lat - wartość tych prac powinna łącznie opiewać na conajmniej 1 500 000,00 zł - wraz z opiniami właścicieli tych obiektów 11).oświadczenie, że osoba , która będzie kierownikiem budowy posiada conajmniej 2 letni staż na budowie przy obiekcie zabytkowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: indywidualna ocena członków komisji uwzględniająca materiał( walory estetyczne i techniczne ) proponowany przez wykonawcę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach