Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami technicznymi, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Oleśnica Śląska oraz budowa budynku gospodarczo – garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu.

Nadleśnictwo Oleśnica Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Ul. Spacerowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 001 , fax. 713 140 000
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oleśnica Śląska
    Ul. Spacerowa 3
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 001, fax. 713 140 000
    REGON: 93102404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami technicznymi, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Oleśnica Śląska oraz budowa budynku gospodarczo – garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa budynku biurowego i budynku garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja): ul. Spacerowa 56-400 Oleśnica, działka nr 88 AM-46. Realizacja zamówienia została podzielona na trzy etapy: Etap I - wykonanie robót ziemnych (wszystkie instalacje) - budowa budynku biurowego (stan surowy zamknięty) - budowa budynku garażowego (stan surowy zamknięty) - budowa masztu łączności radiokomunikacyjnej wysokości 40 m o konstrukcji kratowej, prefabrykowany z fundamentem Etap II - zagospodarowanie terenu (drogi, chodniki, miejsca postojowe, nasadzenia, itp.) - wykonanie robót wewnętrznych (okładziny, instalacje, roboty malarskie, umeblowanie) - pozostałe roboty wg projektów. Etap III - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu budowlanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Charakterystyczne parametry techniczne 1) Budynek biurowy Kondygnacje: 2 kondygnacje nadziemne. Wysokość budynku: 11,5 m. Długość budynku: 34,0 m. Szerokość budynku: 33,22 m. Powierzchnia użytkowa: - parter - piętro 1102,45 m2 612,64 m2 489,81 m2 Kubatura: 6099,4 m3 Podpiwniczenie Nie Kategoria obiektu budowlanego XII Kategoria zagrożenia ludzi ZL III Klasa odporności pożarowej D. Ściana zewnętrzna REI 30 2) Budynek gospodarczo-garażowy Kondygnacje: 1 kondygnacje nadziemna Wysokość budynku: 5,27 m Długość budynku: 16 m Szerokość budynku: 6,5m Powierzchnia użytkowa: 73,36 m2 Kubatura: 376,1 m3 Podpiwniczenie Nie Kategoria obiektu budowlanego III Kategoria zagrożenia ludzi PM Klasa odporności pożarowej D Ściana zewnętrzna REI 30 3.Zestawienie powierzchni objętej opracowaniem Powierzchnia działki 4067 m2 Powierzchnia zabudowy 774 m2 - budynek biurowy (dopuszczalna wg DOULICP 835m2) 104m2 - budynek gospodarczo-garażowy (dopuszcz. wg DOULICP 110m2) Sumaryczna: 878 m2 (21,5%) (dopuszczalna wg DOULICP 24%) Powierzchnia biologicznie czynna 1750,5m2 (43,04% powierzchni działki) Powierzchnia całkowita 878m2 Intensywność zabudowy 0,36 Wysokość zabudowy 11,5m budynek biurowy (dopuszcz. wg DOULICP 12m) 6,2m budynek gospodarczo-garażowy (dopuszczalna wg DOULICP 6,5m) Powierzchnie utwardzone 1438,5m2 (35,37% powierzchni działki), w tym: Powierzchnia dróg 502,9m2 Powierzchnia miejsc postojowych 600,7m2 Powierzchnia chodników 276,7m2 Powierzchnia opasek żwirowych 58,2m2 4. Projektowany stan zagospodarowania W obrębie działki inwestycyjnej projektuje się obiekty kubaturowe w postaci budynku administracyjno - biurowego, budynku gospodarczo-garażowego, masztu łączności radiokomunikacyjnej wysokości 40 m (wg osobnego opracowania), lokalizacją agregatu prądotwórczego wraz z zagospodarowaniem terenu działki. Projektowana zabudowa spełnia parametry urbanistyczne określone w uzyskanej przez inwestora decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Obiekt kubaturowy 2 kondygnacyjny zaprojektowany został jako usytuowany frontem równolegle do wschodniej granicy działki. Ustalono rzedną posadzki parteru równą 145,50m n.p.m. dla budynku biurowego i 146.26m n.p.m. dla budynku gospodarczo-garażowego. Do obsługi komunikacyjnej terenu wykorzystywany będzie projektowany zjazd na teren działki z ul. Spacerowej, który jest jednocześnie wjazdem pożarowym. Na terenie działki zaprojektowano drogę pożarową wraz ze stanowiskiem czerpania wody do celów pożarowych z projektowanego podziemnego zbiornika. Ponadto na terenie działki zaprojektowano 44 miejsca postojowe (wg wymagań DOULICP), w tym zlokalizowane w pobliżu wejścia do budynku miejsce postojowe dla niepełnosprawnych. Dodatkowe 2 miejsca postojowe znajdują się w budynku gospodarczo-garażowym. Zaprojektowano dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych: w budynku gospodarczo-garażowym oraz przy miejscach postojowych przy budynku. Na terenie działki zaprojektowano: - instalację kanalizacji deszczowej ze szczelnym zbiornikiem o pojemności 20m3 z regulatorem wydatku w kierunku istniejącej sieci przebudowanej sieci kanalizacji deszczowej, - instalację kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków oraz kanalizacją tłoczną, - instalację zewnętrzną wodociągową od studni wodomierzowej przy wschodniej granicy działki, - instalację oświetleniową zewnętrzną, - instalację zewnętrzną elektryczną - podziemny zbiornik do celów ppoż. o pojemności 50m3, złożony z zespołu 5 połączonych zbiorników. Na terenie projektuje się także elementy małej architektury, tj. stojak na rowery i maszty flagowe, a także skarpę - szczegóły na rys. PZT-4. Na terenie działki zaprojektowano również ogrody deszczowe, które służą zagospodarowaniu wody deszczowej poprzez jej odparowanie i powierzchniową infiltrację na wskazanym fragmencie terenu ogrodu deszczowego. Woda z powierzchni dachu i tarasu odprowadzona za pomocą rynien i rur spustowych dostaje się do liniowych systemów nasadzeń, gdzie grawitacyjnie spływa do ogrodów deszczowych – punktowych grup nasadzeń roślinności. Woda opadowa służy w ten sposób do podlewania ogrodów deszczowych. Ewentualny nadmiar wody opadowej jest odparowywany. Punktowe grupy nasadzeń roślinności nie są kwalifikowane jako wymagające zgłoszenia, ani pozwolenia wodnoprawnego – art. 389 pkt. 1-10 oraz art. 390 ust. 1-4 ustawy Prawo Wodne z dnia 20.07.2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1566 z późn. zmianami). Projekt nasadzeń na terenie działki, pokazujący szczegóły znajduje się na rys. PZT-3. Na terenie działki zaprojektowano również nasadzenia zieleni mające na celu proporcjonalne wypełnienie przestrzeni wokół budynku oraz stworzenia tła kompozycyjnego dla bryły budynku dla widoków z ulicy Spacerowej. Wypełnienie niezabudowywanej części działki zielenią dodatkowo zmniejsza percepcję rozmiaru obiektu, poprzez częściowe „przytłumienie” go kubaturą pokrojów drzew i krzewów. Dzięki temu zabiegowi, ale także dzięki wprowadzeniu zieleni na elewacje, w postaci pnączy na projektowanych żyletkach, oddziałuje on w mniejszym stopniu na otoczenie. Dodatkowo zlokalizowanie parkingów w głębi działki (patrząc od strony ul. Spacerowej) sprawia, że mniejsza liczba samochodów – związanych z funkcjonowaniem obiektu usługowego – będzie widoczna, a okolica zachowa swój charakter rekreacyjny (sąsiedztwo Stawów Miejskich oraz Parku Nad Stawami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 200 000.00 PLN (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. Oddział w Oleśnicy 14 1020 5297 0000 1102 0000 3160 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowę budynku administracyjno-biurowego, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Oleśnica Śląska ” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 8. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczaniem walut obcych na PLN. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 ustawy oraz 148 ust. 4 ustawy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do: 1) zamieszczenia informacji, o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1) i 2) SIWZ. 2) przedłożenia wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo innego dokumentu służącego wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt. 5.27 SIWZ. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 2) SIWZ. Dokumenty wskazane w pkt 6.3. ppkt 2) SIWZ Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert, w trybie art. 26 ust. 2 PZP. 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: a) o których mowa w pkt 6.3 ppkt 2) lit. a) - c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (I) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (II) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) o których mowa w pkt 6.3 ppkt 2) lit. d) składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. 2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 6.5. ppkt 1) lit. a) (I) oraz w pkt 6.5 ppkt 1) lit b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 6.5 ppkt 1) lit. a) (II) powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5. ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 6.5 ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.3. ppkt 2) lit. d), składa dokument, o którym mowa w pkt 6.5 ppkt 1) lit b), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt 6 PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia zawarte w pkt. 6.5 ppkt 2 zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio. 3. Inne wymagane dokumenty: 1) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne 3) W przypadku, o którym mowa w pkt 6.7 Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.), wymienione w niniejszym rozdziale SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.), wymienione w niniejszym rozdziale SIWZ sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.), wymienionych w niniejszym rozdziale SIWZ, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8) Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach