Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno - socjalnego dla Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, Rejon Drogowy w Radomiu ul. Wolanowska 61 na działce nr 120/1. - nr postępowania 259/09.

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6211675, 6213257 , fax. 022 6297196
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Kruczkowskiego 3 3
    00-380 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6211675, 6213257, fax. 022 6297196
    REGON: 01330574900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno - socjalnego dla Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, Rejon Drogowy w Radomiu ul. Wolanowska 61 na działce nr 120/1. - nr postępowania 259/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku administracyjno - socjalnego dla Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, Rejon Drogowy w Radomiu ul. Wolanowska 61 na działce nr 120/1. - nr postępowania 259/09.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 32.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 3.2. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi Zamówienia tj. dotyczące remontu/przebudowy/budowy budynku oraz o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.3. Dysponują personelem zdolnym do wykonania Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia tj.: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wskazana osoba powinna wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robót branżowych w specjalności elektrycznej, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robót branżowych w specjalności gazowej, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robót branżowych w specjalności sieci wodociągowych i kanalizacyjnej, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robót branżowych w specjalności sieci cieplnej i wentylacyjnej, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robót branżowych w specjalności telekomunikacyjnej, Wyżej wymienione osoby powinny należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz powinny się wykazać doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. 3.4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Zawartość i wymogi odnośnie składanej oferty. 11.1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi Zamówienia (remontu/przebudowy/budowy budynku) oraz o wartości nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zał. nr 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zał. nr 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia wraz z kopiami zaświadczeń o przynależności do OIIB, zał. nr 7. wypełniony kosztorys ofertowy (Część IV SIWZ), zał. nr 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1.000.000,00 zł. Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach