Przetargi.pl
Budowa budynków mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne - ul. Długa w Nowej Soli

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4590300 , fax. 068 4590358
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4590300, fax. 068 4590358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynków mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne - ul. Długa w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę trzech budynków mieszkalnych, wolnostojących, parterowych, niepodpiwniczonych, z wydzielonymi samodzielnymi i niezależnymi lokalami socjalnymi wraz z uzbrojeniem terenu, drogą p.poż., placem manewrowym, chodnikami, osłonami śmietnikowymi przy ul. Długiej w Nowej Soli, działka nr 100, obręb 4 miasta Nowa Sól. 2. Charakterystyka robót. 2.1 Budynki mieszkalne zaprojektowano w technologii tradycyjnej, ściany konstrukcyjne murowane gr. 24cm z betonu komórkowego (siporex), działowe gr. 8cm z betonu komórkowego (siporex), stropodachy żelbetowe gęstożebrowe typu TERIVA, izolacje termiczne i akustyczne ze styropianu PS-E FS-20 gr. 20 cm i 4 cm, okna PCV szklone szybą zespoloną, stolarka drzwiowa wewnętrzna typowa, drzwi zewnętrzne typowe metalowe ocieplone, tynki wewnętrzne ścian i sufitów pomieszczeń mieszkalnych cem.-wap., malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, w łazience i aneksie kuchennym farbą olejną, posadzki aneksów kuchennych i łazienek lastriko a posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych z wykładziny PCV, zewnętrzne tynki silikatowe cienkowarstwowe, na cokołach epoksydowe. Rynny i rury spustowe z PCV, ogrzewanie budynku elektrycznymi promiennikami podsufitowymi. Budynki będą wyposażone w instalację wodną i kanalizacyjną, w wentylację grawitacyjną i instalację elektryczną. Parametry budynków: - powierzchnia całkowita 3 budynków ogółem -1.189,59 m?, - powierzchnia podcieni wejść 3 budynków ogółem - 112,97 m?, - kubatura 3 budynków - 4.591,82 m?, 2.2 Osłony śmietnikowe szt. 2 na kontenery na odpadki, pow. zabudowy 9,90 m? każda, w technologii tradycyjnej murowanej z cegły silikatowej, dach płaski z blachy trapezowej T-35FC na konstrukcji stalowej z kształtowników prostokątnych. 2.3 Droga wewnętrzna i placyki o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm z krawężnikiem betonowym 30/8 cm, pow. 702,45 m?. 2.4 Chodniki szer. 1,50m z kostki betonowej Polbruk gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm z obrzeżami betonowymi 15/8 cm, pow. 917,9 m?, placów gospodarczych 44,45 m?. 2.5 Sieć wodociągową w obrębie działki nr 100 od studzienki SW-12 do poszczególnych lokali dł. ok. 245 mb z rur ciśnieniowych PEHD do wody pitnej SDR17 PE100 PN 16 o połączeniach za pomocą kształtek elektrooporowych. Wodomierze do poszczególnych lokali w studzienkach wodomierzowych ? 1000 na bazie studni Tegra 1000. 2.6 Sieć kanalizacyjną grawitacyjna z rur PCV-U o średnicy 160-200mm dł. ok. 110 mb, od budynków mieszkalnych do ostatniej studzienki S-12. Studzienki kanalizacyjne ? 600 typu Tegra szt. 11 wyposażone we włazy typu lekkiego. Przyłącza kanalizacyjne ok. 74 mb. 2.7 Oświetlenie terenu - linia kablowa nn kablem YAY 2x10mmm?, latarnie parkowe szt. 17 o wys. 4m nad terenem na słupach typu SO4/Noc-A ze źródłem światła SON-70W-E o mocy 70 W, szafka oświetleniowa typu SOP3. Zalicznikowe linie kablowe - kabel YAY 2x10mm? w układzie sieciowym TN-C. 2.8 Demontaż nieczynnego i wyłączonego z eksploatacji kabla NN-0,4kV wg projektu branży elektrycznej. Kabel należy zdemontować i rozliczyć z ENEA Operator Sp. z o.o. RD Nowa Sól. 2.9 Obróbki blacharskie opierzenia przewidziane w dokumentacji projektowej do wykonania z blachy tytanowo-cynkowej należy wykonać z blachy ocynkowanej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup i montaż wyposażenia do mieszkań socjalnych (nie ujętego w przedmiarach robót): - kuchenek elektrycznych czteropalnikowych bez piekarnika - szt. 39, - zlewozmywaków jednokomorowych - szt. 39, - szafek kuchennych pod zlewozmywaki - szt. 39, - elektrycznych podgrzewaczy wody (bojlery) o poj. 40 l - szt. 39, - kabin natryskowych - szt. 39, - wykładziny podłogowej PCV na posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych - ok. 617,67 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należyta starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze min. 2.000 m3 o wartości minimum 500.000 zł, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 mln zł, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach