Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W SIEDLCACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa boiska wielofunkcyjnego w Siedlcach. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Siedlcach” na terenie dz. 205/40, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej gr. 48 mm o wymiarach około 44 x 32 m (wraz ze strefą bezpieczeństwa). W przestrzeni płyty boiska mieścić się będą: boisko do piłki ręcznej, dwa boiska do koszykówki, boisko do gry w siatkówkę, kort tenisowy, • wykonanie bieżni lekkoatletycznej czterotorowej do sprintu o szerokość całkowitej 5,00 m i długości bieżni 70,0 m (szerokość 1 toru 1,25 m), • wykonanie bieżni do skoku w dal i trójskoku o nawierzchni poliuretanowej (zeskok o wymiarach 3,12 X 10 m z piasku), rozbieg wymiarach 1,30 m x 35 m + szerokość bieżni do sprintu (łącznie rozbieg - 40 m), • wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego, • wykonanie systemowych piłkochwytów wokół płyty boiska wielofunkcyjnego o długości 168 mb wysokości 6 m wraz z furtkami wejściowymi systemowymi o wymiarach w świetle: wysokość: 2,4 m, szerokość:1,50 m 3 szt., • wykonanie panelowego ogrodzenia terenu w granicy działki 205/40 o dł. ok. 240 mb, wysokość 1,5 m z systemową bramą o wymiarach w świetle: szerokość – 3,5 m, wysokość 1,5 m oraz furtką wejściową – o wymiarach w świetle: szerokość – 3,5 m, wysokość 1,5 m, • wykonanie utwardzenia terenu i dojść o pow. 205 m2, • wykonanie elementów małej architektury (ławki młodzieżowe – 4 szt., kosze na śmieci) – 2 szt., • urządzenie terenów zielonych (nasadzenia elementów zieleni, założenie trawników). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osó niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. Uwaga: Nawierzchnia poliuretanowa powinna mieć parametry opisane w dokumentacji projektowej w tabeli na str. 10 opisu do Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego nie gorsze niż zakłada dokumentacja projektowa, jedynie w przypadku odporności na zużycie (ścieranie w aparacie Tabera parametry winne być nie gorsze niż zakłada norma. 4.Zamawiający wymaga, aby przez całyokres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonwaca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych, c) robót związanych z wykonaniem nawierzchni poliuretanowej. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ.Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. 6.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą. 2. Szczegółowy opis dot. wadium zawiera udostępniona SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ). 2. Do ofert załączyć: Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska typu orlik w Kadłubie
Dodano: 2024-07-12 - "Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda".
Dodano: 2024-06-06 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Niemstowie.
Dodano: 2024-03-06 - „Etap I - Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda".
Dodano: 2023-07-26 - „Etap I – Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda”.
Dodano: 2023-06-22 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach
Dodano: 2023-05-02 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kaźmierzowie
Dodano: 2020-09-25 - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI CZERNIEC.
Dodano: 2020-06-08 - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI SKŁADOWICE
Dodano: 2020-06-05 - PRZEBUDOWA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN.
Dodano: 2019-04-25