Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ogłasza przetarg
- Adres: 25-344 Kielce, ul. Kujawska 18
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 369 14 98 , fax. 0-41 369 14 98
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12
ul. Kujawska 18 18
25-344 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-14 369 14 98, fax. 0-41 369 14 98
REGON: 29281474000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zso12kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ogolnokształcących nr 12 w Kielcach
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSO nr 12 w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20x40m wraz z wyposażeniem przystosowanego do rozgrywania meczów piłki ręcznej, mini piłki nożnej, siatkówki, koszykówki o nawierzchni poliuretanowej o grubości min.13mm wraz z ogrodzeniem o wysokości 5m. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b) umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest pan Witold Ciepluch nr tel. 0 509 797 570.Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 PLN ( słownie: osiem tysięcy zł ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt 1 powinna być wpłacona przelewem na konto w Banku BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Kielcach nr 46 2030 0045 1110 0000 0154 0510 tytułem: Wadium - przetarg na Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSO nr 12 w Kielcach. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego ( wpływu środków na rachunek Zamawiającego) Uwaga! Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też innego banku. 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu należy złożyć lub przesłać z pismem przewodnim do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dokument wadium musi - wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art.46 ust.5 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust.5 Ustawy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.1 i 2 Ustawy. 10. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP, 2/ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzone referencjami o należytym wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1/ powinni spełniać każdy osobno, a wymienione w pkt. 2/ mogą spełniać łącznie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie z art.22 ust1 ustawy /załącznik nr 2 do SIWZ / 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę /. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający wymaga przedłożenia KRS lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego z nich. 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że: Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich. 4/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że: Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich. 5/ W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, należy załączyć do oferty oświadczenie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzone referencjami o należytym wykonaniu zamówienia /wg wzoru zał. nr 4/ W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. 6/ Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym - lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu (wspólników, lidera konsorcjum) w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punktach 2/, 3/ i 4/), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2/, 3/ i 4/, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso12kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 16, ul. Barwinek 31 oraz placu treningowego do gry w piłkę nożną, oś. Na Stoku w Kielcach
Dodano: 2016-06-01 - Przebudowa boisk wielofunkcyjnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z budową ścieżki rehabilitacyjnej, siłowni terenowej, przebudową ciągów pieszych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr 22/3 w Busku-Zdroju.
Dodano: 2016-05-20 - Wykonanie Parkowego Centrum Rekreacji Rodzinnej w miejscowości Zagórze wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-05-09 - Wykonanie Parkowego Centrum Rekreacji Rodzinnej w miejscowości Zagórze wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-04-15 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Masłowie Pierwszym dz. Nr ewid. 875/3, 874/2
Dodano: 2016-04-14 - Budowa kompleksu boisk przy ZSO nr 15 ul. Krzemionkowa 1 w Kielcach
Dodano: 2016-03-16 - Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Staszowie, wariant 400 m - certyfikowany
Dodano: 2015-11-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Szkoły Podstawowej w m. Kowala, Gmina Sitkówka- Nowiny, woj. świętokrzyskie
Dodano: 2015-08-10 - Przebudowa boiska sportowego polegająca na wymianie i ujednoliceniu nawierzchni z asfaltowej i trawiastej na poliuretanową wraz z montażem tulei pod słupki wielofunkcyjne oraz wykonanie ogrodzenia wokół boiska, na działce o nr geodezyjnym 3717/4 w obrębie ewidencyjnym Stąporków jednostka ewidencyjna: Stąporków - miasto.
Dodano: 2015-07-10 - Realizacja I etapu zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 ul. Radiowa 1 w Kielcach
Dodano: 2015-05-22