Przetargi.pl
Przebudowa boisk wielofunkcyjnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z budową ścieżki rehabilitacyjnej, siłowni terenowej, przebudową ciągów pieszych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr 22/3 w Busku-Zdroju.

Powiat Buski ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3783051 , fax. 041 3783578
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Buski
    ul. Mickiewicza 15 15
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3783051, fax. 041 3783578
    REGON: 29101849000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boisk wielofunkcyjnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z budową ścieżki rehabilitacyjnej, siłowni terenowej, przebudową ciągów pieszych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr 22/3 w Busku-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: Przebudowa boisk wielofunkcyjnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z budową ścieżki rehabilitacyjnej, siłowni terenowej, przebudową ciągów pieszych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr 22/3 w Busku-Zdroju, remont schodów wejściowych oraz fosy. Inwestycja jest dofinansowana z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, będące w dyspozycji Marszałka Województwa Świętokrzyskiego. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania został określony w Projekcje budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, w całości zwanych dalej dokumentacją - stanowiących załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować, jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich, jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzenia, materiału wskazanego z nazwy w zakresie wartości podanych w dowolnej obowiązującej normie na terenie Kraju lub Europy dla tego urządzenia lub materiału. Zakres realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; - przebudowa boiska do piłki ręcznej wraz z odwodnieniem z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową i piłkochwytami za bramkami - przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnieniem z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową i piłkochwytem od strony wschodniej, zawierającego: boisko do koszykówki, boisko do siatkówki i boisko do tenisa ziemnego/ - przebudowa bieżni okólnej i prostej wraz z odwodnieniem z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie dynamicznej dla dystansu okólnego 150m i prostego 80m z czterema torami . - remont trybun przy boisku do piłki ręcznej i bieżni okólnej trybuna z dwóch segmentów konfekcjonowanych o konstrukcji stalowej ocynkowanej z 272 miejscami siedzącymi oraz wykonanie płaszczyzny ruchu z 52 miejscami stojącymi. - budowa skoczni do skoku w dal z płaszczyzną rozbiegu w płaszczyźnie bieżni prostej - budowę ścieżki rehabilitacyjnej siłowni terenowej - przebudowa i budowa ciągów komunikacji pieszo-jezdnej dla powiązań z istniejącym na działce układem komunikacyjnym - budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na schodach ciągu pieszego od strony północnej - remont (wymiana) części ogrodzenia terenu o wys. 1.2m od strony wschodniej, południowej, zachodniej - remont schodów zewnętrznych i fosy przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Busku-Zdroju dla odtworzenia ich sprawności techniczno-użytkowej oraz doprowadzenia do zgodności do wymagań aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. Schody 1. Zaprojektowano remont schodów polegający na usunięciu zniszczonych i skorodowanych warstw wierzchnich schodów, wykonanie wyrównania zaprawami naprawczymi i sparametryzowanie profilu podkładowego schodów, wykonanie warstwy hydroizolacyjnej (izolacja elastyczna w systemie zaprawy klejowej) i ułożenie okładzin schodów i podestów z piaskowca czerwonego na zaprawie klejowej do piaskowca. Zastosować piaskowiec czerwony. Murki: zaprojektowano obustronne skucie tynku i rozbiórkę czapy betonowej. Następnie należy wykonać obustronny tynk cementowy barwiony oraz na wyrównanym zwieńczeniu murku ułożyć na kotwach i zaprawie klejowej do piaskowca przycięte wg szablonu czapy z piaskowca czerwonego o parametrach j.w. Balustrady i poręcze: wykonać obustronne balustrady z poręczami (montowane do boków murków) oraz poręcz pośrednią montowaną do stopnic schodowych. Elementy balustrad z poręczami wykonać ze stali nierdzewnej w gatunku AISI 304 satynowanej. Dodatkowo należy dokonać na fasadzie budynku (w obszarze działań naprawczych) uzupełnień tynków i wymalowań w technice, fakturze i kolorystyce jak pierwotna (istniejąca przed remontem). Schody 2 Zaprojektowano remont schodów polegający na usunięciu zniszczonej i skorodowanej warstwy wierzchniej ( ok. 25cm) schodów, wykonanie nowego sparametryzowanego profilu schodów z betonu szczelnego C20/25 za zbrojonego siatką o oczkach 10x10cm z prętów ?8 (stal 34Gs), wykonaniu warstwy hydroizolacyjnej (izolacja elastyczna w systemie zaprawy klejowej) i ułożenie okładzin schodów z kształtek klinkierowych (kolor: rubinowa czerwień) na zaprawie klejowej do klinkieru. Zastosować kształtki klinkierowe zgodne wg PE-EN 14411:2013 o parametrach:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r. poz. 359). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 92 8517 0007 0010 0070 7563 0016 z dopiskiem Wadium i nr postępowania ZP.272.7.2016 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach