Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Jana Spychalskiego 34
61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
REGON: -
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa – zał. nr 1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiary robót – zał. nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentami, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót (3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD). Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać ich przedłożenia. Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty ogólnobudowlane. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, w szczególności bez adresów, numerów PESEL. Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za bezpośrednie otoczenia miejsca robót i za szkody spowodowane przez niego w wyniku realizacji robót na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego oraz za szkody odniesione przez osoby trzecie w wyniku realizacji robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na wykonaniu robót budowlanych dotyczących boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności: wykonanie oświetlenia boiska do kwoty 65 000,00 zł netto oraz systemu monitoringu boiska do kwoty 37 000,00 zł netto, w ciągu najbliższych 3 lat, na warunkach określonych w umowie dotyczącej niniejszego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja nawierzchni dachu budynku hali C w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-03-07 - „Budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Granowie”
Dodano: 2024-02-10 - Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa szatni sportowej w Dziembowie
Dodano: 2020-06-08 - Naprawa nawierzchni dachu na budynku dużego basenu „Chwiałka”, ul. Spychalskiego 34, Poznań
Dodano: 2020-05-25 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz
Dodano: 2020-04-03 - „Sadowie - rozbudowa sali wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”
Dodano: 2019-11-20 - Przebudowa sali gimnastycznej przy szkole w Rostarzewie
Dodano: 2019-11-19 - Remont pomieszczeń w Budynku Głównym O/Malta w Poznaniu, ul. Wiankowa 3.
Dodano: 2019-10-17 - Budowa budynku szatni sportowej w miejscowości Obrowo
Dodano: 2019-07-23 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz
Dodano: 2019-07-23