Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. A. A. Michelsona w Strzelnie

Burmistrz Strzelna ogłasza przetarg

  • Adres: 88-320 Strzelno, ul. Cieślewicza 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3182200 , fax. 052 3182202
  • Data zamieszczenia: 2010-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Strzelna
    ul. Cieślewicza 2 2
    88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3182200, fax. 052 3182202
    REGON: 00052891300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. A. A. Michelsona w Strzelnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. A. A. Michelsona w Strzelnie, Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1.budowę boiska wielofunkcyjnego 22,5 x 44,5m o nawierzchni poliuretanowo - gumowej, w skład którego wejdzie: - boisko do gry w piłkę ręczną i mini piłkę nożną, - dwa mini boiska do piłki koszykowej, - boisko do piłki siatkowej, - boisko do gry w tenisa ziemnego, wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy, 2.budowę odwodnienia liniowego boiska z przyłączem kanalizacji deszczowej z wpięciem do studni znajdującej się na działce nr 1123, 3.rozbiórkę nawierzchni asfaltowo - betonowej dwóch boisk, 4.budowę ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego (system band i bramek piłkarskich) o wysokości całkowitej h=4m, z dwoma furtkami wejściowymi 1,0 x 2,0m oraz bramą techniczną 2,5 x 2,5m. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ i opisem dotyczącym wykonania boiska wielofunkcyjnego oraz odwodnienie boiska w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. 3.Nawierzchnia syntetyczna musi posiadać właściwości i technologię układania określone w dokumentacji projektowej i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 4.Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, materiały stosowane przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn, zm.). Wykonawca obowiązany jest bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty na zastosowane materiały pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robot, Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji na nawierzchnię syntetyczną, oraz 36 miesięcznej na wykonane roboty. 5.Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszystkie prace nieujęte w przedmiarze robot, a które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robot budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126 ), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac. Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robot, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować teren budowy. Prace należy wykonywać w warunkach atmosferycznych odpowiednich do rodzaju prac. 7.W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawców. Przed zawarciem umowy z podwykonawcami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie jaką część przedmiotu zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.Wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu wykonanych robót będzie w formie wynagrodzenia ryczałtowego i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania robot będących przedmiotem zamówienia. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Podstawą do rozliczenia wykonanych robót stanowią będzie protokół odbioru robót. 9.CPV: 45212220-4, 45110000-1, 45232400-6, 45233000-9 10.Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości skladania ofert częściowych. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości skladania ofert wariantowych. 12.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu jest obowiązek wpłaty wadium w wysokości 3.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach