Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy oddziale Szkoły Podstawowej w Zelgnie w miejscowości Skąpe oraz remont sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Grzywnie

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 57222410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy oddziale Szkoły Podstawowej w Zelgnie w miejscowości Skąpe oraz remont sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Grzywnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy oddziale Szkoły Podstawowej w Zelgnie w miejscowości Skąpe na części działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków nr 243, 242/3 w obrębie ewidencyjnym Skąpe w ramach zadania pn. ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego przy oddziale Szkoły Podstawowej w Zelgnie w miejscowości Skąpe oraz remont sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Grzywnie”, która stanowi część pierwszą zamówienia, tzw. Zadanie 1. 2. Zamówienie jest realizowane przy dofinansowaniu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej”. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej, siatkówki i tenisa ziemnego, o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach płyty 44m x 24m, o powierzchni całkowitej 1056m2, na podbudowie z drenażem na całej powierzchni boiska wraz z wyposażeniem między innymi w: a) zestawy koszy do koszykówki – szt. 4; b) bramki piłkarskie – szt. 2; c) przenośne słupki siatkówki i tenisa ziemnego mocowane w tulejach; 2) wykonanie ogrodzenia boiska o wysokości 4,00 m, z piłkochwytem o wysokości 6,00 m – 2 szt., z wbudowaną bramą wjazdową dwuskrzydłową - 1 szt. i furtkami – 3 szt. oraz dodatkowym ogrodzeniem terenu o wysokości 1,5m; 3) utwardzenie terenu poprzez wykonanie chodnika i nawierzchni pieszych z kostki betonowej gr. 8cm, które mają stanowić dojście do boiska - o pow. 166,82 m2 ; 4) montaż stojaka na rowery na 5 stanowisk –1 szt. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzą przez Pracownię Projektową „AMBIT” ul. B. Chrobrego 85, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych; 2) zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 30.03.2017 r. nr ABA. 6743.438.2017.MB, o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmująca cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarzy) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 3) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 5) inne prace związane z procesem budowy. 6) przeszkolenie użytkowników oraz przekazanie instrukcji obsługi zamontowanego wyposażenia. Część druga – Zadanie 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Grzywnie w ramach zadania pn. ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego przy oddziale Szkoły Podstawowej w Zelgnie w miejscowości Skąpe oraz remont sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Grzywnie”, która stanowi część drugą zamówienia, tzw. Zadanie 2. 2. Zamówienie jest realizowane przy dofinansowaniu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej”. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1)demontaż osłon grzejnikowych, drabinek gimnastycznych i bramek do piłki ręcznej oraz ich montaż po wykonanym remoncie; 2) renowację podłogi sali gimnastycznej o całkowitej powierzchni 483 m2, polegającą na: a) miejscowej wymianie części klepek parkietu nowymi deszczułkami o grubości 22 mm na łącznej powierzchni 40 m2 po uzgodnieniu miejsc wymiany z Zamawiającym; b) wymianie listew przypodłogowych na nowe z wentylacją do sal gimnastycznych o łącznej długości 92,3 mb, c) dwukrotnym cyklinowaniu całkowitej powierzchni parkietu, d) wypełnieniu szpar i szczelin pomiędzy klepkami parkietu przy pomocy rozpuszczalnikowego spoiwa do wypełniania szczelin w parkietach, e) malowanie linii boisk do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, minisiatkówki i unihokeja, f) nałożenie na wycyklinowany parkiet podkładu oraz trzykrotne lakierowanie powierzchni parkietu i listew przypodłogowych matowym lakierem poliuretanowym, antypoślizgowym, o podwyższonej odporności na ścieranie przeznaczonym do parkietów sal gimnastycznych; 3) dostawę wraz z montażem nowego kompletu wyposażenia do gry w siatkówkę, minisiatkówkę (tuleje do słupków, słupki, siatka). 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, na którą składają się: specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, opis techniczny oraz przedmiar robót mający charakter pomocniczy; 2) zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 27.03.2018 r. do Starosty Powiatu Toruńskiego. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 2) inne prace związane z procesem budowy. 3) przeszkolenie użytkowników oraz przekazanie instrukcji obsługi zamontowanego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odrębny dla każdej części – zadań znajduje się w Części: III.1. oraz III.2. – SIWZ. oraz w dokumentach w nich wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – IDW). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 2. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ – IDW, - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach