Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu w miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy, 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 081 8212695
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz
    9 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 081 8212695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@wilkolaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu w miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: Budowa boiska wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu w miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz. Przewiduje się budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sportowej poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego. Nawierzchnie sportowe zostaną ułożone ze spadkiem dwustronnym 0,5%. Na płycie boiska zostaną namalowane niezbędne linie poszczególnych pól boisk - boisko do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną (w ograniczonym zakresie) oraz do gry w piłkę nożną (w ograniczonym zakresie) W obrębie boiska zaplanowano budowę fundamentów pod urządzenia sportowe (demontowalne na czas zimowy) - dwa stojaki dwu-słupowe do koszykówki, dwa słupy wielofunkcyjne do siatkówki, dwie bramki do piłki ręcznej. Głębokość posadowienia fundamentów 1,00m poniżej terenu boiska. Położenie boiska wyznaczono na terenie pozbawionym sieci i instalacji, co nie wymaga uzgodnień z poszczególnymi dostawcami sieci. Boisko od strony szkoły zostanie wyposażone w piłkochwyt z siatki plecionej stalowej powlekanej PCV na konstrukcji nośnej ze słupków stalowych powlekanych PCV. Wysokość ogrodzenia 400cm. Słupki zostaną utwierdzone w fundamentach betonowych wykonywanych na miejscu budowy. Ponadto zaplanowano dojścia do boiska od strony szkoły oraz dojścia do parkingu oraz do głównego wyjścia z działki. Nawierzchnie zaprojektowano z kostki betonowej pełnej oraz częściowo w obrębie parkingów z kostki hydroprzepuszczalnej, kostka układana na podbudowie z kruszywa łamanego. Pomiędzy boiskiem, a budynkiem szkoły wyznaczono plac spotkań, na którym ustawiono maszt flagowy. Układ chodników zostanie dopełniony elementami małej architektury tj. ławki i kosze. Przewiduje się rozbudowę istniejącego parkingu zlokalizowanego wzdłuż asfaltowej drogi dojazdowej do szkoły. Obecnie znajduje się 9 miejsc parkingowych utwardzonych oraz 8 miejsc gruntowych. Przewiduje się wymianę istniejącej nawierzchni parkingów z płyt chodnikowych i kruszywa łamanego na utwardzenie ekologiczne z płyt ażurowych. Dodatkowo planuje się budowę nowych 9 miejsc parkingowych i miejsca dla rowerów i motorowerów o takiej samej nawierzchni. W obrębie planowanych parkingów należy przewidzieć usunięcie korzeni wyciętych drzew. Stan drogi asfaltowej dojazdowej do szkoły w obrębie działki nr 59 wymusza wykonanie remontu nawierzchni. Proponuje się wykonanie nowej warstwy asfaltu na istniejącej drodze. W obrębie planowanych nowych miejsc parkingowych należy przewidzieć korektę przebiegu linii skarpy na granicy działki nr 58 i 59. Przewiduje się składowanie ziemi z wykopów pod boisko oraz chodników jako umocnienie skarpy. Utwardzenie skarpy pod miejsca parkingowe wyłącznie z podbudowy nośnej, np. gruz betonowy pozostały z nawierzchni parkingów. Nie przewiduje się żadnych zmian w istniejących obiektach kubaturowych, planowana inwestycja opiera się na budowie boiska , dojść i placu w formie chodników, remontu istniejących miejsc parkingowych i remontu istniejącej drogi asfaltowej oraz budowie nowych miejsc parkingowych (10 msc. parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych). ZESTAWIENIE POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENU POWIERZCHNIA DZIAŁKI nr 58 i 59 - 0,786 ha POWIERZCHNIA ISTNIEJĄCEJ ZABUDOWY - 751 m? POWIERZCHNIA ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ - DOJŚCIA I DOJAZDY - 595 m? POWIERZCHNIA ISTNIEJĄCEGO PARKINGU DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH O NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ - 160 m? PROJEKTOWANA POWIERZCHNIA NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ SZCZELNEJ - CHODNIKI I PLAC SPOTKAŃ - 774 m? PROJEKTOWANEJ POWIERZCHNIA NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ HYDROPRZEPUSZCZALNEJ - PARKINGI I DOJAZDY (50% pow. biologicznie czynnej) - 4645 m? POWIERZCHNIA NAWIERZCHNI PROJEKTOWANEJ SPORTOWEJ - 608 m? TERENY ZIELONE - 5263 m? Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy , b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) wykonanie robót tymczasowych, d) nadzór nad mieniem, e) wybudowanie, utrzymanie i likwidację objazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, f) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, g) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, h) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, i) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, j) czynny udział w odbiorach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8,500.00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100 PLN) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Ziemi Kraśnickiej Oddział Wilkołaz 41871710352002200001430004 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium na Budowę boiska wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu w miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkołaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach