Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzenie przestrzeni rekreacyjnej polegające na budowie placu zabaw wraz ze sceną w ramach realizacji projektu pod nazwą: Przedszkole bez granic-współpraca Przedszkola w Hronowie oraz Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Kudowie-Zdroju

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2010-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzenie przestrzeni rekreacyjnej polegające na budowie placu zabaw wraz ze sceną w ramach realizacji projektu pod nazwą: Przedszkole bez granic-współpraca Przedszkola w Hronowie oraz Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Kudowie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa, boiska wielofunkcyjnego oraz urządzenie przestrzeni rekreacyjnej polegające na budowie placu zabaw wraz ze sceną w ramach projektu Przedszkole bez granic - współpraca Przedszkola w Hronovie oraz Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Kudowie Zdroju współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013. W ramach zadania wykonane zostaną: 1. Boisko wielofunkcyjne przy ul. Buczka 9 w Kudowie-Zdroju o nawierzchni poliuretanowej (Klasa 2411- Boiska i budowle sportowe wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) i wymiarach płyty boiska 22x14m przeznaczone do gry w piłkę nożną, koszykową i siatkową wyposażone zostanie w bramki kratowe z tablicami do kosza, słupki do montażu siatki do gry w piłkę siatkową, ogrodzenie z siatki polipropylenowej o wysokości 4m ( z jedną furtką o szer. 1,0m) oraz piłkochwyty o wysokości 6m. Teren dojścia należy utwardzić kostką betonową o grubości 6cm oraz na wysokości skarpy zamontować 3 ławki bez oparć i 1 kosz na śmieci. Schody prowadzące z terenu, na którym usytuowany jest budynek szkoły prowadzące na obiekt sportowy zaprojektowano monolityczne żelbetowe, jednobiegowe, wykończone cienką warstwą kruszywa na zaprawie cementowej. Mur oporowy należy oczyścić i wyspoinować ubytki. Do odprowadzenia wody z istniejącej skarpy i schodów terenowych zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci korytka betonowego, które odprowadzi wodę poza teren boiska. Niewielką powierzchnię terenu obok płyty boiska należy obsiać trawą (40,7 m2) natomiast skarpę od strony budynku oraz teren wzdłuż murków oporowych należy obsadzić zimozielonymi krzewami zadarniającymi (237szt.) i pnączami (75szt.). Przed przystąpieniem do prac należy zdemontować istniejące nawierzchnię asfaltową oraz urządzenia zabawowe i zdeponować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w odległości do 5 km od miejsca demontażu 2. Urządzenie przestrzeni rekreacyjnej przy ul. 1 Maja 16 w Kudowie-Zdroju obejmujące swym zakresem budowę placu zabaw wraz ze sceną (Klasa 2412- Budowle sportowe i rekreacyjne pozostałe wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) o nawierzchni poliuretanowej w tym powierzchnię 144 m2 wyposażoną w urządzenia zabawowe z wieżami i pomostami oraz scenę o wielkości 72m2 pozostała część terenu o nawierzchni z trawy naturalnej z montażem urządzeń zabawowych typu bujaki sprężynowe, huśtawki wagowe oraz piaskownica. Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 1308 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania, zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane - w szczególności umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Wykonawca zapewnia także obsługę geotechniczną i geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ a w szczególności w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach wykonania i odbioru robót budowlanych, będących częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiające nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach