Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego oraz budynku zaplecza socjalno-bytowego w Grzechyni

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8771508 w. 35 , fax. 033 8771522
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    ul. Szpitalna 3 3
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 033 8771508 w. 35, fax. 033 8771522
    REGON: 55215849630000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego oraz budynku zaplecza socjalno-bytowego w Grzechyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa boiska sportowego w Grzechyni o wym. zewn. 96.00m.x 49.00m, projektowane boisko będzie posiadać nawierzchnię naturalno-trawiastą , na całej powierzchni płyty przewidziany jest drenaż. Projektowany budynek / zaplecze socjalno -bytowe/ o wym. zewn. 18.16 m. x 6.68 m.jest budynkiem parterowym z dachem dwuspadowym,zaplanowane są 4 łazienki, 2 szatnie, magazyn i pomieszczenie dla trenera.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje budowę miejsc postojowych, zbiornika na nieczystości ciekłe, ogrodzenia oraz zjazdów z drogi gminnej i z drogi powiatowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wymagane w kwocie 20000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki : 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) wykonawca posiada wiedzęi doświadczenie, 3) wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków zamawiający żąda następujących dokumentów : I - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /jak przedmiot zamówienia/, aktualnych zaświadczeń z ZUS, US, potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, składek itp. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ustawy PZP. II- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu/, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane min. 1 zamówienie. III- wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych /kierownik budowy winien posiadać odpowiednie uprawnienia/. IV- polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia, informacja banku lub spódzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy jak wartość złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.um.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach