Przetargi.pl
Budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej w ramach zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego typu Orlik na osiedlu Rogi – etap I w Kędzierzynie-Koźlu.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej w ramach zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego typu Orlik na osiedlu Rogi – etap I w Kędzierzynie-Koźlu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej w ramach zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego typu Orlik na osiedlu Rogi – etap I w Kędzierzynie-Koźlu. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45112720-8- Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Etap I: A. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie części robót z udostępnionej dokumentacji projektowej tj.: 1. Roboty budowlane: 1) Boisko wielofunkcyjne (boisko do koszykówki 15x28m i siatkówki 9x18m) – nawierzchnia poliuretan natryskowy, Powierzchnia boiska poliuretanowego 425,0m2 2) Odwodnienie liniowe – 37,0m, skrzynka odwodnienia liniowego – 1 szt. 3) Zestaw do koszykówki – 2 szt. (stojaki do koszykówki, tablice, obejmy, siatki, osłony słupków do koszykówki) 4) Zestaw do siatkówki – 1 kpl. (2 słupki aluminiowe , siatka do siatkówki – 1szt. , osłona słupków do siatkówki – 2szt., siedzisko dla sędziego – 1 szt.) 5) Nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8 cm – 225,15m2, obrzeże betonowe 30x8cm -150,6m 6) Piłkochwyty – 30,0m, 7) Stojaki na rowery w kształcie odwróconej litery U-1 kpl., ławki – 2 kpl., kosze na śmieci-2 kpl. 8) Tereny zielone- 365,0 m2 (plantowanie, nawiezienie humusu, obsianie trawą, koszenie, kompleksowa pielęgnacja w terminie 3 miesięcy od daty odbioru końcowego- w ramach udzielonej gwarancji) 2. Oświetlenie boisk 1) Rozdzielnica oświetlenia boisk (ROB) – 1 kpl., 2) słupy oświetleniowe – 4 szt., 3) fundamenty prefabrykowane betonowe- 4 szt., 4) oprawy oświetlenia zewnętrznego na słupie, projektor LED 300W – 4 szt., 5) kabel YKY 5x4mm2- 90,0m2 6) przewody kabelkowe YDYżo 3 x 2,5mm2 – 80,0m, 7) rury osłonowe fi 110 mm – 6,0m, 8) przewody uziemiające, bednarka do 120 mm2- 90,0m, Projekt oprac. firma: KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-kosztorysowych Dariusz Majer, 44-196 Knurów ul. Dworcowa 10/3, B. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  roboty elektryczne,  roboty budowlane dotyczące budowy boiska i oświetlenia Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-kosztorysowych Dariusz Majer, 44-196 Knurów ul. Dworcowa 10/3, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. DO REALIZACJI W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA Z UDOSTĘPNIONEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEWIDUJE SIĘ ZAKRES ROBÓT OKREŚLONY W PKT A ORAZ W OPZ. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy i 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4)termin ważności gwarancji/poręczenia, 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach