Przetargi.pl
Budowa boiska na osiedlu Kajki

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14/120
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282997, 4285231 w. 43 , fax. 087 4285241
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14/120 14/120
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, fax. 087 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska na osiedlu Kajki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego (12m x 22m) przeznaczonego do gry w piłkę koszykową i siatkową, wykonanie odwodnienia, chodników, ogrodzenia terenu, oświetlenia, montaż ławek, wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy. 1. Boisko wielofunkcyjne o wym. 12m x 22m (264 m2) przeznaczone do gry w piłkę koszykową i siatkową o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie dynamicznej i warstwach z kruszyw kamiennych. Kolor boiska czerwony, pasy malowane farbą do poliuretanu. 2. Chodniki i dojścia o łącznej powierzchni 86,20 m2, z kostki betonowej typu polbruk grubości 6cm w kolorze szarym, na podsypce i podbudowie, w obrzeżach betonowych. 3. Ogrodzenie. Ogrodzenie boiska o powierzchni 184 m2 płotem o wysokości 4,0 m na słupkach stalowych ( fi 76 mm x 3 mm). Wypełnienie z siatki stalowej powlekanej gr. 3,5mm., oczko 60 x 60mm. Rozstaw słupków co 2,5m. Kolor ogrodzenia zielony. 4. Oświetlenie boisk. Oświetlenie obiektu będzie stanowiło 8 opraw projektorowych, każda o mocy 250 W, zamocowanych na 4 słupach stalowych (ocynkowanych), typu S-90 PC, wysokości 9,0 m wraz z belką poprzeczną T/1.0 m. Słupy montowane na prefabrykowanych fundamentach typu F 150/200. Zasilanie ze złącza kablowego zintegrowanego z układem pomiarowym ZKL posadowionego przy ogrodzeniu boiska z YKYżo 2x16 mm2 5. Ławki. Ławki prefabrykowane z betonu z siedziskiem i oparciem drewnianym (6 sztuk). 6. Wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy. 6.1 Kosz do gry w piłkę koszykową, wykonany jako stojak stalowy ocynkowany, na fundamencie betonowym 100x100x100 cm z betonu B20, o wysięgu 160 cm. Tablica z poliwęglanu 180 x 105 cm, obręcz uchylna. Ilość - 2 zestawy. 6.2 Słupki do piłki siatkowej, aluminiowe, na fundamencie betonowym 50x50x60 cm z betonu B20, montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym. Siatka całosezonowa. Ilość - 2 zestawy. 7. Odwodnienie boisk i przyłącze kanalizacji deszczowej. 7.1 Odwodnienie powierzchniowe - system odwodnień liniowych montowany wzdłuż dłuższych krawędzi boiska. Odwodnienia liniowe ACO GALA lub równoważne o łącznej długości 47 mb.. Korytka systemowe z polimerobetonu układane na podbudowie betonowej. Odprowadzenie wody poprzez skrzynki odpływowe G100/EK58. Przykrycie - ruszty w poprzeczne mostki ze stali ocynkowanej z mocowaniem śrubowym, klasa obciążenia A15. Ponadto, zaprojektowano odwodnienie płyt boisk poprzez system drenażowy - rury drenarskie PCV- U o średnicy dn 80 z otworami 2,5x5,0 z filtrem z włókna syntetycznego o łącznej długości 60 mb. 7.2 Przyłącze z rur PVC dn 200 SDR 29 klasy SN12 (6,0 mb) oraz dn 160 SDR 34 klasy SN8 (19,0 mb) - łączonych na uszczelki gumowe. 8. Zagospodarowanie terenu. Należy zagospodarować pozostałą część działki poza boiskami poprzez ułożenie 10cm warstwy z torfu i ziemi żyznej oraz zasianie trawy na łącznej powierzchni 100,0 m2. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał przeglądu placu budowy oraz jego otoczenia i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - koszty organizacji placu budowy, - koszty ubezpieczenia budowy, - koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - koszt opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ). Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 31 maja 2010 r. od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy; - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych; Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 PLN.; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN; art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert art. 22 ust. 1 pkt. 2 Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru robót, referencje itp.) - Załącznik nr 4 do SIWZ; - wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 5 do SIWZ; art. 22 ust. 1 pkt. 3 Wymagane dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 PLN; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. art. 22 ust. 1 pkt. 4 Wymagane dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach