Przetargi.pl
Budowa boiska gminnego wraz z infrastrukturą sportową w Jeleniewie oraz zagospodarowanie terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną w Jeleniewie

Gmina Jeleniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 16404 Jeleniewo, ul. Słoneczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 683 022 , fax. 875 683 022
  • Data zamieszczenia: 2019-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeleniewo
    ul. Słoneczna 3
    16404 Jeleniewo, woj. podlaskie
    tel. 875 683 022, fax. 875 683 022
    REGON: 79067089800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jeleniewo.i-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska gminnego wraz z infrastrukturą sportową w Jeleniewie oraz zagospodarowanie terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną w Jeleniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Budowa boiska gminnego wraz z infrastrukturą sportową w Jeleniewie oraz zagospodarowanie terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną w Jeleniewie” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Budowa boiska gminnego wraz z infrastrukturą sportową w Jeleniewie: 1) Boisko gminne do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach zewnętrznych 64 m x 34 m ze strefami bezpieczeństwa szer. 2,0 m po obwiedni pola gry. Wyposażenie boiska: 2 bramki aluminiowe do piłki nożnej, linie pola gry wklejane. 2) Bieżnia czterotorowa o nawierzchni z poliuretanu dla dystansu 60 m (wymiary 80x5 m). Wyposażenie bieżni: 4 bloki startowe, linie w bieżni wklejane. 3) Skocznia w dal z rozbiegiem o nawierzchni z poliuretanu (wymiary 53 x 1,32 m). Wyposażenie skoczni: deska odbicia, skrzynia z piaskiem. 4) Dwie przebieralnie w konstrukcji drewnianej o powierzchni zabudowy 14,31 m2 każda i wymiarach zewnętrznych 5,70 m x 3,90 m, jako wyposażenie boiska. 5) Montaż ogrodzenia panelowego boiska, piłkochwytów boiska oraz montaż ogrodzenia terenu lekkoatletycznego. 6) Montaż stojaków na rowery. 7) Wykonanie odwodnienia boiska i części lekkoatletycznej poprzez wykonanie drenażu z przyłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej (roboty sanitarne). 8) Oświetlenie boiska naświetlaczami na masztach oświetleniowych – 6 sztuk wraz z niezbędnymi przyłączami elektrycznymi. 9) Instalacja systemu monitoringu wizyjnego obiektu sportowego. 10) Zagospodarowanie terenu – komunikacja i mała architektura (ławki). Budowa boiska gminnego wraz z infrastrukturą sportową w Jeleniewie jest dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej”. 2.2. Zagospodarowanie terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną w Jeleniewie: 1) Roboty budowlane – teren utwardzony pod scenę, plac manewrowy z miejscami postojowymi P-15 w tym P1 dla osoby niepełnosprawnej, plac manewrowy z miejscami postojowymi przy siłowni P-9 + P-8 w tym P1 dla osoby niepełnosprawnej, droga dojazdowa wraz ze zjazdem z drogi powiatowej do miejsc postojowych przy siłowni, remont drogi wewnętrznej o nawierzchni żwirowej. Budowa wiaty w konstrukcji drewnianej obudowy śmietnika i TOI TOI wraz z wyposażeniem. Montaż elementów siłowni zewnętrznej – 4 komplety wraz elementami małej architektury: ławki betonowe z siedziskiem drewnianym z oparciem – 2 szt., bez oparcia – 18 szt, kosze betonowe z wkładem ocynkowanym – 10 kompletów oraz stojaki na rowery pięciostanowiskowe – 4 komplety. 2) Roboty sanitarne – kanalizacja deszczowa i drenaż terenu – roboty ziemne, roboty montażowe 3) Roboty elektryczne – budowa oświetlenia zewnętrznego polegająca na budowie zasilania oświetlenia terenu gminnego, linii kablowej oświetlenia terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną (montaż 4 słupów oświetleniowych z oprawami) i przy parkingu (montaż 2 słupów oświetleniowych z oprawami), budowa linii kablowej nN-0,4 kV wraz ze złączami ZK. Zagospodarowanie terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną w Jeleniewie dotyczy projekt nr WND-RPPD.08.06.00-20-0216/18 realizowanego przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca z chwilą przystąpienia do robót zobowiązany jest wykonać i zamontować 1 tablicę informacyjną, a po zakończeniu realizacji robót 2 tablice pamiątkowe. Jedną tablice należy wykonać zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, a drugą zgodnie z wytycznymi Ministra Sportu i Turystyki. Projekt i treść tablic oraz miejsce ich ustawienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. 5. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie (nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Suwałki Nr 84 9359 0002 0000 1111 2012 0008, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium - „Budowa boiska gminnego wraz z infrastrukturą sportową w Jeleniewie oraz zagospodarowanie terenu gminnego pod działalność kulturalno-rekreacyjną w Jeleniewie” 5.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Jeleniewo, ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, sekretariat, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ.W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach