Przetargi.pl
Budowa boiska - lodowiska wraz z zadaszeniem przy ulicy Trębickiego w Ostrowi Mazowieckiej na działkach nr ew. 3103/23, 3103/27, 3103/17

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6795433 , fax. 029 6795470
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 6795433, fax. 029 6795470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska - lodowiska wraz z zadaszeniem przy ulicy Trębickiego w Ostrowi Mazowieckiej na działkach nr ew. 3103/23, 3103/27, 3103/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska - lodowiska wraz z zadaszeniem przy ulicy Trębickiego w Ostrowi Mazowieckiej na działkach nr ew. 3103/23, 3103/27, 3103/17: Część I - Wykonanie fundamentów i konstrukcji stalowej. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Fundamentowanie - Stopy fundamentowe, jako żelbetowe z płytą podstawy o wymiarach 5,00x3,80m i wysokości 0,80m. Trzony stóp fundamentowych o wymiarach przekroju 0,60x0,60m. Stopy fundamentowe z betonu C25/30 zbrojonego w całości stalą A-IIIN (B500SP). Pod każdą stopą należy wykonać podlewkę grubości min. 10cm z betonu podkładowego C8/10. Rzędne posadowienia stóp fundamentowych wynoszą -2,00m w stosunku do zera posadzki. 2) Ramy główne - Ramy główne, jako kratowe przestrzenne o przekroju trójkątnym z profili rurowych zamkniętych, ze stali klasy S355J2H. Ramy główne ze słupami o krawężnikach równoległych (prostoliniowych) wraz z ryglami o kształcie krzywoliniowym.Krawężniki słupów z profili RO133x5,6 oraz RO159x6,3 natomiast skratowanie z profili RO60,3x30,2, RO114,3x5,6 oraz RO159x4,5.Rygle kratowe o pasach z profili RO133x5,6, RO133x7,1 oraz RO159x5 natomiast skratowanie z profili RO60,3x30,2, RO76,1x4, RO101,6x5 oraz RO114,3x5,6.Ramy główne z posadowieniem na stopach fundamentowych za pomocą oporowych kotew fundamentowych zabetonowanych w trzonach stóp. 3)Płatwie - Płatwie dachowe pod oparcie obudowy dachowej w postaci układów kratowych o długości ok. 7m, w rozstawie co ok. 4,5m, z elementów rurowych o przekroju okrągłym, ze stali klasy S235JRH oraz S355J2H. Na płatwie przewiduje się zastosowanie profili RO159x4,5 (pas górny), RO114,3x4 (pas dolny) oraz RO82,5x4 (skratowanie). Płatwie mocowane do ram głównych w sposób przegubowy (połączenia zakładkowe). 4)Stężenia, Tężniki - Stężenia konstrukcji, jako prętowe wiotkie śr. 30mm ze stali klasy S235JR z rurową nakrętką napinającą. Stężenia w ścianach podłużnych i w paśmie obwodowym w płaszczyźnie połaci dachowej. 5)Ściany zewnętrzne osłonowe - Obiekt nie stanowi zamkniętej kubatury, nie jest wyposażony w ściany szczytowe, a ściany wzdłużne są tylko na połowie wysokości obiektu do 4m. Wykonane z tego samego rodzaju materiału co dach, z blachy stalowej powlekanej, łączonej na rąbek profilowy. Sam materiał kryjący w swoich właściwościach powinien być pokryty antykondensacyjną warstwą zabezpieczającą przed wykraplaniu podczas spadku temperatur. 6)Słupy - stalowe, w formie kratownic przestrzennych o przekroju trójkątnym z profili rurowych, zamkniętych, ustawione pod kątem w stosunku do poziomu terenu. Dane konstrukcyjne wg proj. konstrukcyjnego. 2.Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlanym, wykonanym przez: Pracownia Autorska Architektury - Lucjan Chojnowski, 07-409 Ostrołęka, ul. Skrzetuskiego 34 - Projektant mgr inż. arch. Lucjan Chojnowski. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - Zamawiający dopuszcza ujęcie, a następnie zastosowanie innych patentów, materiałów, wyrobów budowlanych lub urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 5. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 6. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty wykonywane będą na terenie czynnego obiektu wielofunkcyjnego budynku sportowego hali sportowej z basenem, połączonej ze szkołą publiczną. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować budowę w sposób wykluczający narażenie użytkowników obiektu i osoby trzecie na jakiekolwiek niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty nie mogą ograniczyć prowadzenia bieżącej działalności i funkcjonowanie obiektu sportowego. Wykonawca zastosuje szczególne środki ostrożności i zabezpieczenia podczas realizacji zadania. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące normy i przepisy, przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż. 7. Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne bez wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i sztuką budowlaną. 8. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje (odrębnie dla każdej z części) szczegółowy kosztorys wykonawczy z wyszczególnieniem kosztów jednostkowych, stawki roboczogodziny i narzutów oraz harmonogram rzeczowo finansowy i uzgodni go z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót, ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ dot. cz. I. 10. Harmonogram powinien uwzględniać zapłatę wynagrodzenia w co najmniej dwóch częściach, z tym że wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2016 roku nie może wynosić więcej niż 415 000,00 zł. (Część I). Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2017r. 11. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Harmonogram nie później niż 3 dni roboczych przed datą zawarcia umowy oraz uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w ciągu 7 dni roboczych od daty jego przedłożenia do zatwierdzenia lub w tym terminie go zatwierdzi. Brak uwag Zamawiającego do harmonogramu w przewidziany terminie uważa się za akceptacje harmonogramu. W przypadku uwag Wykonawca usunie nieprawidłowości w terminie do dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od wysokości środków finansowych w trakcie realizacji umowy.; Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska - lodowiska wraz z zadaszeniem przy ulicy Trębickiego w Ostrowi Mazowieckiej na działkach nr ew. 3103/23, 3103/27, 3103/17: Część II - Wykonanie płyty boiska - lodowiska, instalacji sanitarnej, instalacji elektroenergetycznej oraz wyposażenie hali. 1.Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Projektowana płyta boiska/lodowiska to obiekt typowo sportowy. Przekryty zostanie zadaszeniem o formie łukowej. Podstawowe wymiary płyty boiska to 34m x 46m. W wymiarze tym zlokalizowana została konstrukcja zadaszenia z kratowej konstrukcji stalowej pozwalając na korzystanie z boiska przy gorszych warunkach atmosferycznych. Wysokość maksymalna zadaszenia nie przekracza 13m. Obiekt funkcjonować ma w znacznie dłuższym okresie niż typowe boisko ze względu na swoją wielofunkcyjność. Założeniem jest korzystanie z niego zarówno latem jak i zimą. W ciepłym okresie nawierzchnia i powierzchnia pozostawiona do zabaw i gier zespołowych pozwala na korzystanie nawet przy mniej korzystnych warunkach pogodowych. Zimą dzięki wyposażeniu płyty boiska w system chłodzący można wykonać lodowisko. Będzie ono mogło funkcjonować również przy temperaturach dodatnich. Wielkość lodowiska to 20m x 38m, co daje ok. 760m2 powierzchni do ślizgania (powierzchnia ta wynika z wielkości zastosowanej instalacji chłodzącej). 2) Zaplecze sanitarno-szatniowe zapewnione będzie w budynku szkolnym i hali sportowej MOSIR. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 2. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 3. Roboty wykonywane będą na terenie czynnego obiektu wielofunkcyjnego budynku sportowego hali sportowej z basenem, połączonej ze szkołą publiczną. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować budowę w sposób wykluczający narażenie użytkowników obiektu i osoby trzecie na jakiekolwiek niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty nie mogą ograniczyć prowadzenia bieżącej działalności i funkcjonowanie obiektu sportowego. Wykonawca zastosuje szczególne środki ostrożności i zabezpieczenia podczas realizacji zadania. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące normy i przepisy, przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż. 4. Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne bez wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i sztuką budowlaną. 5. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: Na terenie opracowania przebiega kolektor kanalizacji deszczowej, który zgodnie z warunkami otrzymanymi od ZGKiM w Ostrowi Mazowieckiej należy przed przystąpieniem do prac zabezpieczyć. Zabezpieczenie w energię elektryczną z istniejącej stacji transformatorowej zlokalizowanej w budynku MOSIR. 7. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 8. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlanym, wykonanym przez: Pracownia Autorska Architektury - Lucjan Chojnowski, 07-409 Ostrołęka, ul. Skrzetuskiego 34 - Projektant mgr inż. arch. Lucjan Chojnowski. 9. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - Zamawiający dopuszcza ujęcie, a następnie zastosowanie innych patentów, materiałów, wyrobów budowlanych lub urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie płyty pod boisko - lodowisko, podbudowy i ułożenia instalacji chłodniczej pod boisko - lodowisko w innej równoważnej technologii (przykładowe rozwiązanie opisane w załączniku 5a). W takich przypadkach sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych oraz określonych przepisów i obowiązujących norm. W przypadku, gdy zastosowanie tych patentów, materiałów, wyrobów budowlanych lub urządzeń będzie wymagało zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje (odrębnie dla każdej z części) szczegółowy kosztorys wykonawczy z wyszczególnieniem kosztów jednostkowych, stawki roboczogodziny i narzutów oraz harmonogram rzeczowo finansowy i uzgodni go z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ dot. części II. 12. Harmonogram powinien uwzględniać zapłatę wynagrodzenia w co najmniej dwóch częściach, z tym że wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2016 roku nie może wynosić więcej niż 200 000,00zł (Część II). Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2017r.Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Harmonogram nie później niż 3 dni roboczych przed datą zawarcia umowy oraz uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w ciągu 7 dni roboczych od daty jego przedłożenia do zatwierdzenia lub w tym terminie go zatwierdzi. Brak uwag Zamawiającego do harmonogramu w przewidziany terminie uważa się za akceptacje harmonogramu. W przypadku uwag Wykonawca usunie nieprawidłowości w terminie do dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od wysokości środków finansowych w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 23 000.00 zł Zadanie nr 2 - 20 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrowmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach