Przetargi.pl
„Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy Zespołach Szkół na terenie Gminy Ropczyce”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy Zespołach Szkół na terenie Gminy Ropczyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania p.n. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy Zespołach Szkół na terenie Gminy Ropczyce”, boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ropczycach, ul. 3-go Maja 424, gmina Ropczyce woj. Podkarpackie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach zewnętrznych 32,10 m x 19,10 m o powierzchni 613,11 m2 oraz boiska do mini piłki nożnej/ piłki ręcznej o nawierzchni z trawy sztucznej o wymiarach (44,10 – 45,12) m x 24,00 m o powierzchni całkowitej 1070,64 m2, budowę chodnika służącego dojściu do boisk, budowę ogrodzenia każdego z boisk, przekładkę sieci gazowej kolidującej z planowaną budową boisk, na działkach ewid. nr 2011, 2012 i 2013/2 położonych w miejscowości Ropczyce - Chechły, gm. Ropczyce, w tym: 2.1. Boisko o nawierzchni poliuretanowej: Płyta boiska o nawierzchni poliuretanowej sportowej w technologii monolitycznej, trzywarstwowej, przepuszczalnej dla wody: podkład przepuszczalny elastyczny ET gr. 30 mm, dolna warstwa wykonana z granulatu SBR min. gr. 13 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM min. gr. 7 mm. Warstwa nawierzchni o gr. min. 7 mm wywinięta na krawężniki. Konstrukcję nawierzchni należy ułożyć na wykonanej wcześniej konstrukcji podbudowy składającej się z warstwy klinującej z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm o gr. 10,0 cm, warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego 31,5-63 mm o grub. 10 cm, warstwy odsączającej i odcinającej z piasku o gr. 10,0 cm, korpus z pospółki o grub. 40-50 cm, całość podbudowy oddzielona od gruntu rodzimego geowłókniną. Boisko wyprofilować ze spadkiem 1,0 %, kolor nawierzchni boiska wykonać zgodnie projektem. Wokół boiska wykonać opaskę z obrzeża trawnikowego betonowego 8x30x100 i opaskę z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm o szerokości 20 cm. Grunt pochodzący z wykopów należy wykorzystać do niwelacji terenu pod boisko, a resztę wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.1.1. Elementy wyposażenia boiska do koszykówki - kosze systemowe, na konstrukcji stalowej, ocynkowane, malowane proszkowo w kolorze srebrnym, montowane w fundamencie betonowym o wym. 200x100 cm z wysięgnikiem systemowym (o wysięgu 2,5 - 3,2 m) o konstrukcji stalowej lakierowanej proszkowo wyposażone w tablicę epoksydową o wym. 180x105 cm z mechanizmem regulacji wysokości tablicy, z obręczą stalową mocowaną do konstrukcji nośnej tablicy, oraz siatką nylonową (2 kpl) o średnicy sznurka 6 mm w kolorze białym, w tulejach systemowych oraz dekle w kolorze nawierzchni. 2.1.2. Elementy wyposażenia boiska do siatkówki : - zestaw słupków aluminiowych, lakierowanych proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwnym, wzmocnione, uniwersalne, z płynną regulacją wysokości siatki, słupki demontowane, osadzone w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni (górne powierzchnie dekli zabezpieczone warstwą EPDM, gr. ok. 6 mm w kolorze nawierzchni), - słupki wyposażyć w 1 kpl. osłon wykonanych z pianki, pokrytych odpornym na rozerwanie materiałem PVC, - 2 komplety siatki polietylenowej turniejowej, oczka 10x10 cm, średnica sznurka min. 5 mm, naciąg stalowy min. 5 mm, taśma PVC górna i dolna, wzmocnione boki, antenki, mocowanie do słupków 6 punktowe, - wolnostojące stanowisko z siedziskiem dla sędziego. 2.1.3 Ogrodzenie boiska poliuretanowego: Ogrodzenie wysokości 4,0 m z siatki ocynkowanej, powlekanej PVC, grubości 4,0 mm, gr. drutu stalowego ocynkowanego 2,5-2,8 mm, oczko 6x6 cm, kolor zielony. Siatka zawinięta dołem w sposób zabezpieczający przed rozplątaniem. W ogrodzeniu należy zainstalować furtkę i bramę. 2.2 Boisko o nawierzchni z trawy sztucznej: Płyta boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej zasypanej mieszaną piasku kwarcowego suszonego sortowanego z granulatem gumowym. Nawierzchnie należy ułożyć na wykonanej wcześniej konstrukcji podbudowy składającej się z warstwy wyrównawczej z kruszywa 0-4 mm, gr. 4 cm, z warstwy klinującej z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm o gr. 10,0 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego 31,5-63 mm o grub. 10 cm, warstwa odsączająca i odcinająca z piasku o gr. 10,0 cm, korpus z pospółki o grub. 40-50 cm, całość podbudowy oddzielona od gruntu rodzimego geowłókniną. Boisko wyprofilować ze spadkiem 1,0 %. Wokół boiska wykonać opaskę z obrzeża trawnikowego betonowego 6x25x100 i opaskę z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm o szerokości 20 cm. Grunt pochodzący z wykopów należy wykorzystać do niwelacji terenu pod boisko a resztę wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.2.1 Elementy wyposażenia boiska: - dwie bramki do piłki nożnej o szerokości 5 m, wysokość 2 m, słupki bramkowe i poprzeczka dwukolorowe czerwono – białe, słupki wykonane z profilu aluminiowego (100x100 mm) demontowalne, osadzone w tulejach montażowych ocynkowanych zamontowanych na stałe (fundamenty 1,20x0,50cm) wraz z deklami w kolorze nawierzchni, chorągiewki szt. 4, - dwie bramki do piłki ręcznej o szerokości 3 m, wysokość 2 m, wykonane z profilu aluminiowego demontowalne, osadzone w tulejach montażowych ocynkowanych zamontowanych na stałe (fundamenty 1,20x0,50cm) wraz z deklami w kolorze nawierzchni. 2.2.2. Ogrodzenie boiska trawiastego Ogrodzenie należy wykonać z siatki ocynkowanej, plecionej, powlekanej PVC, grubości 4,0 mm, grubość drutu stalowego ocynkowanego 2,5 - 2,8 mm, oczko 6x6 cm, kolor zielony, o wysokości 4,0 m wraz z furtką wejściową oraz brama wypełniona siatką ogrodzeniową. W ogrodzeniu należy zainstalować furtkę i bramę. 2.2.3. Pilkochwyty Piłkochwyty wykonać z siatki polipropylenowej , sznurek min. d 4 mm, oczko max 5x5 cm (do wysokości 1 m) sznurek min. d 4 mm oczko max 12x12 mm (od wys. 1 m do 6 m), w kolorze zielonym, słupki ogrodzeniowe z rury stalowej ocynkowanej, min. D 80x5 mm, malowanej proszkowo w kolorze zielonym, słupki piłkochwytów osadzone w fundamencie. 2.2.4 Należy rozebrać część istniejącego ogrodzenia placu zabaw od strony zachodniej, a na odcinku około 0,5 m wykonać nawiązanie z siatki powlekanej lub paneli, między starym i nowym ogrodzeniem. 2.3. Utwardzenie terenu. Ciągi piesze – chodnik z kostki brukowej o grubości 6 cm, obrzeża betonowe o wym. 8x30xl00cm w ławie betonowej służącego dojściu do boisk, chodnik wykonać na wcześniej wyprofilowanym korpusie. 2.4. Tablica z regulaminem. 2.5. Przekładka sieci gazowej. Przebudowę sieci gazowej wykonać z rur polietylenowych PE100 SDR-11 dn 32x3,0 o długości około 99,0 mb. Włączenie do projektowanej przebudowy sieci 32x3,0 wykonać do istniejącego gazociągu średniego ciśnienia oraz podłączyć istniejące przyłącza. 2.5.1. Przebudowę sieci gazowej Wykonawca wykonana we współpracy z PSG Sp. z. o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Jaśle, na warunkach określonych w piśmie znak: PSG6III/ZIU/18U/357834/15 – 1679/1/15 z dnia 14.10.2015 r., pod nadzorem przedstawiciela PSG Sp. z o.o., a także pokryje wszelkie koszty z tym związane, w tym koszt nadzoru, włączenia, itp. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym dokumentacja projektowa wraz z rysunkami zamiennymi stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter pomocniczy. 4. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania obiektu oświatowego: Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ropczycach, - ścisłej współpracy z Użytkownikiem obiektu oświatowego: Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ropczycach, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 11 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach