Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych przy ul. Łubinów - osiedle Raduszka w Koszalinie, w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012

Gmina Miasto Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 , fax. 094 3488625
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600, fax. 094 3488625
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych przy ul. Łubinów - osiedle Raduszka w Koszalinie, w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1) Niwelację terenu, zgodnie z Projektem branży drogowej; 2) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach: 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860 m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) a) podbudowa przepuszczalna b) nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST (załączniki do SIWZ). Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.). 1. Typ włókna: monofil, 2. Skład chemiczny włókna; polietylen, 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST (załączniki do SIWZ) d) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 3) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11 m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) a) podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST (załączniki do SIWZ). b) nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST (załączniki do SIWZ). Technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. c) wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki d) wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 4) Dostawę sprzętu sportowego do siatkówki, piłki nożnej i koszykówki; 5) Budowę budynku zaplecza boisk sportowych - w technologii tradycyjnej wg załączonej dokumentacji. 6) Dostawę i montaż piłkochwytu z siatki PP o wys. 6,00 m za bramkami; 7) Wykonanie ogrodzenia systemowego boisk o wys. 4,00 m spełniającego funkcję piłkochwytów o zwiększonej wytrzymałości, odporne na obciążenia od uderzeń piłki oraz tłumiące hałas z 1 bramą i 2 furtkami; 8) Wykonanie ogrodzenia terenu o wys. 2,00 m z 1 bramą i 1 furtką; 9) Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8cm (kolor szary) na podbudowie z kruszywa łamanego wraz z obrzeżami betonowymi; 10) Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 6cm czerwonej wraz z montażem obrzeży betonowych; 11) Dostawę i montaż ławek na nogach betonowych wykończonych warstwą fakturową z grysu kamiennego płukanego z siedziskami drewnianymi, 12) Dostawę i montaż koszy betonowych wykończonych warstwą fakturową z grysu kamiennego płukanego; 13) Budowę przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej do budynku zaplecza boisk sportowych; 14) Budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym dla budynku zaplecza boisk sportowych; 15) Budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 16) Budowę drenażu odwadniającego boiska; 17) Budowę kablowej linii 0,4 kV zasilającej (WLZ) zalicznikowej; 18) Budowę oświetlenia boisk i kamer zewnętrznych - Kablowa linia oświetleniowa, - Stalowe maszty oświetleniowe h=10m o średnicy 159/108/86 mm na fundamencie, - Projektory metalohalogenkowe asymetryczne 400W. - Instalacja monitoringu zewnętrznego CCTV 19) Budowę oświetlenia chodnika - Kablowa linia oświetleniowa, - Słup parkowy stalowy ocynkowany h=4m na fundamencie, - Oprawa parkowa wandaloodporna 70W 20) Instalacje elektryczne w budynku zaplecza boisk sportowych Montaż tablicy TE wyposażonej w układy zabezpieczające, sterownicze i kontrolne. Montaż instalacji oświetleniowej, gniazd wtyczkowych, ogrzewania, wentylacji, połączeń wyrównawczych, oraz instalacji odgromowej. 21) Montaż systemu telewizji dozorowej CCTV oraz systemu sygnalizacji włamania SSWN 22) Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej (po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym) o wymiarach 70 x 90 cm. Przedmiotowa tablica musi zawierać następujące informacje: logo Programu Moje Boisko - Orlik 2012, tytuł Programu, nazwa zadania, źródła finansowania. Tablica winna być umieszczona w widocznym miejscu i wykonana z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne, zapewniających wieloletnią trwałość minimum 10 lat. Wzór tablicy i treść na niej zamieszczoną musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablicy w cenie ofertowej. Wzór tablicy pamiątkowej w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach