Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
- Data zamieszczenia: 2020-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
REGON: 72182309000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa bocznej sieci kanalizacji sanitarnej łączącej sieć główną z budynkami położonymi na terenie Gminy Wilkowice w roku 2020 – część I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa bocznej sieci kanalizacji sanitarnej łączącej sieć główną z budynkami położonymi na terenie Gminy Wilkowice w roku 2020 – Cześć I. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: • budowę ok. 455,95 mb sieci kanalizacji sanitarnej (w tym: kanałów PVC⌽ 160 o długości 253,80 mb, kanałów PVC⌽ 200 o długości 148,90 mb, kanałów wykonanych metodą bezwykopową o długości 34,50 mb oraz kanałów tłocznych ⌽40 o długości 18,75 mb), umożliwiających przyłączenie 16 budynków położonych w sołectwie Meszna, Bystra, Wilkowice wraz z wycinką drzew niezbędną do zrealizowania przedmiotu zamówienia oraz z ich wywozem. Kanały o przykryciu mniejszym niż 1,0 m należy ułożyć w termoizolacji z łupków styropianowych zabezpieczonych folią i taśmą przed wilgocią, • wykonanie przydomowej pompowni ścieków wraz z doprowadzeniem kabla zasilającego z nieruchomości użytkownika, • wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu dla drogi powiatowej na potrzeby wykonania sięgacza do budynku ul. Pasieczna 2a, • na czas montażu studni na kanale istniejącym należy przewidzieć przepompowanie ścieków między sąsiednimi studzienkami w istniejącym ciągu kanalizacyjnym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ, 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium doświadczenie kierownika budowy dedykowanego do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 13.1. lit d SIWZ. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa systemu dystrybucji i retencjonowania ścieków sanitarnych w rejonie mostu "Mnichowego" w Szczyrku Skalite
Dodano: 2024-04-25 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2024
Dodano: 2024-01-31 - Remont kanalizacji w rejonie ul. Hlonda i ul. Wojska Polskiego metodą crackingu
Dodano: 2023-10-25 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2023
Dodano: 2023-04-13 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2023
Dodano: 2023-03-15 - Renowacja studni betonowych metodą wkładki tworzywowej - zamówienie powtarzające
Dodano: 2023-02-22 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 3
Dodano: 2022-11-21 - Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy z podziałem na 3 zadania tj. przebudowa kanalizacji w ul. Bocheńskiego / ul. Rynek / ul. Honoraty
Dodano: 2022-10-20 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 2
Dodano: 2022-09-11 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 2
Dodano: 2022-07-15