Przetargi.pl
Budowa Bloku Operacyjnego z trzema salami operacyjnymi i niezbędnym zapleczem w Szpitalu Powiatowym w Limanowej.

Szpital Powiatowy Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Piłsudskiego 61
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3372710 , fax. 018 3372710
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Limanowa
    ul. Piłsudskiego 61 61
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3372710, fax. 018 3372710
    REGON: 00030437800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Bloku Operacyjnego z trzema salami operacyjnymi i niezbędnym zapleczem w Szpitalu Powiatowym w Limanowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie generalnego wykonawstwa robót budowlanych obejmujących budowę nowoczesnego bloku operacyjnego oraz centralnej sterylizatorni. Nowy II-piętrowy, podpiwniczony budynek połączony będzie parterowym, niepodpiwniczonym łącznikiem z istniejącym, pięciokondygnacyjnym budynkiem A szpitala. Równocześnie w budynku A zostanie dobudowany zewnętrzny dźwig szpitalny skomunikowany na poszczególnych piętrach z obecnie funkcjonującymi oddziałami, prowadzący do wydzielonego łącznika przy Bloku Operacyjnym. Dźwig umożliwi bezpośredni transport chorych na Blok Operacyjny z oddziałów łóżkowych z pominięciem ruchu pacjentów na Izbie Przyjęć i Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. W związku z dobudową łącznika i szybu dźwigowego budynek A będzie wymagał nieznacznej przebudowy na każdej kondygnacji. Łącznie powierzchnia użytkowa budynku A, która zostanie objęta przebudową wyniesie 141,64 m2. Projektowany blok operacyjny składał się będzie z 3 sal operacyjnych oraz sali wybudzeń i niezbędnego zaplecza koniecznego w każdym bloku. Są to: pomieszczenia przygotowania pacjentów do zabiegu, sale przygotowawcze personelu wyposażone w stanowisko chirurgicznego mycia rąk, magazyny materiałów sterylnych, magazyny sprzętu i aparatury, magazyn brudnej bielizny, pomieszczenia porządkowe, wstępnego mycia, dezynfekcji, śluzy wejściowe, wyjściowe oraz przekazywania pacjenta, a także gabinety dla personelu wraz z węzłami sanitarnymi. Ogółem powierzchnia jaka zostanie objęta budową wynosi: 1 756,67 m2. 2. Roboty wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) zatwierdzonej pozwoleniem na budowę: decyzja nr 346/2008 z dnia 16.05.2008 r. nr rejestrju BA 7351-5-71/08. Powierzchnia użytkowa obiektu: 1 898,31 m2, kubatura 8 809,20 m3, powierzchnia zabudowy 1 096,95 m2 3. Przedmiotem zamówienia jest ponadto opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz.U. 201/2008 poz. 1240 ). 4. Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają: - projekt wykonawczy, o którym mowa w Rozdziale III ust. 2 SIWZ (zwany dalej dokumentacją), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45215140-0, 45200000-9 6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Ponieważ inwestycja finansowana jest w części ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. w związku z tym w zależności od terminów i wysokości przyznawanych środków finansowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy poprzez zmniejszenie zakresu rzeczowo - finansowego lub terminu. W tej sytuacji wynagrodzenie za przedmiot umowy zostanie odpowiednio obniżone i Zamawiającego nie będą obciążać kary umowne. Szczegóły w tym zakresie określa projekt umowy z wykonawcą robót stanowiący załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami nie określając, która część zamówienia nie może im być powierzona. Jeżeli Wykonawca powierzy część robót podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe obowiązki wykonawcy i podwykonawcy w stosunku do zamawiającego określa projekt umowy z wykonawcą stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Zamawiający wymaga 3 letniego okresu gwarancji jakości liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, z wyłączeniem elementów konstrukcyjnych, pokrycia dachu, elewacji, stolarki okiennej, drzwiowej, ślusarki dla których okres gwarancji jakości wynosi: a) elementy konstrukcyjne: 25 lat b) pokrycie dachu: 10 lat c) elewacja: 5 lat d) stolarka okienna, drzwiowa, ślusarka: 5 lat e) W odniesieniu do zamontowanych urządzeń i wyposażenia obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta lecz nie krótszy niż 1 rok. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazywane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 3 000 000 - zł zwanej dalej polisą Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie: - wykonanie co najmniej dwóch zamówień dotyczących robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub nadbudową obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 000 zł. brutto dla każdego z tych zamówień; Z dokumentów poświadczających należyte wykonanie zamówień jak wyżej jednoznacznie musi wynikać jego wartość brutto oraz okres realizacji UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony ten musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie z art. 22 i 24, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wybrania osoby legitymującej się uprawnieniami do kierowania budową, a także osoby z uprawnieniami geodety w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne. Zamawiający wymaga by kierownik budowy legitymował się minimum 5-cio letnim stażem pracy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert., Harmonogram realizacji projektu określający etapy i terminy wykonania robót. Harmonogram musi być sporządzony z zachowaniem proporcji wykonanego zakresu robót i wynagrodzenia za tą część, do wynagrodzenia należnego za całość robót. Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. W razie niezatwierdzenia przedłożonej propozycji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego szczegółowo etapy /zakres/ i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, Wykonawca obowiązany jest przyjąć propozycje zmian tego harmonogramu zaproponowane przez Zamawiającego, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji wykonanego zakresu robót do należnego za całość robót wynagrodzenia, terminem odbioru, zakresem robót, technologią, przewidywanymi warunkami atmosferycznymi albo słusznym interesem Zamawiającego. Dowód wpłaty wadium Kosztorys ofertowy (dodatkowo należy przedłożyć w formacie cyfrowym PDF ma dysku CD) Przy opracowaniu kosztorysu ofertowego zaleca się zachować w miarę możliwości układ, kolejność jak w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy zawierał tabelę elementów scalonych zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny, wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny tj.: stawki robocizny, kosztów ogólnych i zysku. Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej. Godzinowa stawka robocizny kosztorysu ofertowego ma być ustalona na podstawie analizy własnej i winna obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń. Ceny materiałów podaje się łącznie z kosztami zakupu. Do uznania wykonawcy pozostawia się naliczanie wskaźników pośrednich i narzutów zysku. Wartość całkowita kosztorysu ofertowego powiększona o należny podatek VAT powinna być równa cenie ryczałtowej podanej w ofercie zaś w razie różnicy uznaje się za właściwą cenę ryczałtowa podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Wykaz części zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć je podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach