Przetargi.pl
Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach.

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 686 , fax. 542 853 337
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki
    88200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 686, fax. 542 853 337
    REGON: 91086666720000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach”. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: Realizacja zadania polegać będzie na budowie Bazy Sekcji Obsługi Techniczno – Gospodarczej (SOTG) z budynkiem zaplecza techniczno – garażowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną – I etap inwestycji. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: I. Branża budowlana 1. Roboty pomiarowe; 2. Roboty ziemne; 3. Roboty żelbetowe i murowe; 4. Dach; 5. Posadzki i tynki; 6. Stolarka okienna, drzwiowa, bramy; 7. Roboty wykończeniowe zewnętrzne. II. Branża elektryczna 1. Instalacja wewnętrzna i odgromowa; 2. Rozdzielnia RG z wyposażeniem; 3. Rozdzielnia R1 z wyposażeniem; 4. Rozdzielnia R2 z wyposażeniem. III. Branża wodno-kanalizacyjna i wentylacyjna 1. Roboty ziemne i przyłącze kanalizacji technologicznej; 2. Roboty montażowe – przyłącze kanalizacji technologicznej; 3. Roboty ziemne przyłącze wodociągowe i przełożenie odcinka wodociągu; 4. Roboty montażowe - przyłącze wodociągowe i przełożenie odcinka wodociągu; 5. Roboty ziemne przyłącze kanalizacji sanitarnej; 6. Roboty montażowe przyłącze kanalizacji sanitarnej; 7. Instalacja wodno – kanalizacyjna; 8. Instalacja centralnego ogrzewania; 9. Wentylacja; 10. Technologia kotłowni węglowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również:  a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami  budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego, b) obsługę geodezyjną, c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach,  d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia,  e) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót,  f) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy,  g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,  h) w przypadku zapotrzebowania zasilania placu budowy w energię elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie należności za zużytą energię i wodę,  i) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów,  j) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót.  k) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji  zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbiorów  częściowych kompletu protokołów, atestów,  certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu  zamówienia niezbędnych przy odbiorze.  Przedmiot zamówienia nie obejmuje: I. Branża budowlana 1. Roboty wykończeniowe wewnętrzne 2. Roboty drogowe 3. Piłkochwyty 4. Ogrodzenie terenu 5. Rozbiórka budynków II. Branża elektryczna Oświetlenie placu Uwagi końcowe  1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.  2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.  3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.  4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia.  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian kolorów elewacji budynku, koloru pokrycia i obróbek blacharskich, koloru stolarki okiennej i drzwiowej. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do prac wykończeniowych i montażowych wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o ostateczne zatwierdzenie koloru montowanych materiałów celem ich zatwierdzenia. 7. Wbudowane materiały i urządzenia musza być fabrycznie nowe. 8. Zamawiający dokona ostatecznego zatwierdzenia montowanych materiałów i urządzeń w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 6. 9. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ, projekty  budowlane, SSTWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe. 10. Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny. Określenie szczegółowego zakresu rzeczowego robót i jego wycena należy do Wykonawcy. Okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego wykonanych robót. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizowanej inwestycji. .  Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy szczegółowy z określeniem stawek robocizny oraz kosztów pośrednich zakupów i zysku. Jeżeli w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót projektant przewidział, że do realizacji niniejszego zamówienia należy zastosować materiały lub urządzenia konkretnych producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń o klasie i standardzie nie niższej niż te przedstawione w projekcie. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1/ do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określone w dokumentacji technicznej. 2/ zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom polskich norm oraz innym normom określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności i posiadać znak CE. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. B. Informacja o przewidywanym zamówieniu, o którym mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (jak w zamówieniu podstawowym) i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, iż zakres tych robót może wynieść maksymalnie do 20% zakresu i wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą zamówienia podstawowego na warunkach określonych w ustawie Pzp (art. 68 ustawy Pzp). C. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. D. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowanie budową, koordynacja pomiędzy robotami branżowymi, b) kierowanie robotami branżowymi, koordynacja pomiędzy robotami branżowymi, c) wykonanie robót ziemnych, rozładunek materiałów budowlanych, d) zaopatrzenie budowy, transport materiałów budowlanych e) wykonanie robót żelbetowych i betonowych (fundamenty, ściany żelbetowe, słupy, podciągi, nadproża, wieńce, podkłady, posadzki), f) wykonanie robót murarsko - tynkarskich (ściany fundamentowe, ściany nadziemia, ściany kanału, kominy), g) wykonanie i montaż konstrukcji stalowych (dach, schody), h) wykonanie robót pokrywczych dachu, orynnowania, obróbki blacharskie, i) montaż stolarki okiennej, drzwiowej, bram, podokienników, j) wykonanie instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej, montaż rozdzielni, wykonanie przyłącza zalicznikowego, k) wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i technologicznej łącznie z wykonaniem zbiornika na ścieki technologiczne i separatora, instalacji c.o. oraz wentylacji. l) pomoc przy robotach wymienionych w pkt. od e do k. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach