Przetargi.pl
Budowa basenu pływacko-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Lubsko

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolnosci 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolnosci 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    REGON: 970770646
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa basenu pływacko-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Lubsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa w Lubsku odkrytego basenu pływacko-rekreacyjnego wraz z budynkiem technicznym niezbędnym dla funkcjonowania basenu i wyposażeniem techniczno-instalacyjnym oraz niezbędne zagospodarowanie terenu wokół projektowanego obiektu w postaci nawierzchni utwardzonych, obiektów małej architektury, ogrodzeń, oświetlenia terenu oraz niezbędną infrastrukturą i uzbrojeniem terenu.Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zmian/ograniczenia zakresu opisanych w SWZ oraz w Załączniku nr 10 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.ZADANIE JEST DOFINANSOWANE Z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis spełnienia warunków:Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 4 000 000,00 zł. (słownie: cztery miliony złotych.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,2. Zdolności technicznej lub zawodowej:Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:2.1a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej 2 (dwa) zadania polegające na budowie lub rozbudowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu użyteczności publicznej o minimalnej wartości 4 000 000,00 zł każde z zadań.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał obiekt dla którego zostało uzyskane pozwolenie na użytkowanie dla wskazanego zadania inwestycyjnego.orazb) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne polegające na ułożeniu podbudowy retencyjno-rozsączającej o powierzchni min. 200 m2 każde.2.2. wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021, poz. 2351 ze zm.) tj.:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami:1) Kierownik budowy (Ekspert nr 1) posiadający następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 10-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadający doświadczenie w kierowaniu minimum trzema robotami budowlanymi polegającymi na budowie niecki basenowej, w tym jedna z robót wykonana w technologii żelbetowej z folią PCV.2) Kierownik robót sieciowych (Ekspert nr 2) posiadający następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy w zakresie sieci i instalacji wodociągowych lub kanalizacyjnych lub kierownika robót, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie basenu pływacko-rekreacyjnego.3) Kierownik robót elektrycznych (Ekspert nr 3) posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach elektrycznych i elektroenergetycznych.Wskazany powyżej Kluczowy personel nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i winien być traktowany jako minimalne wymogi Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach