Gmina Lubsko ogłasza przetarg
- Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolnosci 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
Plac Wolnosci 1
68-300 Lubsko, woj. lubuskie
REGON: 970770646 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa basenu pływacko-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Lubsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest budowa w Lubsku odkrytego basenu pływacko-rekreacyjnego wraz z budynkiem technicznym niezbędnym dla funkcjonowania basenu i wyposażeniem techniczno-instalacyjnym oraz niezbędne zagospodarowanie terenu wokół projektowanego obiektu w postaci nawierzchni utwardzonych, obiektów małej architektury, ogrodzeń, oświetlenia terenu oraz niezbędną infrastrukturą i uzbrojeniem terenu.Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zmian/ograniczenia zakresu opisanych w SWZ oraz w Załączniku nr 10 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.ZADANIE JEST DOFINANSOWANE Z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis spełnienia warunków:Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 4 000 000,00 zł. (słownie: cztery miliony złotych.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,2. Zdolności technicznej lub zawodowej:Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:2.1a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej 2 (dwa) zadania polegające na budowie lub rozbudowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu użyteczności publicznej o minimalnej wartości 4 000 000,00 zł każde z zadań.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał obiekt dla którego zostało uzyskane pozwolenie na użytkowanie dla wskazanego zadania inwestycyjnego.orazb) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne polegające na ułożeniu podbudowy retencyjno-rozsączającej o powierzchni min. 200 m2 każde.2.2. wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021, poz. 2351 ze zm.) tj.:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami:1) Kierownik budowy (Ekspert nr 1) posiadający następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 10-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadający doświadczenie w kierowaniu minimum trzema robotami budowlanymi polegającymi na budowie niecki basenowej, w tym jedna z robót wykonana w technologii żelbetowej z folią PCV.2) Kierownik robót sieciowych (Ekspert nr 2) posiadający następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy w zakresie sieci i instalacji wodociągowych lub kanalizacyjnych lub kierownika robót, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie basenu pływacko-rekreacyjnego.3) Kierownik robót elektrycznych (Ekspert nr 3) posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach elektrycznych i elektroenergetycznych.Wskazany powyżej Kluczowy personel nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i winien być traktowany jako minimalne wymogi Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-04-30 - „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-03-23 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-03-23 - Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II
Dodano: 2024-02-28 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-02-07 - Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne
Dodano: 2024-01-18 - Przebudowa i rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Górzyca, gmina Górzyca
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1071F w Przybymierzu
Dodano: 2023-10-26 - Wykonanie małej architektury na placu zabaw przy ul. Boh. Westerplatte nr działki 335/3
Dodano: 2023-09-12